У категорії матеріалів: 116
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: «« 1 2 3 4 5 6 ... 11 12 »»


Тема 47. Як треба поводитися серед природи навесні?

Мета: розповісти учням, як треба поводитися серед природи навесні; розвивати мислення, допитливість; виховувати екологічну культуру.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 16391 | Додав: SYLER

Тема 46. Як змінюється навесні життя звірів?

Мета: ознайомити дітей зі змінами, що відбуваються в житті звірів навесні; простежити зв'язки живої і неживої природи; виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до її мешканців.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 15975 | Додав: SYLER

Тема 45. Коли повертаються із вирію перелітні птахи?

Мета: уточнити знання учнін про розмаїття перелітних птахів; розвивати вміння знаходити взаємозв'язки в природі; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи, до птахів.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 14600 | Додав: SYLER

Тема 44. Як змінюється навесні життя риб?

Мета: уточнити знання учнів про життя риб навесні; розвивати вміння знаходити взаємозв'язки в природі; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 19918 | Додав: SYLER

Тема 43. Коли з'являються навесні комахи?

Мета: ознайомити учнів з поведінкою комах навесні; розвивати вміння спостерігати, порівнювати; виховувати бережливе ставлення до комах.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 25298 | Додав: SYLER

Тема 42. Чому кажуть, що весняний день рік годує?

Мета: встановити зв'язки між працею і поведінкою людей при настанні весняної погоди і змінах у навколишній природі; розвивати увагу, спостережливість; виховувати працьовитість.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 5827 | Додав: SYLER

Тема 41. Які трав'янисті рослини першими зацвітають навесні?

Мета: навчати учнів розпізнавати першоцвіти; розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення і любов до природи.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 15031 | Додав: SYLER

Тема 40. Як дерева зустрічають весну?

Мета: ознайомити учнів з весняними явищами в житті рослин; встановити зв'язки між цими явищами і погодою навесні; розвивати спостережливість, пам'ять; виховувати любов до природи рідного краю.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 9570 | Додав: SYLER

Тема 39. Які ознаки весни помітні в неживій природі?

Мета: формувати в учнів поняття про ознаки весни; вчити спостерігати, порівнювати, робити висновки; виховувати інтерес до пізнання.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 11423 | Додав: SYLER

Тема 38. Які прикмети у весни?

Мета: ознайомити учнів з весняними явищами у неживій природі; вчити спостерігати, характеризувати ознаки неживої природи навесні; розвивати уяву; виховувати любов до природи.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 4880 | Додав: SYLER