💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Як розмножуються рослини?

Тема 20. Як розмножуються рослини?

Мета: повторити знання учнів про будову рослини; ознайомити зі способами розмноження рослин; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до життя рослин.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

Перевірка домашнього завдання

— Розкажіть, що ви вже знаєте про рослини?

— Наведіть приклади однорічних та багаторічних рослин, які гарно цвітуть. Розкажіть, як за ними доглядати.

— Поміркуйте, чи бувають у рослин «діти*?

— Де ви спостерігали, що у рослин є «діти*? Розкажіть.

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, якими способами розмножуються рослини.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручникам [є.50-51)

— Роздивіться малюнок на с. 50 і розкажіть, яку будову мають квіткові рослини. Як вирощують пшеницю? Які органи волошки забув намалювати художник?

— Відгадайте загадку.

 ■ Одне кинеш — цілу жменю візьмеш. (Зерно)

— Сойка Синьокрила поцікавилася: «Що таке живець? Як розмножувати рослини живцями?»

— Живець — це відрізана від рослини ділянка стебла або листка, яка має здатність укорінюватися. Живці бувають листковими та стебловими.

— Розгляньте малюнки на с. 51 та дізнайтеся, як розмножуються пелан-гонія (герань) і сансев’єра.

— Поміркуйте: чому сансев’єру називають ще щучим хвостом, а пеларгонію — калачиком7

Підсумок. Рослини розмножуються насінням, стебловими і листковими живцями.

2. ФІзкульх в клинка

V. Узагальнення й систематизація знань

Вікторина

— Відгадайте загадану рослину, назвіть способи її розмноження.

 ■ Червона, солодка, пахуча, росте низька, до землі близько. (Суниця)

 • Стоїть при дорозі на одній нозі, голова мала, а в ній — тьма. (Мак)

 ■ Весною зеленіла,

Влітку загоріла,

Восени наділа

Червоні корали. (Горобина)

 ■ Квітка ця на сонце схожа,

На олію вона гожа,

 Жовті пелюсточки має,

 їх до сонця повертає. (Соняшник)

 ■ Там, де в яр Травиця збігла.

 Красувалась Куля біла.

 Налетів

 Жартун-вітрисько,

 Щось травиці Пошушукав...

 1 знялося з кулі Триста Спілих Білих

 Парашутів. (Кульбаба)

• Сидить панна у світлиці молода, червонолиця.

 Хто до неї завітає — вітамінами вгощає. (Морква)

 VI. Підбиття підсумків. Рефлексія

 — Що нове про рослини ви дізналися на уроці?

 — Наведіть приклади рослин, що розмножуються коренем.

 — Наведіть приклади рослин, що розмножуються стеблом.

 — Наведіть приклади рослин, що розмножуються насінням.

 VII. Домашнє завдання

 С. 50-51.

 — Запропонуйте своїм рідним розмножити ваші улюблені кімнатні рослини. Підкажіть їм, як це можна зробити.

ДОДАТОК ДО ЗУСТРІЧІ 43 Гра «Підкресли потрібне»

 — Підкресліть природні явища, характерні для весни.

 ■ З’явилися бруньки на деревах;

 ■ ведмідь спить у барлозі;

 ■ білка запасає їжу;

 ■ з’явилися комахи;

 ■ тане сніг;

 ■ мороз;

 ■ жарко;

 ■ льодохід;

 ■ опадає листя;

 ■ листопад;

 ■ йдуть дощі;

 ■ метуть заметілі;

 ■ яскравіше світить сонце;

 ■ дзюрчать струмки;

 ■ сонце світить, але не гріє;

 ■ прохолодно;

 • земля вкрита снігом.

Категорія: Природознавство / Я і Україна | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 3650 | Рейтинг: 0.0/0
Природа Українських Карпат
Як людина пізнає світ. Органами чуття (язик, шкіра)
Саморобна дидактична гра «сад і город»
О. Буцень «На вулиці». В. Струтинський «Сідайте, будь ласка»
Що можна робити з інформацією
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]