💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Розпорядок дня. Практична робота: «Складання розпорядку дня (з допомогою дорослих)»

Урок 5

Тема: Розпорядок дня. Практична робота: «Складання розпорядку дня (з допомогою дорослих)»

Мета: дати учням уявлення про розпорядок дня школяра та його вплив на здоров'я, довести необхідність його дотримання; пояснити, чому важливо вчасно лягати спати; навчити учнів складати розпорядок дня за малюнками; виховувати бажання дотримуватись розпорядку дня.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

Я вам рада, любі діти,

І вітаю щиро вас І запрошую ласкаво На основи здоров’я у клас.

II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності

 — Що слід робити, щоб бути охайним?

 — Коли потрібно лягати спати?

 — Які корисні звички вам відомі?

 — Що таке здоровий спосіб життя?

III. Повідомлення теми і мети уроку

 — Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, що таке режим дня та як він впливає на здоров’я.

IV. Вивчення нового матеріалу

 1 Вступне слово вчителя

 — Ваш організм працює, як годинник. Щоб встигати за день зробити чимало справ і при цьому добре почуватися, добре вчитися,

слід усе робити в усталеному порядку. В один і той самий час лягайте спати, прокидайтеся вранці, робіть ранкову зарядку, вмивайтеся, снідайте, йдіть до ніколи, тобто дотримуйтеся розпорядку (режиму) дня. Це корисно для здоров’я.

 2 Читання й обговорення вірша

 ГАЛЯ-НЕВСТИГАЛЯ

Галю, вставай, умивайся Та швидше до столу!

Галю, мерщій убирайся,

Бо спізнишся в школу!

Галя вилежує, ніжиться і позіхає,

Довго з портфелем вовтузиться І — не встигає.

В школі дзвінок продзвенів І давно почалися уроки.

А коридором — чиї то? —

Лунають поспішливі кроки.

Клас уже знає:

Це знову спізнилася Галя.

Ні, недаремно прозвали Її Невстигаля.

О. Орач

 — Як ви гадаєте, чому Галя завжди спізнювалася?

 — Чи можна їй допомогти? Як саме?

 — Розкажіть, як ви збираєтеся до ніколи?

 — Що ви робите, коли вас розбудять?

 — Чи відразу встаєте з ліжка? Чи робите зарядку?

 — Чи встигаєте поснідати?

 — Чи допомагає вам хтось збиратися до ніколи?

 3 Робота в групах

 — Розгляньте малюнки. {Картка 1) Що роблять діти? Дайте їм імена. Складіть речення.

 Орієнтовні відповіді

 • Галинка прокинулася.

 • Петрик вранці застеляє постіль.

 • Сашко робить ранкову зарядку.

 • Наталка вмивається.

 • Оленка снідає.

 • Маринка йде до школи.

 • Павло і Даринка вчаться у школі.

 • Оксана обідає.

 • Юрко катається на ковзанах.

 • Іринка вечеряє.

 • Надійна грається.

 • Андрійко спить.

 — Біля кожного малюнка впишіть відповідну частину доби: ранок — р, день — д, вечір — в, ніч — н.

 — Розкажіть про розпорядок дня дітей.

 — Коли прокинулася Галинка?

 — О котрій годині Сашко робить зарядку?

 — О котрій годині Наталка вмивається?

 — О котрій годині Оленка снідає?

 — О котрій годині у Маринки починаються уроки у школі?

 — О котрій годині Оксана приходить зі школи й обідає?

 — О котрій годині Юрко катається на ковзанах?

 — О котрій годині Іринка вечеряє?

 — О котрій годині Андрійко лягає спати?

 » Висновок

 Правило 1. Роби все вчасно, в усталеному порядку.

 Правило 2. Ніколи не спізнюйся.

 Правило 3. Учися користуватися годинником.

 4 Робота над загадками

 • А що то за штука,

 Що цілий вік стука?

 Не думає, не гадає,

 Хвостиком виляє.

 Все собі мигичить

 Та чужий вік лічить. (Годинник)

 • Немає тих доріг ніде,

 Якими він без ніг іде.

Уранці будить маму й тата.

 Увечері всіх кличе спати.

 Години вміє рахувати. (Годинник)

 — Чи дотримуєтеся ви розпорядку дня?

