Урок 30 Тема: Рішення і наслідки. Уміння приймати рішення. Рішення для здоров'яМета: пояснити учням, що люди щодня приймають багато рішень, усі рішення мають наслідки, що можна навчитися приймати правильні рішення; розповісти, що необхідно звертатися за допомогою до старших для прийняття правильних рішень; учити в ситуації вибору приймати рішення, що сприяють збереженню і зміцненню свого здоров'я, здоров'я близьких і друзів. |
Урок 29 Тема: Практична робота: «Ігри, що сприяють гарному настрою»Мета: вчити дітей розуміти значення народних ігор для веселого настрою, здоров'я; розучити з учнями народні ігри; розвивати кмітливість, спритність; формувати прагнення дбати про власне здоров'я, весело і корисно відпочивати. |
Урок 28 Тема: Емоції та настрій людини. Як покращити настрій. Практичні роботи: вправи «Вгадай емоцію», «Намалюй настрій»Мета: дати учням уявлення про настрій людей, його вплив на здоров'я (власне й оточуючих); вчити порівнювати різні настрої, наводити приклади впливу настрою на самопочуття; вчити розпізнавати ситуації, що покращують настрій, вербальні і не-вербальні вияви емоцій; розвивати у дітей уміння створювати та підтримувати гарний і веселий настрій, вміння оцінювати свій емоційний стан, використовувати прийоми для самозаспокоєння. |
Уроки 26-27 Тема: Народні традиції, родинні свята і здоров'я. Практична робота: «Створення пам'ятки "Як улаштувати веселе свято"»Мета: вчити дітей розуміти значення народних традицій, родинних свят для здоров'я; вчити розповідати про свої улюблені свята, пояснювати прислів'я і приказки про здоров'я, розпізнавати корисні і шкідливі традиції святкування; формувати прагнення дбати про власне здоров'я. |
Урок 25 Тема: Повага до себе та інших людейМета: формувати терпиме ставлення до інших людей, їх звичок, поглядів; розвивати толерантне ставлення до людей, готовність допомагати іншим та вміти приймати допомогу від інших. |
Урок 24 Тема: Унікальність людиниМета: показати дітям унікальність кожного учня, усвідомлення неповторності себе й оточення; дати дітям можливість порівняти ознаки людей, відшукати схожі риси та відмінності; пояснити, що таке унікальність; виховувати у дітей шанобливе ставлення до іншої людини не за те, що вона має певні видатні якості або такі якості, які подобаються нам, а просто тому, що вона має право бути іншою. |
Урок 23 Тема: Правила користування громадським транспортомМета: ознайомити учнів із видами громадського транспорту; допомогти їм засвоїти правила поведінки і користування громадським транспортом: посадки і підготовки до виходу; виховувати культуру поведінки у громадському транспорті. |
Урок 22 Тема: Складові дороги. Безпечний перехід проїжджої частини дорогиМета: вчити учнів розпізнавати основні частини дороги (проїжджа частина, бордюр, тротуар, перехрестя, перехід), дорожні знаки, що позначають пішохідний перехід, сигнали світлофора; спонукати дітей до виконання правил безпечного переходу проїжджої частини дороги у місті чи селі. |
Урок 21 Тема: Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа"»Мета: вчити учнів вибирати безпечний маршрут від дому до школи; розвивати спостережливість, самостійність; виховувати культуру поведінки на вулиці. |
Урок 20 Тема: Мікрорайон школи. Вибір безпечного маршруту від дому до школиМета: ознайомити учнів з правилами безпечної поведінки в мікрорайоні школи; вчити учнів обирати безпечні місця для рухливих ігор і розваг, вибір безпечного маршруту від дому до школи; розвивати спостережливість, самостійність; виховувати культуру поведінки дітей на вулиці. |