УРОК 16 Тема: Число і цифра 6. Написання цифри 6. Порівняння чисел у межах 6. Складання і читання прикладів на додаванняМета: ознайомити учнів з утворенням числа 6 і цифрою 6; учити визначати відносини «менше», «більше», «дорівнює» на основі порівняння груп предметів і на основі знання послідовності чисел натурального ряду; вправляти в складанні прикладів на додавання за предметними малюнками; вчити писати цифру 6; розвивати мислення; виховувати уважність. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Дзвенить дзвінок — Починається урок. — Встаньте рівно. Повторимо правила поведінки на уроці. • Відповісти хочеш — не кричи, а тільки руку підніми. • Учитель запитає — треба встати, коли він сісти дозволить — сядь. • Парта — це не ліжко, і на ній не можна лежати. II. Повторення вивченого матеріалу 1 Математичний диктант Учитель пояснює, що математичний диктант — це завдання, яке учні виконують усно, а відповіді записують письмово, у рядок через кому. Відповіді до першого математичного диктанту вчитель пише на дошці разом з учнями. • Запишіть цифру 5. • Запишіть «сусідів» числа 2. • Запишіть попереднє число до числа 3. • Запишіть наступне число до числа 4. • Запишіть цифрою, скільки сторін у чотирикутника. 2 Гра «Злови рибку» 3 Гра «Віднови числовий ряд» □ 2 □ 41□ 3 □ 1 2 □ 4 □ III. Ознайомлення з новим матеріалом 1 Вступне слово вчителя 5 ялинок і дубок Заглядають у ярок. Полічи-но, скільки всіх! 5 ялинок і дубок... — Шість! — всміхається синок. — Яке число будемо вивчати? (6) 2 Робота за предметними малюнками На дошці — малюнки: 6 ведмежат, 6 лисенят, 6 їжачків. — Порахуйте, скільки всього ведмежат, лисенят, їжачків. — Що загального для всіх цих предметів? (Кількість, їх 6.) 3 Ознайомлення з друкованою цифрою 6 Цифра шість — немов замок: Знизу круг — вгорі гачок. ● Фізкультхвилинка Треба дружно всім нам встати, фізкультпаузу почати. Руки вгору, руки вниз, На сусіда подивись, І зроби чотири кроки — Заморились на УРОКах. Вище руки підніміть, І спокійно опустіть. Нахиліться, розігніться, Станьте прямо, усміхніться. Плесніть, діти, кілька раз... За роботу, все гаразд! 4 Робота з набірним полотном — Скільки кошенят ліворуч? Скільки праворуч? Як отримали число 6? 5 Ознайомлення з рукописною цифрою 6 Проводиться аналогічно до написання попередніх цифр. Звернути увагу дітей на те, що написання цифри 6 виконується без відриву руки. Письмо цифри 6 у зошиті. 6 Порівняння чисел у межах 6 (за предметними малюнками) — Порівняйте числа кожної пари, використовуючи слова «більше», «менше», «дорівнює». Запишіть у зошиті нерівності: 6 > 31 < 66= 6 7 Складання і читання прикладів на додавання. Робота з числовим рядом — Назвіть числа від 1 до 6. Чому число 6 стоїть у самому кінці? (Тому що воно більше від усіх попередніх чисел.) — Щоб отримати кожне наступне число, необхідно до попереднього додати 1. — Складемо приклади на додавання, дивлячись на цей ряд. Складання прикладів під керівництвом учителя, запис їх на дошці і в зошиті. 1 + 1= 2 3 + 1 = 4 5+ 1 = 6 2 + 1= 3 4 + 1 = 5 — Дивлячись на цей ряд, можнапорівнювати числа. (Учитель указкою показує пари чисел, а учні усно складають нерівності.) ● Пальчикова гімнастика «Замок» На дверях висить замок! Хто б його відкрити зміг? Потягнули, Покрутили, Постукали І — відкрили! (Руки в замку.) (Пальці тягнемо, нерозтискаючи.) (Потягнули.) (Обертаємо руки.) (Стукаємо ребром долонь.) (Руки розтискаємо.) IV. Закріплення вивченого матеріалу 1 Гра «Знайди цифру 6» 2 Робота над загадками • Шість ніг, 2 голови, один хвіст. Хто це? (Вершник на коні.) • Чорний, та не крук. Рогатий, та не бик. Шість ніг без копит. Летить, дзижчить, впаде — землю риє. (Жук) • У парку 6 лавок. Дві пофарбували. Скільки лавок стояло в парку?(6) • Від чого качка плаває? (Від берега) V. Підсумок уроку. Рефлексія — З яким числом ознайомилися? — Назвіть 6 імен дівчаток. — Назвіть 6 імен хлопчиків. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2622 | |
«А вже весна, а вже красна». Урок позакласного читання |
Шкільними стежками. Урок позакласного читання |
Конструювання. Курочка Ряба |
Культура спілкування. Словник мовленнєвого етикету |
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран... |
Всього коментарів: 0 | |