 5 Вправа «Мікрофон»

 — Розкажіть про свій розпорядок дня.

 6 Фізкультхвилинка

 ВЕСЕЛІ ХЛОП’ЯТА

 Навкруги вітер гуляє(Ходьба на місці.)

 Моє деревце хитає.(Руки підняти вгору, нахили-

тися праворуч-ліворуч.)

 Угору тягнуся,(Стали навшпиньки.)

 А йому не піддаюся.

 Тихше, тихше, вітерець,(Потягнутися.)

 Вгомонися накінець. (Повільно опустити руки.)

V.Узагальнення й систематизація отриманих знань

 1 Практична робота: «Складання розпорядку дня (з допомогою дорослих)»

— Для того щоб людина була завжди охайною, все встигала зробити, не спізнювалася на заняття, на роботу, вона має дотримуватися

режиму дня. Ви вже школярі, а в школярів є свій режим дня. Зараз ми всі разом спробуємо його скласти.

 Правила розпорядку дня такі: лягати спати і прокидатися в один і той самий час, спати не менше 9 годин, харчуватися в один і той самий час, ніколи не запізнюватися до школи, виконувати домашні завдання в один і той самий час, щоденно гуляти на свіжому повітрі.

 Час потрібно берегти, не гаяти даремно.

 2 Робота за малюнками (Картка 2)

 — Ось який у Сергійка режим дня. Роздивіться малюнки. Чого на них бракує?

 ►► Гра «Плутанина»

 Завдання: розмістити сюжетні малюнки, що відображають основні моменти режиму дня, в певній послідовності.

З Самостійна робота

У кожного учня — картка. (Картка 3)

 — Познач те, що робиш завжди, — зеленим, інколи — синім, ніколи не робиш — червоним кольором.

 4 Тематичне малювання «Мій ранок». Конкурс малюнків

VI. Підсумок уроку

 — Чому для здоров’я корисно все робити в усталеному порядку?

 — Що потрібно робити вранці?

 — Що потрібно робити вдень?

 — Що потрібно робити ввечері?

 — Розкажіть про свій розпорядок дня.

 — Які правила ви запам’ятали на уроці?

Всі ви, діти, молодці,

Гарно працювали!

Але дзвоник пролунав,

Він мені і вам сказав,

Що урок вже час кінчати,

Треба йти відпочивати.

 ►► Інформація для вчителя

 Для чого потрібен режим дня?

 Режим дня — це раціональний, тобто розумний, розподіл часу на всі види діяльності та відпочинку протягом доби.

 Він потрібен для того, щоб забезпечити найвищу працездатність протягом усього періоду неспання. При чіткому розпорядку дня в людини формуються звички, і тоді конкретний час є сигналом для відповідних дій.

 Які елементи обов’язково мають бути в режимі дня?

 Основними елементами режиму дня школяра є ранкова гімнастика, гігієнічні процедури, навчальні заняття в школі та вдома, активний відпочинок із максимальним перебуванням на свіжому повітрі, регулярне та збалансоване харчування, діяльність за власним вибором дитини, повноцінний сон.

Орієнтовний режим дня для першокласника

7.00-7.20пробудження, підйом, ранкова гімнастика,

водні процедури, ранковий туалет, прибирання

ліжка

7.20-7.40сніданок

7.40 - 8.00 дорога до школи

8.00-12.30заняття в школі

12.30-13.00 повернення зі школи

13.00-13.30 обід

13.30-14.30 післяобідній відпочинок

14.30-16.00 перебування на повітрі

16.00-16.30 підвечірок

16.30-18.00 перебування на повітрі. Заняття у гуртках

18.00-20.00 вечеря, заняття улюбленими справами

20.00-21.00 підготовка до сну

21.00-7.00сон



Джерело: noindex
Категорія: Основи здоров’я | Додав: SYLER (01.01.2014)
Переглядів: 7593 | Рейтинг: 2.0/1
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться»
Сторінками улюблених книг. Урок позакласного читання
Аналіз результатів контрольної роботи. Повторення дії множення. Назви чисел п...
Осінь. Рослини восени. Охорона здоров'я восени
Чим розпізнаємо запах і смак
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]