💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до обчислень виду: 20 + 47; 2 + 47. Розв'язування задач складанням виразу

УРОК 127

Тема: Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до обчислень виду: 20 + 47; 2 + 47. Розв'язування задач складанням виразу

Мета: формувати вміння застосовувати загальне правило додавання двоцифрових чисел до окремих випадків, коли в першому доданку відсутні десятки або одиниці; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати текстові задачі складанням виразу, порівнювати вираз і число; розвивати вміння грамотно, логічно давати повні відповіді на запитання, доводити, аргументувати власну думку; виховувати інтерес до предмета.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

 Нумо, подивись, дружок,

 Ти готовий розпочати УРОК?

II. Повторення вивченого матеріалу

1 Усна лічба

1)Гра «Ґрона винограду».

— Подивіться, як ґроно винограду заповнено числами: вгорі — два доданки, внизу під ними — сума. Заповніть порожні «виноградинки» відповідними числами.

2) Робота в групах (біля дошки).

 — Деякі діти працюють у групах біля дошки. Вони розшифрують тему нашого УРОКу.

— Прочитайте тему УРОКу.

— чим же ми сьогодні займатимемося на уроці? (Будемо розв’язувати приклади, задачі за допомогою дії додавання і віднімання.)

 2 Хвилинка каліграфії' з логічним завданням

— Знайдіть закономірність і назвіть пропущені числа.

3; 6; 9; □; □; □; 21; □; □; О

— Запишіть будь-яке двоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків.

III. Вивчення нового матеріалу

 1 Підготовча робота

54 + 581 +6 64 +3 11 +8

7

5 + 54 6+ 81 3 + 648 + 11

— Яку властивість додавання використовували, виконуючи дії?

 2 Пояснення нового матеріалу

На дошці — приклад: 2 + 47.

— У першому доданку немає десятків. Тому треба додати 2 і 7, а результат додати до 40.

— Поясніть розв’язання прикладу.

30 + 26 = 30 + 20 + 6 = 50 + 6 = 56

 3

 3 Первинне закріплення

60 + 144+44 42 + 37 80 + (6 + 9)

30 + 44 1+ 38 63 + 313 - (9 - 4)

Два приклади розв’язують з коментуванням, а решту — самостійно.

● Фізкультхвилинка

ГУСИ

Вийшли гуси на травицю Пощипати муравицю.

Йдуть вони ладочком, Рівненьким рядочком. Гусоньки гуляли,

Крильцями махали.

Поскубли травички,

Попили водички,

Нахилились, потяглись,

Усі дружно піднялись. Бігали-гуляли,

Крильцями махали.

По дорозі цуцик біг,

Біля гусеняток ліг.

Гуси цуцику зраділи, Заспівали, зашипіли.

Він злякався і утік —

Тікав малий з усіх ніг. Розправили гуси крила,

За цуциком полетіли. Набігались, заморились, Криленята опустились.

Пішли малі гусенята Ввечері додому спати.

А як спатоньки вкладались — Ще крильцями помахали.

В. Чабан

(Ходьба на місці.)

(Піднімання й опускання рук в сторони і вниз.)

(Присідання.)

(Піднімання й опускання рук.)

(Нахили тулуба вперед.)

(Біг з піднятими в сторони руками.)

(Ходьба, руки на поясі.)

(Піднімання й опускання рук.)

IV. Розвиток математичних знань

 1 Розв'язування задач

На спортивному майданчику гуляло 10 дітей. До них прийшло 11 дівчаток і 18 хлопчиків. Скільки дітей стало на майданчику? На дошці — коротка умова задачі.

 Було — 10 діт.

 Прийшло— 11 дів. і 18 хл.

 Стало — ?

Учні повторюють задачу, складають колективно план розв’язання, а потім розв’язують по діях і виразом.

 2 Самостійна робота

У саду росло 40 кущів червоних троянд, а білих — на 30 менше. Посадили ще 26 кущів білих троянд. Скільки білих троянд стало в саду?

— Розв’яжіть задачу, склавши вираз.

 3 Офтальмологічна пауза

 4 Порівняння виразу і числа

1 варіант

28 - 10 □ 28 42 + 5 □ 48

35 + 30 □ 65 66□ 68 - 8

2 варіант

10 П28 - 8

60 □ 35 + 20

Взаємоперевірка

V. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Що найбільше запам’яталося?

— Оцініть свою роботу на уроці смайликом.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (22.12.2013)
Переглядів: 2170 | Рейтинг: 0.0/0
На уроці образотворчого мистецтва. Побудова і записування речень, що передают...
Г. Демченко «Калинка». Загадки
Вітальні листівки. Оздоблення листівки
А. М'ястківський «Казка про яблуню». В. Коломієць «Не лови метелика».
В. Сухомлинський «Соловей». Підсумок із теми
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]