Меблі
Тема: МебліОбладнання: малюнки меблів; казкова скринька. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент. Створення психологічного настрою. - Сьогодні, діти, у нас не звичайний урок, а урок мандрівка. Куди ми будемо мандрувати ви дізнаєтесь трохи пізніше. А зараз давайте щиро та сердечно привітаємо один одного. - Я всміхаюсь сонечку! Здрастуй золоте! - Я всміхаюсь квіточці! Хай вона росте! - Я всміхаюсь дощику! Лийся, мов з відра! - Друзям усміхаюся! Зичу їм добра. Поверніться і подаруйте посмішки своєму товаришеві. Щоб наш урок був гарним, цікавим. змістовним, якими ви бажаєте бути на уроці? (Активними, уважними, розумними). -Я згодна з Вами. Мені приємно вчити того, хто хоче вчитися. Тож вирушаємо у подорож! ІІ. Підготовка до сприйняття нового матеріалу. 1. – Діти, які предмети зображені на малюнках? ( Шафа, стіл, стілець, диван…) Відгадування загадок: 1) Має роги і ноги, а держиться підлоги ( Стол). 2) З ніжками, а без рук, із спинкою, а без голови( Стул ). 3) Чотири брати під одним капелюхом (Стол). - Діти, як одним словом можна назвати ці предмети?(Меблі ) - Які слова Вам допомогли відгадати загадки? - Давайте зробимо висновок: Як можна одним словом назвати всі ці предмети? (Меблі). 2. Мозковий штурм. Що Ви про це знаєте? - Діти, що Ви знаєте про меблі? - Для чого вони потрібні? - Які меблі є в нашому класі? - Як називається професія людини, яка виготовляє меблі? (Мебляр). Меблі – це предмети для облаштування кімнат у будинку чи квартирі. ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. - Діти, тема нашого уроку –«Меблі». Сьогодні ми повинні навчитися правильно вживати в своїй мові назви меблів, вміти про них розповідати і складати речення. ІV. Новий матеріал. 1. Подорож по квартирі з переглядом меблів. Складання речень і схем до них. А тепер помандруємо, діти, до кожної Вашої квартири. Ми підійшли до під’їзда, квартири, зайшли всередину. Куди ми спочатку потрапляємо? ( До вітальні). Які меблі знаходяться в Ваших вітальнях? ( Вітальня шафа, поличка для взуття…). Діти. З вітальні ми потрапляємо до гостинної. Які меблі знаходяться в гостинній? (Стінка, гірка, поличка під телевізор або тумба, диван, крісла, журнальний столик). - Робимо висновок: Які меблі знаходяться в гостинній? Як називаються ці меблі?(Меблі для гостинної). Фізкультпауза. -Діти, зараз ми подорожуємо до спальні. Які меблі знаходяться в спальні?(Шафа, ліжко, трюмо, комод, шафи-купе…) - Робимо висновок: Які меблі знаходяться в спальні? Як називаються ці меблі?( Меблі для спальні). Інтер’єри сучасних квартир. - В сучасних квартирах є кабінети. Які меблі знаходяться в кабінетах?( Письмовий стіл, крісло для відпочинку, стілець, книжна полиця або шафа). -Робимо висновок: Які бувають кабінетні меблі? Зараз ми завітаємо до кухні. Фізкультпауза. - Які меблі знаходяться в кухні? ( Шафи, полиці для посуду, стіл кухонний, табуретки, стільці, м’який куточок для кухні). - Робимо висновок:Які меблі знаходяться в кухні? Як називаються ці меблі?(Меблі для кухні). Підведемо підсумок: Діти, які бувають меблі?( Меблі для кухні, вітальні, спальні, гостинної, кабінету),(Загинаємо пальчики і рахуємо). 2.Проблемна ситуація. -Діти, а де ми з Вами зараз знаходимось?( В школі, класній кімнаті). Є ще і шкільні меблі. Які меблі знаходяться в нашому класі?( Стіл учителя, стілець, парти, дошка, шафа). 3. Виховний момент. Збереження шкільних меблів. Складання речень. ДІТИ, БЕРЕЖІТЬ ШКІЛЬНІ МЕБЛІ! _____ _________ ________ ______! - Діти, з чого зроблені меблі? Щоб вони прийшли до нас у клас, вони пройшли довгий шлях. Скільки людської праці покладено у виготовлення меблів? Ми повинні їх берегти. - Як ми повинні берегти меблі? Давайте складемо речення. НЕ МАЛЮЙТЕ НА ПАРТАХ! ___ __________ ___ ________ ! 4. Гра «Що зайве?». Малюнки меблів. 1) Кухонний стіл, піаніно, письмовий стіл, шафа, стілець, ліжко… 2) Ліжко, шафа, стілець, вітальня. - Що зайве? Чому? Давайте вчитись доводити свою думку. « Це зайве тому, що…». 5. Складання діалогу « Випадок в магазині». ІV. Підсумок уроку. 1. Гра « Хто більше меблів запам’ятав?». Складання в сундучок назв меблів. Формувати правильну відповідь за зразком: - Я поклала в сундучок ліжко! Це меблі для спальні. і т. д. 2. Робота в групах. Гра « Обставимо кімнату»( І група збирає меблі для гостинної, ІІ група – для кабінету. | |
| |
Переглядів: 4149 | |
Обладнання для роботи з глиною і пластиліном. Прийоми ліплення |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
А. Костецький «Батьківщина», М. Чернявський «Рідний край», В. Сухомлинський «... |
Н. Забіла «Древній Київ», М. Познанська «Зацвіли каштани» |
Російська народна казка «Лисичка» |
Всього коментарів: 0 | |