Меблі

Тема: Меблі

Мета: Вчити правильно вживати в процесі спілкування назви меблів, складати речення і       вміти їх розказувати; розвивати критичне і логічне мислення дитини; виховувати свідоме сприйняття виучуваного матеріалу; прищеплювати бережливе ставлення до шкільних меблів.
Обладнання: малюнки меблів;  казкова скринька.
                                                    ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент. Створення психологічного настрою.
- Сьогодні, діти, у нас не звичайний урок, а урок мандрівка. Куди ми будемо мандрувати  ви дізнаєтесь трохи пізніше. А зараз давайте щиро та сердечно привітаємо один одного.
- Я всміхаюсь сонечку!
 Здрастуй золоте!
- Я всміхаюсь квіточці!
Хай вона росте!
- Я всміхаюсь дощику!
Лийся, мов з відра!
- Друзям усміхаюся!
Зичу їм добра.
Поверніться і подаруйте посмішки своєму товаришеві. Щоб наш урок був гарним, цікавим. змістовним, якими ви бажаєте бути на уроці? (Активними, уважними, розумними).
-Я згодна з Вами. Мені приємно вчити того, хто хоче вчитися.
Тож вирушаємо у подорож!
ІІ. Підготовка до сприйняття нового матеріалу.
1.    – Діти, які предмети зображені на малюнках? ( Шафа, стіл, стілець, диван…)
Відгадування загадок:
1)    Має роги і ноги, а держиться підлоги ( Стол).
2)    З ніжками, а без рук, із спинкою, а без голови( Стул ).
3)    Чотири брати під одним капелюхом (Стол).
- Діти, як одним словом можна назвати ці предмети?(Меблі )
- Які слова Вам допомогли відгадати загадки?
- Давайте зробимо висновок: Як можна одним словом назвати всі ці предмети? (Меблі).
2. Мозковий штурм. Що Ви про це знаєте?
- Діти, що Ви знаєте про меблі?
- Для чого вони потрібні?
- Які меблі є в нашому класі?
- Як називається професія людини, яка виготовляє меблі? (Мебляр).
Меблі – це предмети для облаштування кімнат у будинку чи квартирі.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
- Діти, тема нашого уроку –«Меблі». Сьогодні ми повинні навчитися правильно вживати в своїй мові назви меблів,  вміти про них розповідати і складати речення.
ІV. Новий матеріал.
1. Подорож по квартирі з переглядом меблів. Складання речень і схем до них.
А тепер помандруємо, діти, до кожної Вашої квартири. Ми підійшли до під’їзда, квартири, зайшли всередину. Куди ми спочатку потрапляємо? ( До вітальні).
Які меблі знаходяться в Ваших вітальнях? ( Вітальня шафа, поличка для взуття…).
Діти. З вітальні ми потрапляємо до гостинної. Які меблі знаходяться в гостинній?   (Стінка, гірка, поличка під телевізор або тумба, диван, крісла, журнальний столик).
- Робимо висновок: Які меблі знаходяться в гостинній? Як називаються ці меблі?(Меблі для гостинної).
Фізкультпауза.
-Діти, зараз ми подорожуємо до спальні. Які меблі знаходяться в спальні?(Шафа, ліжко, трюмо, комод, шафи-купе…)
- Робимо висновок: Які меблі знаходяться в спальні? Як називаються ці меблі?( Меблі для спальні). Інтер’єри сучасних квартир.
- В сучасних квартирах є кабінети. Які меблі знаходяться в кабінетах?( Письмовий стіл, крісло для відпочинку, стілець, книжна полиця або шафа).
-Робимо висновок: Які бувають кабінетні меблі?
Зараз ми завітаємо до кухні.
Фізкультпауза.
- Які меблі знаходяться в кухні? ( Шафи, полиці для посуду, стіл кухонний, табуретки, стільці, м’який куточок для кухні).
- Робимо висновок:Які меблі знаходяться в кухні? Як називаються ці меблі?(Меблі для кухні).
Підведемо підсумок: Діти, які бувають меблі?( Меблі для кухні, вітальні, спальні, гостинної, кабінету),(Загинаємо пальчики і рахуємо).
2.Проблемна ситуація.
-Діти, а де ми з Вами зараз знаходимось?( В школі, класній кімнаті). Є ще і шкільні меблі. Які меблі знаходяться в нашому класі?( Стіл учителя, стілець, парти, дошка, шафа).
3. Виховний момент. Збереження шкільних меблів. Складання речень.
ДІТИ, БЕРЕЖІТЬ ШКІЛЬНІ МЕБЛІ!
_____  _________  ________  ______!
  - Діти, з чого зроблені меблі?
     Щоб вони прийшли до нас у клас, вони пройшли довгий шлях. Скільки людської праці покладено у виготовлення меблів? Ми повинні їх берегти.
   - Як ми повинні берегти меблі? Давайте складемо речення.
     НЕ МАЛЮЙТЕ НА ПАРТАХ!
     ___  __________  ___  ________ !
 4. Гра «Що зайве?». Малюнки меблів.
     1) Кухонний стіл, піаніно, письмовий стіл, шафа, стілець, ліжко…
     2) Ліжко, шафа, стілець, вітальня.
     - Що зайве? Чому?
       Давайте вчитись доводити свою думку. « Це зайве тому, що…».
5. Складання діалогу « Випадок в магазині».
ІV. Підсумок уроку.
       1. Гра « Хто більше меблів запам’ятав?». Складання в сундучок назв меблів.     
  Формувати правильну відповідь за зразком:
  - Я поклала в сундучок ліжко! Це меблі для спальні. і т. д.
 2. Робота в групах. Гра « Обставимо кімнату»( І група збирає меблі для гостинної,   
    ІІ  група – для кабінету.  

Категорія: Розвиток зв’язного мовлення | Додав: SYLER (31.12.2013)
Переглядів: 4089 | Рейтинг: 0.0/0
Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров'я. Правиль­на організація роб...
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі»
Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунт
Ми — українці
Конструювання. Курочка Ряба
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]