Урок 5 Тема: Розпорядок дня. Практична робота: «Складання розпорядку дня (з допомогою дорослих)»Мета: дати учням уявлення про розпорядок дня школяра та його вплив на здоров'я, довести необхідність його дотримання; пояснити, чому важливо вчасно лягати спати; навчити учнів складати розпорядок дня за малюнками; виховувати бажання дотримуватись розпорядку дня. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Я вам рада, любі діти, І вітаю щиро вас І запрошую ласкаво На основи здоров’я у клас. II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності — Що слід робити, щоб бути охайним? — Коли потрібно лягати спати? — Які корисні звички вам відомі? — Що таке здоровий спосіб життя? III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, що таке режим дня та як він впливає на здоров’я. IV. Вивчення нового матеріалу 1 Вступне слово вчителя — Ваш організм працює, як годинник. Щоб встигати за день зробити чимало справ і при цьому добре почуватися, добре вчитися, слід усе робити в усталеному порядку. В один і той самий час лягайте спати, прокидайтеся вранці, робіть ранкову зарядку, вмивайтеся, снідайте, йдіть до ніколи, тобто дотримуйтеся розпорядку (режиму) дня. Це корисно для здоров’я. 2 Читання й обговорення вірша ГАЛЯ-НЕВСТИГАЛЯ Галю, вставай, умивайся Та швидше до столу! Галю, мерщій убирайся, Бо спізнишся в школу! Галя вилежує, ніжиться і позіхає, Довго з портфелем вовтузиться І — не встигає. В школі дзвінок продзвенів І давно почалися уроки. А коридором — чиї то? — Лунають поспішливі кроки. Клас уже знає: Це знову спізнилася Галя. Ні, недаремно прозвали Її Невстигаля. О. Орач — Як ви гадаєте, чому Галя завжди спізнювалася? — Чи можна їй допомогти? Як саме? — Розкажіть, як ви збираєтеся до ніколи? — Що ви робите, коли вас розбудять? — Чи відразу встаєте з ліжка? Чи робите зарядку? — Чи встигаєте поснідати? — Чи допомагає вам хтось збиратися до ніколи? 3 Робота в групах — Розгляньте малюнки. {Картка 1) Що роблять діти? Дайте їм імена. Складіть речення. Орієнтовні відповіді • Галинка прокинулася. • Петрик вранці застеляє постіль. • Сашко робить ранкову зарядку. • Наталка вмивається. • Оленка снідає. • Маринка йде до школи. • Павло і Даринка вчаться у школі. • Оксана обідає. • Юрко катається на ковзанах. • Іринка вечеряє. • Надійна грається. • Андрійко спить. — Біля кожного малюнка впишіть відповідну частину доби: ранок — р, день — д, вечір — в, ніч — н. — Розкажіть про розпорядок дня дітей. — Коли прокинулася Галинка? — О котрій годині Сашко робить зарядку? — О котрій годині Наталка вмивається? — О котрій годині Оленка снідає? — О котрій годині у Маринки починаються уроки у школі? — О котрій годині Оксана приходить зі школи й обідає? — О котрій годині Юрко катається на ковзанах? — О котрій годині Іринка вечеряє? — О котрій годині Андрійко лягає спати? » Висновок Правило 1. Роби все вчасно, в усталеному порядку. Правило 2. Ніколи не спізнюйся. Правило 3. Учися користуватися годинником. 4 Робота над загадками • А що то за штука, Що цілий вік стука? Не думає, не гадає, Хвостиком виляє. Все собі мигичить Та чужий вік лічить. (Годинник) • Немає тих доріг ніде, Якими він без ніг іде. Уранці будить маму й тата. Увечері всіх кличе спати. Години вміє рахувати. (Годинник) — Чи дотримуєтеся ви розпорядку дня? 5 Вправа «Мікрофон» — Розкажіть про свій розпорядок дня. 6 Фізкультхвилинка ВЕСЕЛІ ХЛОП’ЯТА Навкруги вітер гуляє(Ходьба на місці.) Моє деревце хитає.(Руки підняти вгору, нахили- тися праворуч-ліворуч.) Угору тягнуся,(Стали навшпиньки.) А йому не піддаюся. Тихше, тихше, вітерець,(Потягнутися.) Вгомонися накінець. (Повільно опустити руки.) V.Узагальнення й систематизація отриманих знань 1 Практична робота: «Складання розпорядку дня (з допомогою дорослих)» — Для того щоб людина була завжди охайною, все встигала зробити, не спізнювалася на заняття, на роботу, вона має дотримуватися режиму дня. Ви вже школярі, а в школярів є свій режим дня. Зараз ми всі разом спробуємо його скласти. Правила розпорядку дня такі: лягати спати і прокидатися в один і той самий час, спати не менше 9 годин, харчуватися в один і той самий час, ніколи не запізнюватися до школи, виконувати домашні завдання в один і той самий час, щоденно гуляти на свіжому повітрі. Час потрібно берегти, не гаяти даремно. 2 Робота за малюнками (Картка 2) — Ось який у Сергійка режим дня. Роздивіться малюнки. Чого на них бракує? ►► Гра «Плутанина» Завдання: розмістити сюжетні малюнки, що відображають основні моменти режиму дня, в певній послідовності. З Самостійна робота У кожного учня — картка. (Картка 3) □ — Познач те, що робиш завжди, — зеленим, інколи — синім, ніколи не робиш — червоним кольором. 4 Тематичне малювання «Мій ранок». Конкурс малюнків VI. Підсумок уроку — Чому для здоров’я корисно все робити в усталеному порядку? — Що потрібно робити вранці? — Що потрібно робити вдень? — Що потрібно робити ввечері? — Розкажіть про свій розпорядок дня. — Які правила ви запам’ятали на уроці? Всі ви, діти, молодці, Гарно працювали! Але дзвоник пролунав, Він мені і вам сказав, Що урок вже час кінчати, Треба йти відпочивати. ►► Інформація для вчителя Для чого потрібен режим дня? Режим дня — це раціональний, тобто розумний, розподіл часу на всі види діяльності та відпочинку протягом доби. Він потрібен для того, щоб забезпечити найвищу працездатність протягом усього періоду неспання. При чіткому розпорядку дня в людини формуються звички, і тоді конкретний час є сигналом для відповідних дій. Які елементи обов’язково мають бути в режимі дня? Основними елементами режиму дня школяра є ранкова гімнастика, гігієнічні процедури, навчальні заняття в школі та вдома, активний відпочинок із максимальним перебуванням на свіжому повітрі, регулярне та збалансоване харчування, діяльність за власним вибором дитини, повноцінний сон. Орієнтовний режим дня для першокласника 7.00-7.20пробудження, підйом, ранкова гімнастика, водні процедури, ранковий туалет, прибирання ліжка 7.20-7.40сніданок 7.40 - 8.00 дорога до школи 8.00-12.30заняття в школі 12.30-13.00 повернення зі школи 13.00-13.30 обід 13.30-14.30 післяобідній відпочинок 14.30-16.00 перебування на повітрі 16.00-16.30 підвечірок 16.30-18.00 перебування на повітрі. Заняття у гуртках 18.00-20.00 вечеря, заняття улюбленими справами 20.00-21.00 підготовка до сну 21.00-7.00сон Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 7533 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 18 |
Про гномика Мудрунчика, дівчинку Ганнусю та інформацію |
Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання |
Вибір безпечного маршруту від дому до школи |
З чого складається комп’ютер |
Всього коментарів: 0 | |