УРОК 127 Тема: Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до обчислень виду: 20 + 47; 2 + 47. Розв'язування задач складанням виразуМета: формувати вміння застосовувати загальне правило додавання двоцифрових чисел до окремих випадків, коли в першому доданку відсутні десятки або одиниці; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати текстові задачі складанням виразу, порівнювати вираз і число; розвивати вміння грамотно, логічно давати повні відповіді на запитання, доводити, аргументувати власну думку; виховувати інтерес до предмета. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Нумо, подивись, дружок, Ти готовий розпочати УРОК? II. Повторення вивченого матеріалу 1 Усна лічба 1)Гра «Ґрона винограду». — Подивіться, як ґроно винограду заповнено числами: вгорі — два доданки, внизу під ними — сума. Заповніть порожні «виноградинки» відповідними числами. 2) Робота в групах (біля дошки). — Деякі діти працюють у групах біля дошки. Вони розшифрують тему нашого УРОКу. — Прочитайте тему УРОКу. — чим же ми сьогодні займатимемося на уроці? (Будемо розв’язувати приклади, задачі за допомогою дії додавання і віднімання.) 2 Хвилинка каліграфії' з логічним завданням — Знайдіть закономірність і назвіть пропущені числа. 3; 6; 9; □; □; □; 21; □; □; О — Запишіть будь-яке двоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків. III. Вивчення нового матеріалу 1 Підготовча робота 54 + 581 +6 64 +3 11 +8 7 5 + 54 6+ 81 3 + 648 + 11 — Яку властивість додавання використовували, виконуючи дії? 2 Пояснення нового матеріалу На дошці — приклад: 2 + 47. — У першому доданку немає десятків. Тому треба додати 2 і 7, а результат додати до 40. — Поясніть розв’язання прикладу. 30 + 26 = 30 + 20 + 6 = 50 + 6 = 56 3 3 Первинне закріплення 60 + 144+44 42 + 37 80 + (6 + 9) 30 + 44 1+ 38 63 + 313 - (9 - 4) Два приклади розв’язують з коментуванням, а решту — самостійно. ● Фізкультхвилинка ГУСИ Вийшли гуси на травицю Пощипати муравицю. Йдуть вони ладочком, Рівненьким рядочком. Гусоньки гуляли, Крильцями махали. Поскубли травички, Попили водички, Нахилились, потяглись, Усі дружно піднялись. Бігали-гуляли, Крильцями махали. По дорозі цуцик біг, Біля гусеняток ліг. Гуси цуцику зраділи, Заспівали, зашипіли. Він злякався і утік — Тікав малий з усіх ніг. Розправили гуси крила, За цуциком полетіли. Набігались, заморились, Криленята опустились. Пішли малі гусенята Ввечері додому спати. А як спатоньки вкладались — Ще крильцями помахали. В. Чабан (Ходьба на місці.) (Піднімання й опускання рук в сторони і вниз.) (Присідання.) (Піднімання й опускання рук.) (Нахили тулуба вперед.) (Біг з піднятими в сторони руками.) (Ходьба, руки на поясі.) (Піднімання й опускання рук.) IV. Розвиток математичних знань 1 Розв'язування задач На спортивному майданчику гуляло 10 дітей. До них прийшло 11 дівчаток і 18 хлопчиків. Скільки дітей стало на майданчику? На дошці — коротка умова задачі. Було — 10 діт. Прийшло— 11 дів. і 18 хл. Стало — ? Учні повторюють задачу, складають колективно план розв’язання, а потім розв’язують по діях і виразом. 2 Самостійна робота У саду росло 40 кущів червоних троянд, а білих — на 30 менше. Посадили ще 26 кущів білих троянд. Скільки білих троянд стало в саду? — Розв’яжіть задачу, склавши вираз. 3 Офтальмологічна пауза 4 Порівняння виразу і числа 1 варіант 28 - 10 □ 28 42 + 5 □ 48 35 + 30 □ 65 66□ 68 - 8 2 варіант 10 П28 - 8 60 □ 35 + 20 Взаємоперевірка V. Підбиття підсумків. Рефлексія — Що найбільше запам’яталося? — Оцініть свою роботу на уроці смайликом. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2170 | |
На уроці образотворчого мистецтва. Побудова і записування речень, що передают... |
Г. Демченко «Калинка». Загадки |
Вітальні листівки. Оздоблення листівки |
А. М'ястківський «Казка про яблуню». В. Коломієць «Не лови метелика». |
В. Сухомлинський «Соловей». Підсумок із теми |
Всього коментарів: 0 | |