УРОК 3 Тема: Чим ми бачимоМета: розширювати уявлення учнів про один із органів чуття — очі, їх призначення, розвивати вміння розпізнавати форму, колір предметів, відстань між предметами; вчити спостережливості, гігієні очей; виховувати любов до природи, уміння помічати малопомітне. Обладнання: таблиця із зображенням очей людини, птаха (сови), собаки, поросяти, жаби, змії, малюнки дітей із зображенням природи, люстерка у кожного учня, різнокольорові фішки (у вигляді очей). ХІД УРОКУ І. Актуалізація опорних знань учнів 1. Вже дзвінок нам дав сигнал: Працювати час настав, Тож і ви часу не гайте, Працювати починайте Щоб урок минув не марно, Нам сидіти треба гарно. Не крутитись на уроках, Як папуга чи сорока. II. Формування нових знань, прийомів і засобів діяльності — Ви здогадались, про що піде мова на цьому уроці? Сьогодні Урок наш присвячений очам, якими ми бачимо білий світ. 1. Робота з таблицею з зображенням очей. — Подивіться, на дошку. (ШШ Ьш&ііш М Мт &к — Що намальовано на таблиці? — Чиї очі намальовані? 2. Робота з підручником, с. 10, 11. Подивіться уважно на малюнок. — Хто зображений на малюнку? — Кого дівчинка бачить у дзеркалі? 3. Практична робота з люстерком. Подивіться в своє люстерко. — Кого ви там побачили? (себе) — Заплющіть очі, а тепер відкрийте. Що сталось? Висновок, який зроблений дітьми за допомогою вчителя: Очі потрібні для того, щоб сприймати світло, розрізняти форму, розмір, колір предметів, дізнатися: далеко вони чи близько, рухаються чи нерухомі. 4. Відгадування загадки, поданої у підручнику. Солоне, а не сіль, біжить, а не річка, блищить, а не золото. (Сльоза) 5. Хвилинка-цікавинка. Поверхня ока повинна бути вологою і чистою. Тому вона увесь час обмивається сльозою, яку виділяє слізна залоза. Моргаючи, ви збираєте зайву рідину в слізну сумку. Якщо в око потрапляє порошинка, то сльози вимивають її. Коли ви не встигаєте моргнути — сльози течуть струмками, і ви починаєте плакати... Фізкультхвилинка Руки в боки, Нахились вперед, Нахились назад. І направо, і наліво, Щоб нічого не боліло Раз, два, три, чотири Набираємося сили Нахились, повернись До товариша всміхнись. 6. Гра «Спостережливість» (Знайти відмінності на двох малюнках). 7. Розповідь з елементами бесіди. III. Формування вмінь та навичок 1. Складання порадника. 1. Не можна дивитися на яскраве сонце без темних окулярів. 2. Не можна довго... (переглядати телепередачі) 3. Завжди користуйся...(чистою хустинкою) 4 носити окуляри (не слід соромитися) 5. Будь обережний з ...(гострими предметами) 6. Лежачи не...(читай) 2. Робота з підручником. — Як ви розумієте вислів: «У Сірка очі позичити»? — Робота над малюнком-переплутанкою. (Учні називають, що неправильно зобразив художник). 3. Гра «Наші очі». Учитель роздає кожному учневі аркуш паперу і пропонує розбірливо надрукувати своє ім'я. Потім це ж завдання виконують із заплющеними очима. Діти роблять висновки. 4. Гра «Що я бачу». Вчитель показує зелений листок, жовтий соняшник, червоне яблуко, блакитну стрічку. (Діти говорять, якого кольору). 5. Бесіда: — Поясніть, як перевірити відстань, на якій повинна лежати книга. — Що слід робити, коли відчуваєте, що у вас погіршився зір? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1697 | |
Що можна навчитись самому |
Що потрібно знати про природу |
В. Чухліб «Повінь». Прислів'я. |
Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров'я. Правильна організація роб... |
Дещо з історії |
Всього коментарів: 0 | |