УРОК 5 Тема: Число і цифра 1Мета: ознайомити дітей з числом 1 і цифрою 1; учити писати цифру 1, зіставляти цифру і число; формувати навички усної лічби; виховувати старанність. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Пролунав дзвінок, Всіх покликав на урок. II. Повторення вивченого матеріалу 1 Усна лічба «Ланцюжок» Від 5 до 10; від 9 до 2; від 7 до 1; від 3 до 8. 2 Порядкова лічба днів тижня Перший — понеділок, другий — вівторок і т. д. 3 Гра «Чарівне віяло» Учитель плескає в долоні певну кількість разів. Діти показують відповідну цифру. 4 Гра «Дощик» На дошці намальовані хмаринки, на них написані цифри. Під хмаринками діти малюють відповідну кількість краплинок дощу. III. Ознайомлення з новим матеріалом 1 Вступне слово вчителя — Що позначає число 1? Давайте поміркуємо: один зошит, один олівець, одна квітка, одне яблуко. Це багато чи мало? Напевно, це мало. А зараз прислухайтеся до слів: один, самотній, один-однісінький на всьому білому світі. Це людина, у якої немає близьких: ні батьків, ні братів, ні сестер. Як живеться самотній людині? Так, складно і страшно. Отже, один — означає мало. А зараз подивимося на це число з іншого боку. Хто для нас найдорожчий? Це наша мама. І у кожного вона тільки одна. Ми з вами живемо на планеті Земля — і це наш єдиний будинок, і у кожного з нас одна Батьківщина — місце, де ми народилися. А зараз подивіться на небо. Що ви там бачите? Правильно, Сонце, яке зігріває нас своїми ніжними променями, небо, яке манить глибиною своєї синяви. І Сонце у нас одне, і небо — теж. Отже, одна у людини мама, одна Земля, на якій живемо, одне Сонце, одна Батьківщина. А що для нас означають ці слова? А означають вони дуже багато. 2 Ознайомлення з друкованою і рукописною цифрою 1 — На що вона схожа? (Стріла, олівець, цвях) Ось один, чи одиниця, — І тонка, й пряма, як спиця. С. Маршак 3 Робота в парах Учитель роздає дітям картки. Знайди всі цифри 1 та обведи їх. □ А ★ 1 2 + Б 1 о О ★ 3 0 и о 5 1 В Л 4 О = < 6 1 □ Г 0 о 7 + Б 1 ★ □ 9 1 0 и о Б 1 ● Фізкультхвилинка Учні повторюють рухи за вчителем. Раз — піднятись, підтягнутись, Два — зігнутись, розігнутись, Три — в долоні три плеска, Головою три кивка. На чотири — руки ширше. П’ять — руками помахати, Шість — за парти знову сісти. 4 Написання цифри 1 ● Пояснення вчителя — Цифра 1 складається з двох елементів: короткої і довгої похилих ліній. Перший елемент починаємо писати трохи вище за середину клітинки і ведемо коротку похилу лінію у верхній правий кут. Не відриваючи руки, пишемо вниз довгу пряму похилу лінію до середини нижньої сторони клітинки. ● Імітація написання цифри 1 в повітрі «І — раз, і — два, і — три». «І» — підняти руку, «раз» — руку опустити. ● Написання цифри 1 в зошиті ● Пальчикова гімнастика «Ми писали, ми писали...» По черзі ритмічно стискаємо і розтискаємо пальці рук. 5 Гра «Міркуємо разом» — Червона Шапочка зібралася в гості до бабусі. Вона може піти пішки, сісти на автомобіль або полетіти на літаку. Що обере Червона Шапочка, щоб швидше дістатися до бабусі? Чому? IV. Закріплення вивченого матеріалу 1 Гра «Цифровий конструктор» — Викладіть цифру 1 з геометричних фігур. Наприклад: 2 Гра «Хованки» — Де сховалася цифра 1? V. Підсумок уроку. Рефлексія В кенгуру сумує син, Бо у мами він один. Сумно місяць поглядає — В нього братика немає. А у сонця є сестрички — І щасливе в нього личко: Ясні зірочки малі Веселять його вгорі. Л.Савчук — Ми рахували? — Ми писали? — Яку цифру вивчали? — Оцініть свою роботу в зошиті сонечком. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 5577 | |
Симетрія в природі. Згинання паперу. Вирізування деталей симетричної форми |
Аплікація з відрізків вовняних ниток. Вітальна листівка до Дня Перемоги |
Жителі зоопарку, виліплені з пластиліну |
Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров'я. Правильна організація роб... |
Практична робота: моделювання ситуацій спілкування про небезпеку за телефонам... |
Всього коментарів: 0 | |