Тема 50. Перевір себе: Що я знаю про погоду та природу навесні?Мета: підсумувати знання учнів про природу навесні; розвивати навички самостійної роботи; виховувати дбайливе ставлення до природи. Хід уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань Перевірка домашнього завдання — Які найперші ознаки весни в неживій природі, у житті рослин і тварин вам удалось помітити7 — Розкажіть, як ви разом із дорослими виготовляли шпаківні для птахів. III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ви доведете, що розумієте, як від стану неживої природи навесні залежить розвиток рослин, життя тварин і людей, і знаєте, як правильно поводитися в природі навесні. IV. Вивчення нового матеріалу 1. Робота за підручникам (с. 122-121) їжа чок Хитрячок запитує... 1) Весна — це шлях, який проходить природа від... Закінчи речення. 2) Сніготанення, скресання криги на водоймах, льодохід, повінь — це весняні явища в житті... (природи). Встав пропущене слово. 3) Обери, які з цих рослин занесені до Червоної книги України. а) Підсніжники; б) бузок; в) береза; г) тюльпани. 4) Що станеться, якщо всі люди, які бувають серед природи, вириватимуть для букетів квітучі рослини у лісі й степу, на луках? 5) Що станеться, коли люди не купуватимуть букетики дикорослих весняних рослин7 6) Як ти діятимеш, якщо натрапиш серед трави на безпомічних пташенят чи звірят? 2. ФІзкультхвилинка V. Узагальнення й систематизація знань 1.Хвилинка милування природою — Розгляньте фотографії весняної природи. Помилуйтеся пейзажами та пригадайте нашу весняну мандрівку. — Що вам запам'яталося, сподобалося найбільше? — Про що захотілося розповісти своїм друзям? — Що вас уразило? — Які знання ви зможете використати у щоденному житті? — Тепер рушаємо у четверту мандрівку — в гості до літа. Клас 2.Сторінка дослідника. Як орієнтуватися у лісі Робота в групах Можна орієнтуватися: • За Сонцем Встановити палицю — гномон у землю, розчистити навкруги поверхню. Найменша тінь від гномона буває... (опівдні, вранці, ввечері), і вона вказує на... (північ, південь). • За деревом, що стоїть окремо Дерево, що окремо стоїть, має менше гілок з... (північного, південного) боку. Встаємо обличчям у бік півночі і визначаємо інші сторони горизонту. ■ За мохами і лишайниками На... (південній, північній) стороні стовбура дерева більше моху. Те саме правило стосується каміння — мох наростає з... (північного, південного) боку. ■ За мурашником Мурашник має пологий схил на (півночі, півдні) — і крутіший на... (півночі, півдні), так само, як правило, мурашники розташовуються на... (півдні, півночі) від дерева. VI. Підбиття підсумків. Рефлексія — Що нового ви дізналися на уроці? VII. Домашнє завдання — Підготуйте повідомлення про прикмети, які допомогають орієнтуватися в лісі. | |
| |
Переглядів: 5594 | |
Школа ввічливості. Гостини |
Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село) |
Олена Пчілка «Безконечна пісенька». В. Лучук «Послухайте, люди». І Світличний... |
Уроки чемності |
Робота з природним матеріалом. Складання орнаменту у смужці |
Всього коментарів: 0 | |