Урок №20 Тема: Знайомтесь — клавіатураМета уроку: ознайомити учнів із клавіатурою, із розташуванням клавіш на ній; розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять; виховувати любов до природи. Обладнання: програма "Клавіатурний тренажер". Хід уроку І. Організаційний момент. 1. Повторення правил з техніки безпеки. Діти, ми з вами знаходимось у комп'ютерному кабінеті. Як ви думаєте, чи правильно поводили себе учні, прийшовши на урок інформатики у комп'ютерний клас? Послухайте ситуації: 1. Пустотливій учениці подарували лазерну указку. Не бажаючи з нею розстатися, вона взяла її з собою на урок інформатики. • Чи порушила вона правила з техніки безпеки? Якщо так, то які? 2. Хвастливий учень вирішив показати свої глибокі пізнання знайомій однокласниці, став від'єднувати монітор і клавіатуру від несправного комп 'ютера. • Чи порушив він правила техніки безпеки? Якщо так, то які? II. Перевірка домашнього завдання. • Діти, скажіть, яку тему ми вивчали на минулому уроці? (Наш вернісаж). • Як створити малюнок на папері? • Які дії потрібно виконати, щоб надрукувати малюнок? • Що незвичайного у малюнку гномика? (Завдання "Для розумників і розумниць", ст. 43 у підручнику). Розминка. Діти, на минулому уроці ви розгадували загадки, самостійно розгадували ребуси. А сьогодні будемо заповнювати магічні квадрати. (Учні отримують інформацію про те, як заповнювати магічні квадрати). Магічні квадрати — це квадрати, в яких сума чисел по діагоналі, горизонталі і вертикалі дорівнює - однаковому числу. 1. Самостійна роботa.. Заповнити магічні квадрати: 2. Перевірка самостійної роботи. 3. Повідомлення теми і мети уроку. Діти, щоб перейти до вивчення нової теми, зараз повторимо алфавіт і цифри, якими позначаються числа. Отже, тема пов'язана з цифрами і буквами. А називається вона "Знайомтесь - клавіатура". (Тема записана на дошці). Ви дізнаєтесь про розташування клавіш на клавіатурі, допоможете котові-риболову ловити рибу. III. Вивчення нового матеріалу. 1. Слово вчителя. Подивіться, діти, на клавіатуру. Зовні вона схожа на коробочку. Вона дає змогу вести діалог з комп'ютером. Словникова робота. Клавіатура - пристрій для введення інформації. На її поверхні розташовані клавіші. Вони різні і написи на них різні. На клавішах вгорі можна побачити цифри, нижче розмістилися три ряди клавіш з буквами українського та англійського алфавіту. На одній клавіші дві букви. Щоб набрати українське слово слід встановити режим української мови. 2. Робота з підручником. Самостійно прочитати текст у підручнику на сторінці 43 (опис гри "Кіт-риболов"). 3. Колективне відтворення прочитаного. Як допомогти коту-риболову витягнути рибку? 4. Фізкультхвилинка. Акуратно потягнулись, До сусіда повернулись, Раз - нагнулись, Два — нагнулись. Три разочки ми присіли, І за парти тихо сіли. У. Робота за комп'ютером. Діти, на якій відстані слід сидіти від екрана монітора? Сьогодні ви будете допомагати коту-риболову ловити рибу. 1. Практична робота учнів. (Вчитель та лаборант допомагають учням працювати за комп'ютером). 2. Релаксація. Вправи для очей. 1. Повільно переведіть погляд вгору-вниз, потім навпаки. Повторити 3 рази. 2. Міцно зажмурте очі, рахуючи до трьох, потім відкрийте очі і подивіться вдалину, рахуючи до п'яти. Повторити 4-5 разів. V. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку. Урок наближається до кінця. Перевіримо, як засвоїли тему уроку. • Що розташовано на поверхні клавіатури? • Що можна побачити зверху клавіатури? • Що розміщено внизу? • Скільки букв на одній клавіші? • Який режим слід встановити, щоб набрати українські слова? VI. Домашнє завдання (диференційоване). Виконайте завдання "Для розумників і розумниць" з підручника на сторінці 43. Завдання 1 (легше). Знайти на малюнку сховані зображення. Завдання 2 (складніше). Намалювати малюнок і сховати декілька зображень (три предмети). Вибирайте завдання за власним бажанням. | |
| |
Переглядів: 3575 | |
Згинання і складання паперу. Виготовлення іграшок із паперу. Метелик |
О. Буцень «На вулиці». В. Струтинський «Сідайте, будь ласка» |
Висівання насіння квітів у відкритий ґрунт |
Ми — українці |
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран... |
Всього коментарів: 0 | |