Урок 79 Тема. Читання прикладів на множення. Назви чисел при множенні. Задачі на множенняМета: ознайомити учнів з назвами чисел при множенні, вправляти їх у читанні прикладів на множення; формувати уявлення про можливість розв’язання задач дією множення. Обладнання: малюнки до задач, таблиці усних обчислень, таблиця з назвами компонентів при множенні. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Один учень зачитує приклад на додавання № 589. 2) Другий учень називає приклад на множення № 589. 3) Третій учень називає розв’язання задачі № 590. 2. Усні обчислення 1) Замінити приклади на додавання множенням. 6 + 6 + 6 4 + 4 + 4 + 4 5 + 5 + 5 + 5 + 5 2) Замінити приклади на множення прикладами на додавання. 4 · 3 3 · 5 6 · 2 3) Розв’язати задачу. У кожній склянці по 3 кг солених огірків. Скільки кілограмів огірків в трьох таких склянках? Назвати розв’язання задачі за допомогою додавання, а потім — за допомогою множення. 4) Виконання завдання № 591. 5) Виконання завдання № 592. 6) Виконання завдання № 593. II. Робота над новим матеріалом 1. Пояснення На дошці — таблиця. 5 · 3 = 15 Перший множник Другий множник Добуток Діти запам’ятовують назви чисел при множенні. — Числа, які множать, називають множниками. Число, яке дістають у ході множення, називають добутком. 2. Первинне закріплення 1) Виконання завдання № 595. 2) Виконання завдання № 596. 3. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь 1. Робота над задачами 1) Розв’язання задачі № 597. 2) Розв’язання задачі. На кожен велосипед потрібно по 2 колеса. Скільки коліс знадобиться, щоб зібрати 6 таких велосипедів? Розв’язання задачі записують спочатку додаванням, а потім — за допомогою множення. 2. Практична робота в зошитах Намалювати в зошитах 4 рази по 2 квадратики. — Скільки квадратиків намалюєте в кожному рядку? — У скількох рядках намалюєте квадратики? — Скільки всього квадратиків намалювали? 3. Розв’язання задачі № 598 Діти спочатку дізнаються, на скільки років брат старший за сестру. Отже, коли сестрі виповниться стільки років, скільки зараз братові, то братові буде на 3 роки більше, ніж сестрі, тобто 15 років. IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 103 № 599, № 600.
| |
| |
Переглядів: 2771 | |
«Приховала». О. Орач «Вчуся у мами». П. Осадчук «Я навчаюся у тата». «Наш Анд... |
Практична робота: удосконалення навички догляду за порожниною рота, руками та... |
Уроки чемності |
Гірські породи, їх значення для людини. Практична робота. Ознайомлення з коле... |
Л. Костенко «Ліс на світанку», «Березовий листочок», «Берізка по коліна у вод... |
Всього коментарів: 0 | |