Чим ми бачимо

УРОК 3

Тема: Чим ми бачимо

Мета: розширювати уявлення учнів про один із органів чуття — очі, їх призначення, розвивати вміння розпізнавати форму, колір предметів, відстань між предметами; вчити спостережливості, гігієні очей; виховувати любов до природи, уміння помічати малопомітне.

Обладнання: таблиця із зображенням очей людини, птаха (сови), собаки, поросяти, жаби, змії, малюнки дітей із зображенням природи, люстерка у кожного учня, різнокольорові фішки (у вигляді очей).

ХІД УРОКУ

І. Актуалізація опорних знань учнів

1. Вже дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав,

Тож і ви часу не гайте,

Працювати починайте

Щоб урок минув не марно,

Нам сидіти треба гарно.

Не крутитись на уроках,

Як папуга чи сорока.

II. Формування нових знань, прийомів і засобів діяльності

— Ви здогадались, про що піде мова на цьому уроці?

Сьогодні Урок наш присвячений очам, якими ми бачимо білий світ.

1. Робота з таблицею з зображенням очей.

— Подивіться, на дошку. (ШШ Ьш&ііш М Мт &к

— Що намальовано на таблиці?

— Чиї очі намальовані?

2. Робота з підручником, с. 10, 11.

Подивіться уважно на малюнок.

— Хто зображений на малюнку?

— Кого дівчинка бачить у дзеркалі?

3. Практична робота з люстерком.

Подивіться в своє люстерко.

— Кого ви там побачили? (себе)

— Заплющіть очі, а тепер відкрийте. Що сталось?

Висновок, який зроблений дітьми за допомогою вчителя:

Очі потрібні для того, щоб сприймати світло, розрізняти форму, розмір, колір предметів, дізнатися: далеко вони чи близько, рухаються чи нерухомі.

4. Відгадування загадки, поданої у підручнику.

Солоне, а не сіль, біжить, а не річка, блищить, а не золото. (Сльоза)

5. Хвилинка-цікавинка.

Поверхня ока повинна бути вологою і чистою. Тому вона увесь час обмивається сльозою, яку виділяє слізна залоза.

Моргаючи, ви збираєте зайву рідину в слізну сумку.

Якщо в око потрапляє порошинка, то сльози вимивають її. Коли ви не встигаєте моргнути — сльози течуть струмками, і ви починаєте плакати...

Фізкультхвилинка

Руки в боки,

Нахились вперед,

Нахились назад.

І направо, і наліво,

Щоб нічого не боліло

Раз, два, три, чотири

Набираємося сили

Нахились, повернись

До товариша всміхнись.

6. Гра «Спостережливість» (Знайти відмінності на двох малюнках).

7. Розповідь з елементами бесіди.

III. Формування вмінь та навичок

1. Складання порадника.

1. Не можна дивитися на яскраве сонце без темних окулярів.

2. Не можна довго... (переглядати телепередачі)

3. Завжди користуйся...(чистою хустинкою)

4 носити окуляри (не слід соромитися)

5. Будь обережний з ...(гострими предметами)

6. Лежачи не...(читай)

2. Робота з підручником.

— Як ви розумієте вислів: «У Сірка очі позичити»?

— Робота над малюнком-переплутанкою.

(Учні називають, що неправильно зобразив художник).

3. Гра «Наші очі».

Учитель роздає кожному учневі аркуш паперу і пропонує розбірливо надрукувати своє ім'я. Потім це ж завдання виконують із заплющеними очима. Діти роблять висновки.

4. Гра «Що я бачу».

Вчитель показує зелений листок, жовтий соняшник, червоне яблуко, блакитну стрічку. (Діти говорять, якого кольору).

5. Бесіда:

— Поясніть, як перевірити відстань, на якій повинна лежати книга.

— Що слід робити, коли відчуваєте, що у вас погіршився зір?



Джерело: noindex
Категорія: Природознавство / Я і Україна | Додав: SYLER (19.10.2013)
Переглядів: 1640 | Рейтинг: 0.0/0
Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задач...
У школі детективів
Симетричне вирізування
Елементарне поняття про архітектуру як вид мистецтва. Практична робота «Місто...
З Елзіком по планеті
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]