Урок 51 (письмо) Тема: Письмо рядкової букви л ("ел"). Складовий диктантМета: вчити правильно писати малу букву л, склади і слова з нею, записувати рукописними буквами друковані літери; розвивати мовлення, фонематичний слух, мислення, увагу, дрібну моторику руки; виховувати у дітей охайність, старанність, бережливе ставлення до всього живого. Обладнання: картки з друкованими й рукописними літерами; предметні малюнки; фішки для звукових моделей; фішки для графічних моделей речення; малюнки кульок з буквами; робочий зошит; плакат "Правильно сиди під час письма"; малюнки до загадок. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу - Яку букву ми вивчали на попередньому уроці? - Наведіть приклади слів, які завжди пишуться з великої літери В ("ве"). - Погляньте на ці чарівні кульки. Знайдіть однакові за формою, утворіть склади і запишіть їх на дошці. На кульках записані букви: В, в, В, в, В, а, о, і, и, у. - Утворіть слова з цими складами. III. Актуалізація опорних знань учнів - Наші кульки вміють не тільки утворювати склади, а й вміють... Як ви гадаєте, що вони вміють робити? - Відгадавши загадку, ви скажете, що літає швидше за всіх. - Назвіть перший звук у цьому слові, охарактеризуйте його. - Якою буквою він позначається на письмі? - Яку букву ми будемо вчитися сьогодні писати? IV. Повідомлення теми і завдань уроку - Так, ви будете вчитися писати малу букву л, склади та слова з нею. А також спробуєте скласти власні загадки, здійснете уявну подорож до лісу і пригадаєте, яких правил поведінки треба дотримуватись у ньому. V. Вивчення нового матеріалу 1 Демонстрування зразка букви 2 Порівняння друкованої й рукописної малої букви л 3 Повторення правил сидіння за партою та вимог щодо того, як тримати ручку і розміщувати зошит під час письма o Правила сидіння за партою o Розміщення зошита на парті o Вправи для розвитку м'язів руки o Як тримати ручку під час письма 4 Письмо рядкової букви л ("ел") - Рядкова буква л ("ел") складається з двох елементів: прямої короткої похилої лінії, що починається із заокруглення, і короткої лінії з заокругленням унизу праворуч. 2 Відгадування загадки, складання звукової моделі слова-відгадки В синім небі путь моя, Швидше всіх літаю я. Маю крила, хоч не птах, Люди звуть мене... (літак). Алгоритм написання рядкової букви л ("ел") 1. Починаємо писати трохи вище нижньої рядкової лінії -? 2. Заокруглюємо вниз праворуч -? 3. Торкаючись нижньої рядкової, ведемо вгору пряму коротку похилу лінію до верхньої лінії робочого рядочка -? 4. Не відриваючи руки, ведемо вниз на себе по писаному майже до середини робочого рядка -? 5. Продовжуємо вести вниз на себе до нижньої лінії робочого рядка -? 6. Заокруглюємо праворуч, торкаючись нижньої рядкової лінії -? 7. Закінчуємо писати близько середини робочого рядка - Пишемо під рахунок і-раз, і-два-і. 5 Письмо елементів букви в повітрі, в зошиті (с. 36) 6 Письмо букви в повітрі, в зошиті 7 Письмо складів лу, ло 8 Усне добирання слів із цими складами 9 Письмо поєднання букв лл ● Фізкультхвилинка (пальчикова гімнастика) VI. Узагальнення вивченого матеріалу 1 Відгадування загадок, складання звуко-складових моделей слів, написання слів-відгадок o Мию, мию без жалю, Мию там, де брудно. Цю роботу я люблю, Бо від неї худну. (Мило) o І у горах невидима, І у лісі невловима. Я кричу - вона мовчить, Я мовчу - вона кричить: Поверта мені назад Всі кінцівки слів підряд. (Луна) 2 Розглядання малюнка лимона, самостійне складання загадки 3 Складовий диктант Учитель диктує склади: ол, ли, лі, ам, ну, во. Після написання диктанту учні звіряють написане із записом на дошці. Фізкультхвилинка VII. Розвиток зв'язного мовлення 1 Повторення скоромовки, вивченої на уроці читання Лис ласкає лисеня, А лосиха - лосеня, Лев ласкаво лапою Левенятко ляпає. 2 Бесіда за малюнком - Де мешкають тварини, згадані у вірші? - Подивіться на малюнок. Кого з лісових мешканців ви на ньому бачите? - А хто завітав до лісу? - Як ви гадаєте, навіщо дівчатка ходили до лісу? - Дайте імена дітям і складіть речення про них. - Викладіть фішками графічну модель речення. - Пригадайте правила поведінки в лісі. 3 Робота в парах (складання діалогу) VIII. Розфарбовування малюнка IX. Підсумок уроку - Яку букву ви вчилися писати на уроці? - Які звуки вона позначає на письмі? - Назвіть слова, у яких зустрічаються ці звуки. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2922 | |
Зима. Рослини взимку. Охорона здоров'я зимової пори |
Ми вивчаємо клавіатуру |
Текстильні матеріали. Плетіння «косичка» |
Хто як до зими готується. Побудова і записування речень, що передають зміст м... |
А. Коваль «Слова розповідають». Л. Компанієць «Ковалівна». Олена Пчілка «Жура... |
Всього коментарів: 0 | |