💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Де ти живеш

Урок 28

Тема. Де ти живеш

Мета: Поповнити знання учнів про українське суспільство, довкілля, в якому живе дитина; дати учням уявлення про природні умови міста (села); вчити називати місто (село), вулиці, свою домашню адресу; ознайомити учнів із різноманітністю природи, господарською діяльністю населення рідного краю; виховувати патріотичні почуття.

На уроці можна використати наочні посібники та демонстраційні матеріали видавництва «Ранок»: демонстраційний матеріал «Моя країна — Україна».

ХІД УРОКУ

1. Вправа «Погода».

— Який сьогодні день: ясний, хмарний, похмурий?

— Яке небо?

— Які опади?

— Який вітер?

— Яка температура повітря?

— Що змінилось порівняно з минулим тижнем?

2. Щоб підготувати учнів до сприйняття нового матеріалу, проведіть гру

«Малюнки з виставки».

Роздайте фотографії, листівки з краєвидами, архітектурними спорудами, пам’ятниками міста (села), де живуть діти. Запропонуйте учням відповісти на запитання:

— Як називається наше місто (село)?

— Чи подобається вам наше місто (село)? Чим саме?

— Що в ньому особливого?

— Що в ньому є такого, чого немає ніде?

— Що ви зробили б для того, щоб наше місто (село) стало ще кращим?

3. Робота за підручником (С. 72).

Учитель читає текст, вміщений у підручнику.

— Де розташоване найкраще місце на Землі? Чому?

— За якою адресою живе дівчинка Наталочка?

— Де знаходиться це село?

Учні розглядають малюнок, складають речення. Називають свою домашню адресу. Розповідають, у якому будинку живуть, а також чим їхній будинок відрізняється від інших.

4. Читання вірша Анатолія Камінчука «Батьківщина» у підручнику (С. 80).

— Що чудового є в нашій Батьківщині?

— Як вона називається?

— Які поради дає поет?

Учні розглядають малюнок, складають речення. Розповідають, що особливого є в їхньому місті (селі).

5. Гра «Нові назви».

Запитайте у дітей, хто з них знає, чому їхнє місто (село) так називається. Запропонуйте дати місту (селу) свої власні назви.

Фізкультхвилинка

ВЕСЕЛЕ СОНЕЧКО

Стало вранці ясне сонце,

Зазирнуло у віконце.

Ми до нього потяглися,

Ми всі дружно піднялися,

Будем дружно присідати,

Сонечко розвеселяти.

Встали-сіли, встали-сіли,

Бачте, як розвеселили!

Стало сонце танцювати,

Нас до танцю припрошати.

Нумо разом, нумо всі,

Потанцюймо по росі!

6. Робота у зошиті з друкованою основою (С. 56, завдання 1).

Учні розповідають, де вони живуть, а також знаходять і розфарбовують відповідний малюнок.

Завдання 2 (С. 56)

Діти складають речення за малюнком, вписують свою домашню адресу.

7. Робота за підручником (С. 74).

Запропонувати учням доповнити розповідь про своє місто або село за такими питаннями:

— Як називається річка, біля якої ви живете?

— Які є рослини у вашому місті чи селі?

— Які птахи в’ють гнізда біля твого дому?

— Які рослини і тварини вашого краю потребують охорони?

Учні розглядають малюнки, складають речення, розповідають про працю дорослих там, де вони живуть. Вивчають і пояснюють народну мудрість.

8. Робота за підручником (С. 75).

Учні розглядають малюнок «Дивне місто», складають речення, розповідають, які є предмети зайвими, чого в місті не буває, що їм видалося смішним.

9. Підсумок уроку.

— Як називається ваше місто (село)?

— На якій вулиці розташована ваша оселя?

— Що вам відомо про походження назви рідного міста (села)?

— Що цікавого (особливого) є у вашому місті (селі)?

— Чим займаються люди у вашому місті (селі)?

На уроці можна використати такі завдання.

• Прислів’я.

Та земля мила, де мати народила.

Кожному мила своя сторона.

Рідна домівка, рідна сім’я — тут виростає доля моя.

Де рідний край, там і рай.

Де не є добро, а вдома краще.

• Гра «Хвости».

Закінчити речення.

1) Моє місто називається...

2) Центральна вулиця міста...

3) Я живу на вулиці...

4) У місті є такі парки:...

5) У місті виготовляють...

• Метод «Мікрофон».

— Що потрібно робити кожному жителеві міста (села), щоб воно стало ще кращим?

• Читання вірша Іванни Блажкевич «Прилетів лелека».

— Як назвали лелеку?

— Звідкіля він прилетів?

— Про що клекотав лелека?

• Читання вірша Марії Познанської «Про нашу Україну».

— Що люблять діти в Україні?



Джерело: noindex
Категорія: Природознавство / Я і Україна | Додав: SYLER (15.12.2013)
Переглядів: 2533 | Рейтинг: 0.0/0
В. Сухомлинський «Як Наталя у Лисиці хитринку купила»
Де ти живеш. Що дає місто — селу, село — місту
Значення природи для життя людини
Складання записки, адресованої батькам (друзям)
Дикорослі та культурні рослини
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]