Урок 23 Тема: Правила користування громадським транспортомМета: ознайомити учнів із видами громадського транспорту; допомогти їм засвоїти правила поведінки і користування громадським транспортом: посадки і підготовки до виходу; виховувати культуру поведінки у громадському транспорті. І. Організаційний момент Ось і знову дзвінок лунає, Мелодійно і срібно звучить. Він до класу дітей скликає, Щоб успішно нового навчить. II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності — Яку загальну назву можна добрати до цих відгадок? — Які види транспорту вам відомі? (Залізничний, морський, річковий, повітряний, автомобільний. Усі автомобілі можна поділити на вантажні, пасажирські та спеціальні.) — Які види громадського транспорту вам відомі? (Метро, автобуси, тролейбуси, трамваї, таксі, мікроавтобуси) III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про види громадського транспорту, вивчите правила поведінки і користування громадським транспортом. IV. Вивчення нового матеріалу 1 Пояснення вчителя — Вам усім, напевно, доводилося бути пасажирами? Де потрібно чекати на транспорт? — Для того щоб багато людей одночасно швидко і без штовхання могли зайти і вийти з громадського транспорту, розроблено правила. — Навчіться входити у громадський транспорт і виходити з громадського транспорту: спочатку необхідно пропустити пасажирів, які виходять з транспорту, а потім уже заходити. Під час посадки не штовхатися, допомагати людям похилого віку, пропускати вперед дівчаток, жінок. 1 Робота над загадками • Дім по вулиці повзе, На роботу всіх везе. Не на курячих ногах, У гумових чобітках. (Автобус) • Маленькі будиночки Містом біжать, Хлопчики й дівчатка В будиночках сидять. (Трамвай) 2 Вивчення правил поведінки — Яких правил поведінки в транспорті ви дотримуєтеся? • Не шуміти, не штовхатись, Чемно й лагідно триматись. • Без квиточка, знає кожен, їхать в транспорті не можна. • Старшим людям, як годиться, Треба місцем поступиться. • Хочеш вийти — не штовхайся, Потихеньку просувайся. • Як зійшов — шукати слід Пішохідний перехід. 3 Фізкультхвилинка Пливе у річці пелікан, Мріє він про океан. Косить в лузі журавель Конюшину і щавель. Лиска ягоди збирає, Біля ясена кружляє. Білка по гілках стрибає, У дуплі свій скарб складає. У норі принишкла мишка, У норі у миші тиша. V.Узагальнення й систематизація отриманих знань 1 Робота в парах — Розгляньте малюнки. (Картка 1) Позначте, які види пасажирського транспорту є у нашій місцевості. — Пасажирського транспорту слід очікувати на тротуарі або на спеціально обладнаній зупинці. На зупинці не бігати, не галасувати, не штовхати людей. Не вибігати на проїжджу частину. — Розгляньте знаки. (Картка 2) Що вони означають? Розфарбуйте їх. 1) Місце зупинки автобуса. 2) Місце зупинки тролейбуса. 3) Місце зупинки трамвая. 4) Місце зупинки таксі. Висновок. Очікуй транспорту біля знака зупинки. — Розгляньте малюнки. (Картка 3) Хто з дітей поводиться в транспорті правильно? Хто — ні? Складіть речення. Висновок. Завжди дотримуйся правил поведінки у громадському транспорті. 2 Робота над прислів'ями Від теплого слова і лід розмерзає. 3 Гра «Третій зайвий» (Картка 4) VI. Підсумок уроку — Якими видами громадського транспорту ви користуєтеся? — Як правильно входити і виходити з транспорту? — Як слід поводитися під час посадки? — Кому потрібно допомагати під час посадки? — Кого необхідно пропускати вперед під час посадки? — Де слід очікувати пасажирського транспорту? ПСИХІЧНА І ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВ'Я Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 5505 | |
Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність |
Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, н... |
Що може комп’ютер |
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П... |
Це цікаво знати |
Всього коментарів: 0 | |