Урок 60 Тема. Коротка форма пояснення письмового віднімання. Розв’язання простих і складених задачМета: ознайомити учнів з короткою формою пояснення письмового віднімання; вправляти учнів в перевірці розв’язання прикладів. Обладнання: таблиця усних обчислень, предметні малюнки, схема задачі, картки для індивідуальної роботи. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Прокоментувати розв’язання перших двох прикладів (№ 451). 2) Прочитати розв’язання задачі № 452. 2. Робота з індивідуальними картками 3. Усні обчислення 1) Гра «Кучугури». — Цілу ніч на вулиці йшов сніг. Вранці можна було побачити великі кучугури снігу. Не можна було пройти. Діти, давайте допоможемо розчистити сніг. Для цього вам потрібно розв’язати приклади. 17 + 23 50 – 20 7 + 8 21 + 9 45 – 5 63 – 22 66 – 45 38 + 41 77 – 56 50 + 24 2) «Розшифруй ім’я казкового героя». — Для цього треба вставити букви згідно з відповідями у таблиці. II. Робота над новим матеріалом 1. Пояснення нового матеріалу за вправою № 453 2. Первинне закріплення 1) Пояснити розв’язання прикладу за таблицею. – 55 46 2) Виконання завдання № 454. Діти знаходять помилки, обчислюючи приклади, і записують у зошити правильно обчислені приклади. 3) Виконання завдання № 456. 3. Фізкультхвилинка Встаньте, діти, усміхніться, Землі рідній уклоніться. І до сонця дотягніться, Веретенцем покрутіться Раз — присядьте, Два — присядьте І за парти тихо сядьте. III. Розвиток математичних умінь 1. Робота над задачами 1) Розв’язання задачі № 457. Діти розв’язують задачу самостійно. 3) Розв’язання задачі № 457. Учитель записує на дошці скорочений запис задачі. Було — 56 кн. Видали — 37 кн. Залишилося — ? кн. на ? кн. більше Після аналізу діти розв’язують задачу самостійно. 4) Перевірка роботи. 2. Виконання завдання з логічним навантаженням № 458 — Чи можемо відразу дати відповідь на поставлене запитання? — Чому? — Про що треба дізнатися спочатку? — Яку дію треба для цього виконати? — Запишіть розв’язок за допомогою виразу. (48 + 49) – 54 3. Завдання для допитливих 1) Є два замки і два ключі від них. Узяли ключ і спробували, чи підходить він до одного із замків. Чи досить однієї спроби, щоб визначити, від якого замка який ключ? 2) Є 3 замки і 3 ключі від них. Чи досить трьох перевірок, щоб дізнатися, від якого замка який ключ? 3) Скільки потрібно перевірок, щоб знайти відповідність між шістьма замками і шістьма ключами? IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 82 № 459, № 460. | |
| |
Переглядів: 1369 | |
Піклування про здоров'я в сім'ї. Доброзичливі й добрі стосунки між чл... |
Значення праці в житті людини. Правила організації робочого місця. Загальні п... |
Роль харчування для здоров'я. Адекватне якісне харчування |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 7 |
Властивості паперу. робота з папером |
Всього коментарів: 0 | |