Тема. Безпека на відпочинку. Ігри та розвагиМета: розповісти учням про правила безпечної поведінки у природному середовищі; вчити вибирати безпечні місця для відпочинку та гри, виконувати правила ігор і розваг; допомогти їм засвоїти |
Тема. Правила користування громадським транспортомМета: ознайомити учнів із видами громадського транспорту; допомогти їм засвоїти правила користування громадським транспортом (посадка і підготовка до виходу); виховувати культуру поведінки у громадському транспорті. |
Тема. Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа"»Мета: вчити учнів вибирати безпечний маршрут від дому до школи; розвивати спостережливість, самостійність; виховувати культуру поведінки дітей на вулиці.
|
Тема. Вибір безпечного маршруту від дому до школиМета: вчити учнів вибирати безпечний маршрут від дому до школи; розвивати спостережливість, самостійність; виховувати культуру поведінки дітей на вулиці. |
Тема. Складові дороги. Основні відомості про організацію дорожнього руху. Безпечний перехід проїжджої частини дорогиМета: вчити учнів розпізнавати частини дороги (проїжджа части- на, бордюр, тротуар, перехрестя, перехід), дорожні знаки (пішохідний і підземний переходи); спонукати дітей до виконання правил безпечного переходу проїжджої частини дороги у місті чи селі; виховувати уважність, дисциплінованість. |
Тема. Поведінка в незнайомих місцяхМета: вчити учнів, як діяти в різних місцях, коли заблукав; розвивати здатність орієнтуватися у складних ситуаціях; виховувати сміливість, обережність. |
УРОК 20 Тема. Мікрорайон школи. Практична робота: «Безпечні та небезпечні місця на шкільному подвір'ї»Мета: ознайомити учнів із правилами безпечної поведінки в мікрорайоні школи; визначити з учнями безпечні та небезпечні місця на шкільному подвір'ї; спонукати дітей дотримувати правил безпечної поведінки під час рухливих ігор на шкільному подвір'ї. |
Тема. Місця підвищеної небезпеки у школіМета: ознайомити учнів з правилами безпечної поведінки в школі; формувати навички безпечної поведінки на перервах, під час навчальної праці; спонукати учнів до виконання правил поведінки в школі; виховувати відповідальність, дисциплінованість. |
Тема. Поводження з незнайомими людьми у під'їзді, на вулиціМета: ознайомити учнів з правилами поводження з незнайомими людьми у ліфті, під'їзді, на вулиці; вчити, як діяти, коли дзво- нять у двері, по телефону; спонукати учнів до виконання правил поводження з незнайомими людьми; виховувати сміливість, обережність, обачливість. |
Тема. Практична робота: моделювання ситуацій спілкування про небезпеку за телефонами 101, 102, 103, 104Мета: розказати дітям про небезпечні ситуації, які можуть ви- никнути у квартирі, про правила поведінки в екстремальних ситуаціях (пожежа, витік газу, порушення водопостачання); вчити порядку дій повідомлення відповідним службам (101, 102, 103, 104) про небезпечні ситуації; спонукати учнів до виконання правил по-ведінки в небезпечних ситуаціях (пожежа, витік газу, порушення водопостачання); виховувати обережність. |