💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Як живеться тваринам у лісі влітку?

Тема 56. Як живеться тваринам у лісі влітку?

Мета: поглибити знання учнів про тварин лісу; розвивати мислення, пам'ять; виховувати дбайливе ставлення до всього живого навколо нас.

Хід уроку

 I. Організаційний момент

 II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

 1. Перевірка домашнього завдання

 Учні в парах розповідають одне одному підготовлену розповідь про те, які з наших лісових ягід смачні й корисні, а які — небезпечні й навіть отруйні.

 2. Слухання вірша

 А Я У ГАЙ ХОДИЛА...

 А я у гай ходила По квітку ось яку!

 А там дерева-люлі І все атак зозулі:

 — Ку-куІ

 Я зайчика зустріла,

 Дрімав він на горбку,

 Була б йога спіймала,

 Зозуля ізлякала:

 — Ку-куІ

17. Тичина

 — Кого зустріла дівчинка у гаю7

 — А кого ви бачили, коли бували в лісі?

 III. Повідомлення теми і мети уроку

 — Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про особливості життя комах, птахів і звірів улітку.

 IV. Вивчення нового матеріалу

 1.Робота за підручникам (с 140-141)

 — Пригадайте! Яких лісових тварин ви знаєте? Чи знаєте ви, яких тварин у лісі найбільше: звірів, птахів чи комах? Що ви про це прочитали?

 — Роздивіться фотографії на с. 140 і розкажіть, що на них зображено? (Гусінь об’їдає листя яблуні, руда лісова мураха тягне гусеницю.)

 — Що розповіла Синьокрила Сойка про лісове птатпине товариство?

 — Чому червень — місяць тиші у лісі? Поміркуйте, яку користь приносять птахи лісам, садам, полям?

 Робота в парі

 — Хто є хто серед птахів?

 — Знайдіть на малюнку соловейка, зяблика, дятла звичайного, зозулю. Чим вони годують своїх пташенят?

 — Секрет від Синьокрилої Сойки: «Золотомушка червоночуба (або коро-льок) — найменша серед наших птахів».

 Робота в групі

 — Хто зі звірів що їсть?

— Знайдіть на малюнку (с. 141) лісову мишу, кабана, козулю та їхні корми.

їжачок Хитрячок попереджає: «Різні звірі можуть одним і тим самим кормом живитися, навіть якщо ці авірі дуже різні. Наприклад, кабан і лісова миша».

— Поміркуйте! Що сталося б а деревами, якби в лісі не було птахів? Чому?

— Чому треба оберігати не тільки самих тварин, а й ті місця, в яких вони живуть?

— Складіть ланцюг живлення у лісі влітку.

Підсумок. У лісі життя тварин пов’язане а добуванням корму. У лісі «зайвих* тварин не буває.

2. Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ, СИСТЕМАТИЗАЦІЯ Й КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ

1. Гра «Хто живе в лісі?»

— Серед перелічених тварин визначте тих, що живуть у лісі: білка, горобець, собака, рись, їжак, ластівка, морська свинка, бурий ведмідь, гуска, лелека, лось, шишкар, дятел, мурашка, зозуля.

2. Гра «Хто де живе?»

— Правильно помістіть звірів у свої будиночки.

Хто живе?Де живе?

Ведмідь лігво

лисицягайно

білкабарліг

вовк нора

{Ведмідь — барліг, лисиця — нора, білка — гайно, вовк — лігво.)

VI. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Які тварини живуть у лісі?

— Кого називають санітарами лісу? {Рудих мурашок, бо вони знищують безліч шкідливих комах.)

— Чим корисні птахи лісу? {Знищують безліч комах, які завдають шкоди деревам.)

VII. Домашнє завдання

С. 140-141.

— Розкажіть про одну з тварин, про яку розповідається в тексті. Користуйтеся таким планом:

 1) Пазва тварини.

 2) До якої групи належать: звірі, птахи чи комахи.

 3) Зовнішній вигляд.

 4) Де живе.

 5) Чим живиться.

— Запропонуйте провести у класі веселу виставку «Лісове товариство*. Доберіть до неї фотографії та малюнки.

Категорія: Природознавство / Я і Україна | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 7586 | Рейтинг: 2.0/2
Комбінована аплікація. Послідовність дій під час виготовлення комбінованої ап...
Складання записки, адресованої батькам (друзям)
Вітальні листівки. Оздоблення листівки
Як людина пізнає світ. Органами чуття (язик, шкіра)
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на виб...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]