Урок 130 Тема. Аналіз результатів контрольної роботи. Повторення дії множення. Назви чисел при множенніМета: розвивати знання учнів про дію множення; вправляти учнів у розв’язанні задач на знаходження невідомого від’ємника. Обладнання: таблиця усних обчислень, предметні малюнки. Хід уроку I. Загальна характеристика результатів виконання контрольних робіт II. Аналіз помилок та виконання відповідних завдань 1. Проаналізувати типові помилки учнів 2. Колективне розв’язання завдань, аналогічних тим, у яких були допущені помилки III. Завдання для учнів, які успішно виконали контрольну роботу 1. Розв’язати приклади й записати відповіді кожного стовпчика у порядку спадання. 48 – 15 + 30 6 + 9 + 23 19 + 7 + 5 26 – 26 + 9 60 – 47 + 8 50 – 27 + 9 4 + 36 – 28 76 + 0 – 50 2. Розв’язати задачу. У дев’яти класах і в залі треба заклеїти на зиму вікна. У залі 8 вікон, а в кожному класі 2 вікна. Скільки всього вікон треба заклеїти? 3. Порівняти. 3 дм 5 см __ 43 см 5 дм __ 5 см 1 дм __ 12 см 3 дм 1 см __ 13 см IV. Розвиток математичних умінь 1. Виконання завдання № 967 2. Виконання завдання № 968 (самостійно) 3. Перевірка роботи — Які вирази ви записали? 4. Робота в парах Виконання завдання № 969. 5. Перевірка роботи 6. Виконання завдання № 970 7. Фізкультхвилинка 8. Робота над задачами 1) Самостійне розв’язання задач № 971, № 972. 2) Перевірка роботи. 3) Розв’язання задачі. У трьох автобусах розмістилося 100 школярів. У першому автобусі 28 школярів, в другому — 37. Скільки школярів в третьому автобусі? На дошці — скорочений запис задачі. }100 шк. I — 28 шк. II — 37 шк. III — ? шк. — Про що дізнаємося спочатку? — Яку дію треба виконати? — Про що дізнаємося потім? — Яку дію треба виконати? 9. Гра «З’єднай приклад із відповіддю» Звірятка завжди дружили між собою. Одного разу трапилося так, що вони посварилися. У Білочки залишилися приклади, а у Зайчика — відповіді до них. Допоможи знайти відповідь до кожного прикладу. V. Підсумок уроку VI. Домашнє завдання Скласти і розв’язати задачу за виразом. 98 – (41 + 23) | |
| |
Переглядів: 1345 | |
Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна пі... |
Т. Коломієць «Подарунок». В. Лучук «Кольорові пташки». В. Конопелець «Якого к... |
А. Костецький «Батьківщина», М. Чернявський «Рідний край», В. Сухомлинський «... |
Чеська народна казка «Собака, коти та миші». Творчий переказ за кадром фільму |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 12, 13 |
Всього коментарів: 0 | |