💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Інформація. Як людина сприймає інформацію

Урок № 12

Тема: Інформація. Як людина сприймає інформацію. Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint.

Мета уроку:

  • ознайомити учнів з новою програмою «Paint»;
  • навчити користуватися цією програмою;
  • розвивати увагу;
  • виховувати естетичні почуття.

Обладнання: програма «Paint».

Хід уроку

І. Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки.

Діти ми з вами знаходимось у комп’ютерному кабінеті. Як ви думаєте, чи правильно вчинили учні, прийшовши на урок інформатики у комп’ютерний клас?

1.      Уважна учениця виявила на уроці, що дівчинка Маша прихопила з собою улюблені іграшки: плюшевого ведмедя, ляльку Барбі, і посадила поряд з монітором.

  • Яке правило техніки безпеки порушила дівчинка Маша?

2.      Пустотливій учениці подарували лазерну указку, якою вона бавилась під час уроку.

  • Чи порушила вона правила техніки безпеки? Якщо так, то які?

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

1. Робота над запитаннями

  • Діти, згадайте, яку тему вивчали на минулому уроці? (Столи бувають різні).
  • Які бувають столи?
  • Який стіл має комп’ютер?
  • Що розміщено на робочому столі комп’ютера?
  • Як сконструювати малюнки з геометричних фігур?

2. Перевірка завдання «Для розумників і розумниць» на сторінці 25 з підручника.

Розминка.

На минулому уроці ви конструювали різні геометричні фігури. А сьогодні ми з вами будемо виконувати вправи на розвиток уваги.

Повідомлення теми і мети уроку.

Діти, сьогодні на уроці ви продовжите ознайомлюватися з новою комп’ютерною програмою «Paint».

Тема уроку: «Урок малювання». (Тема записана на дошці).

Завдання:

На цьому уроці ви дізнаєтесь про роботу програми «Paint».

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Слово вчителя.

Урок малювання – це урок незвичайний. Тому, що він проходить в комп’ютерному класі. Ви вже вмієте тримати олівець та малювати ним, вмієте користуватися пензлем і фарбувати ним. Знаєте назви основних кольорів. Їх всього три: червоний, синій, жовтий.

Якщо їх змішати, то отримаємо сім кольорів веселки (показати малюнок).

Художники роблять ескізи своїх картин олівцем на папері, а потім переносять їх на полотно пензлем. У них є спеціальні фарби та різні пензлики.

Можна писати фарбами і на комп’ютері. Англійське слово «Paint» означає «писати фарбами». Саме таку назву має програма, з якою ви сьогодні познайомитеся.

(Показати на малюнку піктограму на робочому столі комп’ютера). Ви бачите різноманітні пензлики в підставці на піктограмі. Під ними напис «Paint». Якщо підвести  вказівник миші і клацнути двічі лівою кнопкою, то почне працювати «Paint».

Нашу увагу привертає біле поле. Воно схоже на аркуш паперу, на якому ви будете створювати малюнок. Можна олівцем, а можна пензлем. Їх можна побачити на стовпчику зліва на квадратних кнопках. Цей стовпчик називається панель інструментів. Якщо підвести вказівник миші до інструмента «олівець» і клацнути один раз лівою кнопкою, то кнопка на якій зображено олівець, трохи посвітлішає.

Це означає, що вона стала активною і можна малювати. Тоді потрібно перенести олівець на аркуш, пересуваючи мишу по килимку. Зупинитися там, де почнеш малювати. Натиснути і не відпускати ліву кнопку миші. Уявить собі, що ви тримаєте олівець і, відриваючи руку, малюєте, наприклад, апельсин або машину.

Можна розмістити на аркуші кілька малюнків.

Коли закінчите працювати, підведете вказівник миші у правий верхній кут екрана на кнопку з хрестиком. Клацнете один раз лівою кнопкою миші. Знову повернетесь на робочий стіл.

2. Робота з підручником.

А тепер, діти, відкрийте підручник на с. 26 і будемо читати ланцюжком.

Питання:

  • Назвіть послідовні дії, щоб створити малюнок олівцем.
  • Як знову повернутися на робочій стіл?

3.      Фізкультхвилинка.

Станьте, діти, біля парти, будем вправи починати.

1 – 2 – піднімається гора.

3 – 4 – це крутії гірські схили.

5 – 6 – це орли дивний танець завели.

7 – 8 – це смерічки похилилися до річки.

9 – 10 – це вода з водоспаду витіка.

ІV. Робота за комп’ютером.

1. Бесіда.

А зараз ми перейдемо до роботи за комп’ютером.

  • Пригадайте, як треба сидіти, коли працюєш за комп’ютером.

Тихенько сядьте за свій комп’ютер. Сьогодні ви будете створювати цікаві малюнки за допомогою олівця в програмі «Paint».

2.  Практична робота учнів

Учні створюють  малюнок олівцем.

3. Релаксація.

Ваші очі втомились, тому виконаємо кілька вправ для очей.

  1. Повільно поводіть очима зліва направо і справа наліво по 3 рази.
  2. Повільно перевести погляд вгору-вниз, потім навпаки по 3 рази.

 

V. Закріплення знань учнів.

Підсумок уроку.

Перевіримо, як ви засвоїли тему уроку.

  • Що означає слово «Paint»?
  • Які дії треба виконати, щоб перед вами була програма «Paint»?
  • Як створити малюнок олівцем на екрані?
  • Як повернутися на робочий стіл?

VІ. Домашнє завдання.

Виконати завдання «Для розумників і розумниць» (Підручник, сторінка 27)

Завдання:

  • Знайти, де помилився художник.
Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (28.09.2013)
Переглядів: 2093 | Рейтинг: 0.0/0
Обов'язки дітей і батьків
Київ — столиця України
Будівельний конструктор
Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем
ПІДГОТОВКА ДО УРОКУ-СВЯТА № 32.
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]