Вибір безпечного маршруту від дому до школи

УРОК23

Тема. Вибір безпечного маршруту від дому до школи

Мета: вчити учнів вибирати безпечний маршрут від дому до шко­ли; розвивати спостережливість, самостійність; виховувати культу­ру поведінки дітей на вулиці.

Хід уроку

Вступна бесіда

Загадка

Підморгне зеленим оком — ми йдемо, Підморгне червоним оком — стоїмо.

(Світлофор)

Учитель

Пішоходи, пішоходи На бульварі, на майдані Тротуаром і по сходах Поспішають на змагання, До роботи, у гурток, І, звичайно ж, на урок!

(Л. Коваль)

Ви щодня ходите до школи певним маршрутом. Цей маршрут треба знати напам'ять. Дуже добре було б разом з батьками декілька разів пройтися цим маршрутом, щоб пильно звернути увагу на:

дорожні знаки, які є на цьому маршруті;

дорожню розмітку;

сигнали світлофора.

Потрібно знати, якими вулицями проходить ваша дорога до школи; яка дорога є найкоротшою, яка — найбезпечнішою; які є пі- шохідні переходи: наземні, підземні.

Робота за підручником (С. 66)

Розгляньте малюнки на с. 66. Чи правильно діти обрали шлях до школи? Чому ви так вважаєте?

Висновок: головне — вибрати найбільш безпечний маршрут та завжди ходити цим маршрутом.

Завдання: вдома разом з батьками обговорити безпечний шлях до школи і додому.

Розгляньте малюнки на с. 67. Хто з дітей порушує правила переходу дороги? Складіть речення.

Орієнтовні відповіді

Дмитрик переходить дорогу на зелене світло. Він не порушує правила.

Даринка застібає черевики на дорозі. Вона порушує правила.

Надійка переходить дорогу не через пішохідний перехід. Вона порушує правила.

Висновок: переходьте вулицю тільки через пішохідні переходи.

Учитель. Якщо перехід не позначений, то дорогу можна пере- ходити, якщо машини зупинилися або знаходяться далеко від вас. Але це дуже небезпечно.

Розгляньте малюнки на с. 68. Чому дітям можна переходити до­рогу? Складіть відповідні речення.

Орієнтовні відповіді

Хлопчику можна переходити дорогу, бо машина стоїть.

Дівчинці можна переходити дорогу, бо машина далеко. — Як переходити дорогу, на якій не позначений перехід? Висновок: переходь дорогу лише:

у дозволених місцях;

на зелене світло світлофора;

коли транспорт зупинився або знаходиться дуже далеко.

Під час переходу спочатку подивись ліворуч, посередині доро­ги — праворуч.

Не грайся на дорозі!

Фізкультхвилинка

рибки

Рибки весело плескались (Руки над столом, долоні вниз.) В чистій свіженькій воді. (Торкнутися кожним пальчиком столу.) То зігнуться, розігнуться, (Стискатируки в кулачки.) То зариються на дні. (Струснути кистями рук.)

Робота в зошиті (С. 41-44)

№ 1. Розгляньте малюнок. Позначте зеленим і червоним кольором безпечну і небезпечну поведінку дітей на маршруті «школа — дім».

Гра «Добре чи погано» (С. 43)

Якими з них ви користуєтесь, коли йдете до школи?

— Розгляньте малюнки і дайте оцінку діям дітей. Зафарбуйте добре» зеленим олівцем, «погано» — червоним.

№ 2. Розкажіть, як перейти дорогу, якщо немає світлофора. Ко- ристуйтеся словами: наліво, направо, зупинитися, кроком.

Подивись наліво. Якщо машин немає — йди кроком, не біжи. На середині дороги зупинись. Подивись направо. Якщо машин не­має — йди.

№ 3. Розгляньте малюнки на с. 44. Назвіть місця, де можна пере­йти дорогу.

Гра «Допоможи зайченяті знайти безпечну дорогу до лісової школи» (див. на першому форзаці підручника).

Робота з прислів'ям

Поясніть зміст прислів'я: «Здоровому все здорово». Які ще прислів'я про здоров'я ви знаєте?

Підсумокуроку

Які основні правила необхідно пам'ятати, коли ви йдете до школи?

Як правильно вибрати шлях до школи?

Які позначення допомагають пішоходові дотримуватись пра­вил дорожнього руху?

За яких умов можна переходити дорогу?

На якій вулиці розташована наша школа?

На якій вулиці розташовані ваші будинки?

Які небезпечні місця трапляються на вашому маршруті до школи?



Джерело: noindex
Категорія: Основи здоров’я | Додав: SYLER (03.08.2013)
Переглядів: 2557 | Рейтинг: 0.0/0
Дикі та свійські тварини
А. Григорук «Той ще не музика, хто в дудку дме». Підсумок теми
Взаємозв’язок частин із цілою формою. Практична робота «Ліплення тварини»
Збирання квітів різних видів місцевих рослин. Виготовлення квіткової абетки
Твій друг — книга. Урок позакласного читання
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]