💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Мікрорайон школи. Вибір безпечного маршруту від дому до школи

Урок 20

Тема: Мікрорайон школи. Вибір безпечного маршруту від дому до школи

Мета: ознайомити учнів з правилами безпечної поведінки в мікрорайоні школи; вчити учнів обирати безпечні місця для рухливих ігор і розваг, вибір безпечного маршруту від дому до школи; розвивати спостережливість, самостійність; виховувати культуру поведінки дітей на вулиці.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

Нумо, діти, підведіться,

Одне одному всміхніться!

Пролунав уже дзвінок —

Всіх покликав на урок.

II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності

 — Які місця у школі, на вашу думку, можуть бути небезпечними?

 — Які місця у шкільному подвір’ї можуть бути небезпечними?

III. Повідомлення теми та мети уроку

 — Сьогодні на уроці ви ознайомитеся з правилами безпечної поведінки в мікрорайоні школи, будете вчитися обирати безпечні місця для рухливих ігор і розваг.

IV. Вивчення нового матеріалу

 1 Робота над загадкою

 • Не золото, а найдорожче. (Життя)

 2 Робота за малюнками

 — Небезпека може підстерігати і в мікрорайоні школи, коли йдеш зі школи додому.

 — Поза школою теж не забувай про обережність. Часом школярі граються ручками, кидають одне в одного книжки, портфелі. Це — небезпечно.

 — Розгляньте малюнки. (Картка 1) Що роблять діти? Поміркуйте, чим небезпечна така поведінка дітей. Складіть речення.

 3 Вивчення правил безпеки

 Запам’ятайте правила безпечної поведінки в мікрорайоні школи!

 • Не грайся на сходах, біля вікон, теплиць і люків.

 • Не штовхайся.

 • Не грайся палицями, рогатками, гострими і важкими предметами.

 • Обминай смітники — там бруд, сморід, багато мікробів.

 • Коли йдеш зі школи додому, виходь через ворота. Через огорожу (забір) не лазь.

 • Грай у м’яч тільки в місцях для гри. Не грайся біля вікон.

 4 Фізкультхвилинка

Сірий котик міцно спав,

Навіть пісню не співав.

Та нарешті стрепенувся І довкола озирнувся.

Став смачненько потягатись І чистенько умиватись.

Порозчісував він вуса —

Довгі-довгі, русі-русі.

Зуби й кігті нагострив Й до комірчини побрів, —

Буде мишку полювати І добро оберігати.

Й ми, як котик, відпочили,

Щоб зміцніли наші сили.

Л. Кондрацька

 5 Робота над загадкою

 • Підморгне зеленим оком — ми йдемо,

Підморгне червоним оком — стоїмо. (Світлофор)

Пішоходи, пішоходи На бульварі, на майдані,

Тротуаром і по сходах Поспішають на змагання,

До роботи, у гурток,

І, звичайно ж, на урок!

Л. Коваль

 — Ви щодня ходите до ніколи певним маршрутом. Цей маршрут необхідно знати напам’ять. Дуже добре було б разом з батьками декілька разів пройтися цим маршрутом, щоб пильно звернути увагу на:

 • дорожні знаки, які є на цьому маршруті;

 • на дорожню розмітку;

 • на сигнали світлофора.

 Потрібно знати, по яких вулицях проходить ваша дорога до школи; яка дорога найкоротша; яка — найбезпечніша; які є пішохідні переходи: наземні, підземні.

 Висновок. Головне — вибрати найбільш безпечний маршрут та завжди ходити цим маршрутом.

V.Узагальнення й систематизація отриманих знань

 1 Робота в парах

 — Розкажіть, як перейти дорогу, якщо немає світлофора. Користуйся словами: наліво, направо, зупинитися, кроком.

 (Подивись ліворуч. Якщо машин немає — йди кроком, не біжи. На середині дороги зупинись. Подивись праворуч. Якщо машин немає — йди.)

 Висновок

 Переходь дорогу лише:

 • у дозволених місцях;

 • на зелене світло світлофора;

 • коли транспорт зупинився або знаходиться дуже далеко.

 — Під час переходу спочатку подивись ліворуч, посередині дороги — праворуч.

 — Не грайся на дорозі!

 — Розгляньте малюнок. (Картка 2) Позначте зеленим і червоним кольором безпечну і небезпечну поведінку дітей на маршруті «школа — дім».

 ►► Гра «Добре чи погано»

 — Розгляньте малюнки. (Картка 3) Дайте оцінку діям дітей. Зафарбуйте «добре» зеленим олівцем, «погано» — червоним.

 — Розгляньте малюнки. (Картка 4) Назвіть місця, де можна перейти дорогу.

 — Якими з них ви користуєтеся, коли йдете ДО НІКОЛИ?

 — Розфарбуйте знаки. (Картка 5) Що вони означають?

 — Якими із цих знаків ви користуєтеся дорогою до ніколи?

— Допоможіть мишеняткові перейти перехрестя. Зафарбуйте його шлях зеленим олівцем. (Картка 6)

 Завдання', разом з батьками обговоріть безпечний шлях до школи і додому.

 2 Робота над прислів'ям

 Все можна купити, тільки здоров’я — ні.

VI. Підсумок уроку

 — Які основні правила слід пам’ятати, коли ви йдете до школи?

 — Як правильно вибрати шлях до школи?

 — Які позначення допомагають пішоходові дотримуватися правил дорожнього руху?

 — За яких умов можна переходити дорогу?

 — На якій вулиці розташована наша школа?

 — На якій вулиці розташований твій дім?

 — Які небезпечні місця трапляються на вашому маршруті до школи?



Джерело: noindex
Категорія: Основи здоров’я | Додав: SYLER (01.01.2014)
Переглядів: 6774 | Рейтинг: 0.0/0
Д. Красицький «Тарас Шевченко». Т. Шевченко «Світає...», «Встала весна...», «...
Як людина пізнає світ
Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність
Екскурсія до шкільної майстерні
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]