Тема 57. Як живеться тваринам улітку на луках та водоймах?Мета: ознайомити учнів з розмаїттям рослин і тварин луків та водойм; вчити пояснювати зв'язки у живій природі на прикладі луки та водойми; розвивати пізнавальну активність дітей, уміння спостерігати, порівнювати, узагальнювати і робити висновки; виховувати почуття прекрасного. |
Тема 56. Як живеться тваринам у лісі влітку?Мета: поглибити знання учнів про тварин лісу; розвивати мислення, пам'ять; виховувати дбайливе ставлення до всього живого навколо нас. |
Тема 55. Чи всі лісові ягоди можна куштувати?Мета: поглибити знання учнів про їстівні та неїстівні лісові ягоди; розвивати вміння спостерігати, логічно і творчо мислити; виховувати пізнавальний інтерес; прищеплювати любов до природи. |
Тема 54. Які рослини зростають на луках та поблизу водойм?Мета: ознайомити учнів з розмаїттям рослин луків і водойм; вчити пояснювати зв'язки у живій природі на прикладі луки і водойми; розвивати пізнавальну активність дітей, уміння спостерігати, порівнювати, узагальнювати і робити висновки; виховувати почуття прекрасного. |
Тема 53. Як змінюється життя рослин улітку?Мета: провести спостереження за літніми змінами в живій природі; систематизувати знання учнів про природні зв'язки; розвивати мовлення, мислення; розширювати світогляд: виховувати любов до природи. |
Тема 52. Як змінюється влітку нежива природа?Мета: розширити уявлення дітей про те, як змінюється влітку нежива природа; розвивати у дітей уміння виділяти прикмети кожної пори року; виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до неї. |
Тема 51. Які прикмети літа?Мета: розширити уявлення дітей про літо як пору року, про його ознаки і прикмети; розвивати вміння виділяти прикмети кожної пори року; виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до неї. |
Тема 50. Перевір себе: Що я знаю про погоду та природу навесні?Мета: підсумувати знання учнів про природу навесні; розвивати навички самостійної роботи; виховувати дбайливе ставлення до природи. |
Тема 49. Екскурсія. Як спостерігати за природою навесні?Мета: дослідити, які аміни відбулися навесні у неживій природі, ужитті тварин і рослин; розвивати спостережливість, допитливість; виховувати бережливе ставлення. |
Тема 48. Чим займаються люди в місті та селі навесні?Мета: встановити зв'язки між працею людей у місті і в селі при настанні весни і змінах у навколишній природі; розвивати увагу, спостережливість; виховувати працьовитість. |