💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 116
Показано матеріалів: 51-60
Сторінки: «« 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 11 12 »»


Тема 27. Які осінні турботи у людей у містах і селах восени?

Мета: обговорити з учнями, чим займаються люди в місті та селі восени; розвивати логічне мислення; розширювати світогляд: виховувати бажання допомагати дорослим.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 10330 | Додав: SYLER

Тема 26. Які існують зв'язки між неживою та живою природою?

Мета: розширити знання учнів про взаємозв'язки між неживою природою, рослинами і тваринами восени; вчити міркувати, порівнювати, робити висновки, спираючись на життєвий досвід; виховувати любов до природи.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 12912 | Додав: SYLER

Тема 25. Як змінюється восени життя звірів?

Мета: ознайомити учнів із життям звірів восени, зі змінами, що відбуваються в їх житті; вчити наводити приклади тварин, які змінюють забарвлення хутра; готують запаси кормів; готуються до зимової сплячки; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати; формувати навички охорони природи на прикладі звірів.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 6412 | Додав: SYLER

Тема: 24. Як змінюється восени життя птахів?

Мета: ознайомити учнів із життям птахів восени, зі змінами, що відбуваються в їх житті; показати зв'язок змін у житті птахів зі змінами в природі; вчити наводити приклади перелітних й осілих птахів своєї місцевості, пояснювати причини відльоту птахів у вирій; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати; формувати навички охорони природи на прикладі птахів.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 5656 | Додав: SYLER

Тема 23. Як змінюється життя комах і риб восени?

Мета: ознайомити учнів з осінніми змінами в житті комах і риб; показати зв'язок змін ужитті тварин восени зі змінами в неживій природі й у світі рослин; продовжити формування вмінь аналізувати, порівнювати і виділяти істотні ознаки; виховувати естетичні почуття.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 6955 | Додав: SYLER

Тема 22. Чому восени добре збирати гриби?

Мета: сформувати в учнів уявлення про гриби; навчити розрізняти їстівні і неїстівні гриби; розвивати пізнавальну активність дітей, уміння спостерігати; виховувати повагу і любов до природи, культуру поведінки.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2215 | Додав: SYLER

Тема 21. Як розселяються рослини?

Мета: повторити знання учнів про будову рослини; ознайомити учнів зі способами поширення рослин; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до життя рослин, прагнення більше дізнаватися про таємниці природи.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 4041 | Додав: SYLER

Тема 20. Як розмножуються рослини?

Мета: повторити знання учнів про будову рослини; ознайомити зі способами розмноження рослин; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до життя рослин.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3649 | Додав: SYLER

Тема 19. Ознайомлення з правилами поведінки під час екскурсій у природу

Мета: сформувати в учнів поняття про однорічні і багаторічні рослини; навчити наводити приклади однорічних та багаторічних рослин своєї місцевості; розвивати вміння порівнювати, виділяти істотні ознаки; виховувати самостійність, прагнення знаходити відповіді на поставлені запитання, бережливе ставлення до рослин.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1637 | Додав: SYLER

Тема 18. Які осінні явища відбуваються у житті рослин?

Мета: ознайомити учнів з осінніми змінами в житті рослин; вчити спостерігати за рослинами восени; розвивати спостережливість, увагу, мовлення, мислення; вчити бачити красу природи восени.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 5191 | Додав: SYLER