УРОК 74 Тема: Перевірна робота № 3Мета: перевірити вміння учнів розв'язувати приклади й задачі вивчених видів у межах 20 без переходу через 10, вимірювати відрізки; закріпити знання нумерації; виховувати культуру оформлення письмових робіт. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Контроль знань 1 варіант 1. Записати числа цифрами. чотирнадцять | | дванадцять| | вісімнадцять | | 2. Записати сусідів числа. І І І 16 І I I І І І 19 І І І І І 12 І І І 3. Записати число, у якому: 1 десяток 5 одиниць | | 2 десятки| | 4. Скільки десятків і одиниць у числі? 14 = О десяток О одиниці 18 = Ц десяток Ц одиниць 17 = О десяток О одиниць 5. Яке число слід додати до 10, або відняти від 10, щоб отримати 7? 15? 2? 11? 14? 9? 7 = 10 □ □ 11 = 10 □ □ 15 = 10 □ □14 = 10 □ □ 2 = 10 □ □ 9 = 10 □ □ 6. Знайти різницю. Зменшуване 17, від’ємник 10. 7. Розв’язати приклади. 14 - 4 - 3 = □ 16 - 10 + 4 = І І 6 + 4 + 2 = І І І 8. Розв’язати задачу. У дівчинки було 5 іграшок. Їй подарували кілька іграшок. У неї стало 8 іграшок. Скільки іграшок дівчинці подарували? Відповідь: Ц іграшки. 9.Розв’язати задачу. У Миколки 14 марок, а у Юрка на 4 марки менше. Скільки марок у Юрка? Відповідь: \ \ \ марок. 10. Скільки сантиметрів у: 1 дм 7 см = | | | см 2 дм = | | | см 11. Виміряти відрізок. Відповідь записати у сантиметрах. Відповідь: Ц см. 12.Розв’язати приклади, заповнити пропуски. □ + 2 = 6□ -5 = 2 □ + 4 = 96 + □ = 10 2 варіант 1. Записати числа цифрами. тринадцять | | | одинадцять | | | двадцять | | | 2. Записати сусідів числа. □ 10 Ш І І І 14 І І І І | | 17| | 3. Записати число, у якому: 1 десяток 9 одиниць | | 1 десяток 3 одиниці | | 4. Скільки десятків і одиниць у числі? 16 = Ц десяток Ц одиниць 12 = О десяток О одиниці 20 = О десятки О одиниць 5. Яке число слід додати до 10, або відняти від 10, щоб отримати 18? 8? 17? 5? 4? 13? 18 = 10 □ □13 = 10 □ □ 8 = 10 □ □ 4 = 10 □ □ 17 = 10 □ □5 = 10 □ □ 6.Знайти різницю. Зменшуване 18, від’ємник 8. 7. Розв’язати приклади. 17 -10 - 3 = □ 13 - 3 + 5 = І І 8 + 2 + 6 = І І І 8. Розв’язати задачу. Довжина однієї смужки 15 см, а другої на 5 см менше. Яка довжина другої смужки? Відповідь: Ц см. 9.Розв’язати задачу. На дворі було 10 курчат і каченят. З них 6 — каченят. Скільки курчат? Відповідь: Ц курчати. 10. Скільки сантиметрів у: 1 дм 6 см = | | | см 1 дм 4 см = | | | см 11. Виміряти відрізок. Відповідь записати у сантиметрах. Відповідь: Ц см. 12.Розв’язати приклади, заповнити пропуски. □ + 5 = 6 І І І - 7 = 9 7 + □ = 9 5+ □ = 8 III. Підсумок уроку табличне додавання і віднімання з переходом через десяток Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1608 | |
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint. В гостях у Ганнусі |
Об’ємні вироби з природного матеріалу. Виготовлення із природних форм фігурок... |
Будівельний конструктор |
З Елзіком по планеті |
Уроки чемності |
Всього коментарів: 0 | |