Знайомтесь — клавіатура

Урок №20

Тема: Знайомтесь — клавіатура

Мета уроку: ознайомити учнів із клавіатурою, із розташуванням клавіш на ній; розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять; виховувати любов до природи.

Обладнання: програма "Клавіатурний тренажер".

Хід уроку

І.   Організаційний момент.

1.           Повторення правил з техніки безпеки.

Діти, ми з вами знаходимось у комп'ютерному кабінеті. Як ви думаєте, чи правильно поводили себе учні, прийшовши на урок інформатики у комп'ютерний клас?

Послухайте ситуації:

1. Пустотливій учениці подарували лазерну указку. Не бажаючи з нею розстатися, вона взяла її з собою на урок інформатики.

    Чи порушила вона правила з техніки безпеки? Якщо так, то які?

2. Хвастливий учень вирішив показати свої глибокі пізнання знайомій однокласниці,   став  від'єднувати  монітор   і  клавіатуру  від  несправного комп 'ютера.

    Чи порушив він правила техніки безпеки? Якщо так, то які?

II.   Перевірка домашнього завдання.

        Діти, скажіть, яку тему ми вивчали на минулому уроці? (Наш вернісаж).

        Як створити малюнок на папері?

        Які дії потрібно виконати, щоб надрукувати малюнок?

        Що незвичайного у малюнку гномика? (Завдання "Для розумників і розумниць", ст. 43 у підручнику).

Розминка.

Діти, на минулому уроці ви розгадували загадки, самостійно розгадували ребуси. А сьогодні будемо заповнювати магічні квадрати. (Учні отримують інформацію про те, як заповнювати магічні квадрати).

Магічні квадрати — це квадрати, в яких сума чисел по діагоналі, горизонталі і вертикалі дорівнює - однаковому числу.

1.           Самостійна роботa..

Заповнити магічні квадрати:      

2.    Перевірка самостійної роботи.

3.                                      Повідомлення теми і мети уроку.

Діти, щоб перейти до вивчення нової теми, зараз повторимо алфавіт і цифри, якими позначаються числа.

Отже, тема пов'язана з цифрами і буквами. А називається вона "Знайомтесь - клавіатура". (Тема записана на дошці).

Ви дізнаєтесь про розташування клавіш на клавіатурі, допоможете котові-риболову ловити рибу.

III.   Вивчення нового матеріалу.

1.          Слово вчителя.

Подивіться, діти, на клавіатуру. Зовні вона схожа на коробочку. Вона дає змогу вести діалог з комп'ютером. Словникова робота.

Клавіатура - пристрій для введення інформації. На її поверхні розташовані клавіші. Вони різні і написи на них різні. На клавішах вгорі можна побачити цифри, нижче розмістилися три ряди клавіш з буквами українського та англійського алфавіту. На одній клавіші дві букви. Щоб набрати українське слово слід встановити режим української мови.

2.          Робота з підручником.

Самостійно прочитати текст у підручнику на сторінці 43 (опис гри "Кіт-риболов").

3.          Колективне відтворення прочитаного.

Як допомогти коту-риболову витягнути рибку?

4.          Фізкультхвилинка.

Акуратно потягнулись,

До сусіда повернулись,

Раз - нагнулись,

Два — нагнулись.

Три разочки ми присіли,

І за парти тихо сіли.

У.  Робота за комп'ютером.

Діти, на якій відстані слід сидіти від екрана монітора? Сьогодні ви будете допомагати коту-риболову ловити рибу.

1.           Практична робота учнів.

(Вчитель та лаборант допомагають учням працювати за комп'ютером).

2.           Релаксація. Вправи для очей.

1.                                            Повільно переведіть погляд вгору-вниз, потім навпаки. Повторити 3 рази.

2.                                            Міцно зажмурте очі, рахуючи до трьох, потім відкрийте очі і подивіться вдалину, рахуючи до п'яти. Повторити 4-5 разів.

V.   Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

Урок наближається до кінця. Перевіримо, як засвоїли тему уроку.

         Що розташовано на поверхні клавіатури?

         Що можна побачити зверху клавіатури?

         Що розміщено внизу?

         Скільки букв на одній клавіші?

         Який режим слід встановити, щоб набрати українські слова?

VI.   Домашнє завдання (диференційоване).

Виконайте завдання "Для розумників і розумниць" з підручника на сторінці 43.

Завдання 1 (легше). Знайти на малюнку сховані зображення.

Завдання 2 (складніше). Намалювати малюнок і сховати декілька зображень (три предмети). Вибирайте завдання за власним бажанням.

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (28.09.2013)
Переглядів: 3528 | Рейтинг: 0.0/0
Розмітка за зразком, клітинками та лінійкою
Значення гарного й веселого настрою для збереження здоров'я
Охайність й особиста гігієна першокласників: як пра­вильно вмиватися, купатис...
Заготівля і зберігання природного матеріалу.
Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна підтримка уроків математики
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]