💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Перевірна робота № 3

УРОК 74

Тема: Перевірна робота № 3

Мета: перевірити вміння учнів розв'язувати приклади й задачі вивчених видів у межах 20 без переходу через 10, вимірювати відрізки; закріпити знання нумерації; виховувати культуру оформлення письмових робіт.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Контроль знань

1 варіант

1. Записати числа цифрами. чотирнадцять | | дванадцять| | вісімнадцять | |

 2. Записати сусідів числа.

І І І 16 І I I

І І І 19 І І

І І І 12 І І І

 3. Записати число, у якому:

1 десяток 5 одиниць | |

2 десятки| |

 4. Скільки десятків і одиниць у числі?

14 = О десяток О одиниці 18 = Ц десяток Ц одиниць 17 = О десяток О одиниць

5. Яке число слід додати до 10, або відняти від 10, щоб отримати 7? 15? 2? 11? 14? 9?

7 = 10 □ □ 11 = 10 □ □

15 = 10 □ □14 = 10 □ □

2 = 10 □ □ 9 = 10 □ □

 6. Знайти різницю.

Зменшуване 17, від’ємник 10.

 7. Розв’язати приклади.

14 - 4 - 3 = □

16 - 10 + 4 = І І 6 + 4 + 2 = І І І

 8. Розв’язати задачу.

У дівчинки було 5 іграшок. Їй подарували кілька іграшок. У неї стало 8 іграшок. Скільки іграшок дівчинці подарували?

Відповідь: Ц іграшки.

9.Розв’язати задачу.

 У Миколки 14 марок, а у Юрка на 4 марки менше. Скільки марок у Юрка?

Відповідь: \ \ \ марок.

10. Скільки сантиметрів у:

1 дм 7 см = | | | см

2 дм = | | | см

11. Виміряти відрізок. Відповідь записати у сантиметрах.

Відповідь: Ц см.

12.Розв’язати приклади, заповнити пропуски.

□ + 2 = 6□ -5 = 2

□ + 4 = 96 + □ = 10

2 варіант

1. Записати числа цифрами. тринадцять | | | одинадцять | | | двадцять | | |

2. Записати сусідів числа.

□ 10 Ш

І І І 14 І І І І | | 17| |

3. Записати число, у якому:

1 десяток 9 одиниць | |

1 десяток 3 одиниці | |

4. Скільки десятків і одиниць у числі?

16 = Ц десяток Ц одиниць 12 = О десяток О одиниці 20 = О десятки О одиниць

5. Яке число слід додати до 10, або відняти від 10, щоб отримати 18? 8? 17? 5? 4? 13?

18 = 10 □ □13 = 10 □ □

8 = 10 □ □ 4 = 10 □ □

17 = 10 □ □5 = 10 □ □

6.Знайти різницю.

 Зменшуване 18, від’ємник 8.

7. Розв’язати приклади.

17 -10 - 3 = □

13 - 3 + 5 = І І

8 + 2 + 6 = І І І

8. Розв’язати задачу.

Довжина однієї смужки 15 см, а другої на 5 см менше. Яка довжина другої смужки?

Відповідь: Ц см.

9.Розв’язати задачу.

На дворі було 10 курчат і каченят. З них 6 — каченят. Скільки курчат?

Відповідь: Ц курчати.

10. Скільки сантиметрів у:

1 дм 6 см = | | | см

1 дм 4 см = | | | см

11. Виміряти відрізок. Відповідь записати у сантиметрах.

 Відповідь: Ц см.

12.Розв’язати приклади, заповнити пропуски.

 □ + 5 = 6 І І І - 7 = 9 7 + □ = 9 5+ □ = 8

III. Підсумок уроку

табличне додавання і віднімання з переходом через десяток



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (22.12.2013)
Переглядів: 1608 | Рейтинг: 0.0/0
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint. В гостях у Ганнусі
Об’ємні вироби з природного матеріалу. Виготовлення із природних форм фігурок...
Будівельний конструктор
З Елзіком по планеті
Уроки чемності
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]