УРОК 11 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ПТАХІВ (НАШІ ПЕРНАТІ ДРУЗІ)Мета: збагачувати й активізувати лексичний запас учнів; удосконалювати мовленнєві навички; формувати вміння будувати зв’язне висловлювання на основі почутого, власних спостережень, малюнків; розвивати пізнавальну та мовленнєву активність; творчу уяву; виховувати бережливе ставлення до птахів, любов до рідного краю. |
УРОК 10 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ РОСЛИН (У ЦАРСТВІ РОСЛИН)Мета: збагачувати й активізувати лексичний запас учнів; формувати вміння будувати висловлювання українською мовою на основі власних спостережень, почутого, за малюнками; удосконалювати мовленнєві навички; розвивати творчу уяву, фантазію, спостережливість, пізнавальну активність; прищеплювати любов до природи, бажання берегти її та охороняти. |
УРОК 9 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ КВІТІВ (У ЦАРСТВІ КВІТІВ)Мета: ознайомлювати учнів із тематичною групою слів — назвами квітів; активізувати словниковий запас учнів; розвивати вміння слухати й розуміти українську мову; розповідати за малюнками; ви-ховувати естетичні смаки; прищеплювати почуття любові до природи, бережливе ставлення до неї. |
УРОК 8 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ЯГІД (ДАРУНКИ ЛІТА)Мета: ознайомлювати учнів із тематичною групою слів — назвами ягід; активізувати лексичний запас школярів, уміння будувати висловлювання українською мовою; удосконалювати мовленнєві навички; розвивати естетичний смак, спостережливість, пам’ять; виховувати любов до природи. |
УРОК 7 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ОВОЧІВ І ФРУКТІВ (У САДОЧКУ Й НА ГОРОДІ)Мета: ознайомлювати учнів зі словами — назвами овочів та фруктів; активізувати лексичний запас дітей; формувати вміння зв’язно висловлюватися; розвивати діалогічне мовлення, спостережливість, пам’ять; прищеплювати любов до рідної мови, інтерес до української народної творчості; працелюбність. |
УРОК 6 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ (МАШИНИ — НАШІ ПОМІЧНИКИ)Мета: розширювати й уточнювати знання учнів про побутову техніку; розширювати словниковий запас учнів; розвивати мовленнєві уміння і навички, артикуляційний апарат; мислення, пам’ять; прищеплювати навички безпечного користування предметами побутової техніки. |
УРОК 5 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ МЕБЛІВ (У НОВІЙ КВАРТИРІ)Мета: розширювати й уточнювати словниковий запас учнів; формувати вміння давати повні відповіді на запитання, будувати зв’язні висловлювання; розвивати комунікативні здібності учнів, уяву, пам’ять, мислення; виховувати чуття мовленнєвого етикету. |
УРОК 4 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ПОСУДУ (ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ МАЛЬВІНИ)Мета: ознайомлювати учнів зі словами — назвами посуду; активізувати лексичний запас учнів; удосконалювати вміння будувати зв’язне висловлювання українською мовою; формувати комунікативну компетентність молодших школярів; розвивати мовленнєву активність, пам’ять; прищеплювати навички культурної поведінки за столом. |
УРОК 3 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ОДЯГУМета: збагачувати й активізувати лексичний запас учнів; формувати вміння будувати висловлювання українською мовою; розвивати мовленнєві вміння й навички, уміння слухати й розуміти українську мову; виховувати бережливе ставлення до свого одягу, прищеплювати навички самообслуговування. |
УРОК 2 ТЕМА: СЛОВА — НАЗВИ ІГРАШОК (У КРАЇНІ ІГРАШОК)Мета: ознайомлювати учнів зі словами — назвами іграшок; розвивати вміння вживати вивчені слова у мовленні, давати повну відповідь на запитання, складати зв’язне висловлювання; формувати комунікативні навички молодших школярів; виховувати бережливе ставлення до своїх іграшок, почуття товариства, дружби. |