Урок № 11
Тема: «Композиції за мотивами казок. Правила безпечного користування інструментами та пристосуваннями».Мета: вдосконалювати вміння та навички роботи з природним матеріалом; навчити виготовляти вироби із сухого листя, гілочок дерев та квітів; розвивати творче мислення, уяву, охайність; виховувати самостійність, працьовитість, пізнавальний інтерес. Обладнання: картон, кольоровий папір ножиці, клей, пензлики, серветки для рук, сухе листя, гілочки дерев, квітів, ілюстрації лісових тварин та птахів. Тип уроку: комбінований. Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж. Хід уроку І. Організація класу ІІ. Актуалізація опорних знань – Відгадайте загадку. – Хто восени відлітає, а весною прилітає? (Птахи) ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку: – Сьогодні ми працюватимемо з об’ємними природними матеріалами, навчимося виготовляти фігурки птахів. ІV. Засвоєння нових знань: 1. Бесіда з метою актуалізації опорних знань: – Зараз послухайте віршик та скажіть, про яку він пору року. Вітер дерева гойдає, Колише він їх та хитає. Листя з дерев опадають, У вирій птахи відлітають. – А чому птахи відлітають у вирій? 2. Гра «Прочитайте назву пташок» К Ш А П Р Г К А В У Ж Р Е А Ь Л О С О Л Й Е В К Л А Т С І А В (Шпак, грак, журавель, соловей, ластівка) – Як можна назвати всіх цих птахів? – Як називають птахів, які не відлітають у вирій? 3. Відгадування загадок: – Відгадайте загадки. – Пташка невеличка. В неї білі щічки. Сірі лапки, чорна шапка. Фартушок жовтенький, Голосок тоненький. Та ж ця пташка невеличка Називається… (синичка). – День і ніч я стукаю. Всі дерева слухаю (Дятел) – Маленький хлопчик У сірій свитинці По дворах стрибає, Крихітки збирає. (Горобець) – А тепер відгадайте ребуси. – Подивіться на малюнки із зображенням цих птахів. – Ми на уроці будемо виготовляти птахів із природного матеріалу. А з якого, відгадайте! – Живе один батько, У нього тисячі синів. Всім шапки справляє, А собі не має. (Дуб, жолуді) – На дереві я родився в кожусі, кожух розірвався, я на землю впав. (Каштан) Робота з підручником (С. 53). – Подивіться на зразки. Пташки виготовлені із жолудів із шапочками, каштанів, з допоміжними матеріалами — такими, як насіння клена, гілочки. Для скріплення окремих деталей у готовий виріб ми будемо користуватися пластиліном. Учитель нагадує дітям правила роботи з пластиліном, а також з природним матеріалом. V. Практична робота: 1. Інструктаж: – Якщо скріпити за допомогою пластиліну жолудь із його шапочкою і прикріпити з пластиліну дзьобик, то вийде горобчик. – На пташку-павича схожий виріб, що виготовлений із каштана, жолудя та засушених злакових рослин або насіння клена. – Ну, а тепер — до роботи! Візьміть із собою правило: Видумуй, пробуй, твори! Розум, фантазію ти прояви! 2. Практична робота: Учні самостійно обирають природні матеріали для виготовлення окремих деталей іграшок і розпочинають виготовлення іграшок. 3. Фізкультхвилинка: Горобцю не до науки, — Ох, давно вже терплять муки! Затекли і ніжка, й крила, Горобчиха зве до діла: — Ану, славні малюки, Стали струнко, як грибки, Крила вгору піднімайте, Ними добре помахайте, Головою покрутіть, Навкруг себе оберніться, Швидше, швидше, не лініться! Стане легко й добре враз! Відпочили всі? Гаразд! Учні продовжують виконання роботи. Вчитель стежить за правильністю скріплення окремих деталей, за необхідності надає допомогу. VІІ. Підсумок уроку: 1. Виставка учнівських робіт. 2. Аналіз і вербальна оцінка робіт. Аналізуючи роботи, вчитель звертає увагу учнів на творчий підхід до виконання завдання. Визначаються найкращі роботи, які відбираються на виставку. 3. Підсумкова бесіда: – Що ми навчилися на цьому уроці? – Які матеріали використали? – Що вам найбільше сподобалося? – Я вдячна вам за роботу! Ви молодці! | |
| |
Переглядів: 2463 | |
Аплікація з кольорового паперу «святкова листівка» |
Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання |
Заготівля і зберігання природного матеріалу. |
Сонце та його значення для життя на Землі |
Вітальна листівка до Дня перемоги |
Всього коментарів: 0 | |