Тема. Свято здоров'я (урок проводять два вчителі)Мета: формувати розуміння, що здоров'я — це великий дар; розвивати бажання робити все для того, щоб бути завжди здоровим; виховувати повагу до лікаря, інтерес до сучасної науки про здоров'я. |
УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ УРОК 15 (90 ХВИЛИН) Тема. Охорона природного довкілляМета: узагальнити знання про компоненти природного середовища (земля, вода, повітря, ґрунт); підвести до усвідомлення необхідності зберігати і примножувати природні багатства, раціонально їх використовувати; ознайомити із заходами відтворення та збереження природи; збагачувати словниковий запас; розвивати пізнавальний інтерес, мислення, уміння працювати групами та самостійно; виховувати бережливе ставлення до природного середовища. |
УРОК 14 Тема. Як зимують птахи і звірі. Турбота людей про птахів, звірів узимкуМета: встановлення взаємозв'язків між змінами в неживій природі, житті рослин та тварин; розкрити особливості життя тварин взимку; продовжувати формувати вміння порівнювати за істотними ознаками тварин; класифікувати їх; виховувати бажання допомагати птахам узимку. |
УРОК 13 Тема. Зима. Рослини взимку. Охорона здоров'я зимової пориМета: виявлення змін, що сталися взимку в неживій природі, в житті рослин, у праці людей; з'ясувати причини, що зумовлюють ці зміни; розширити уявлення про листяні та хвойні рослини; вчити спостерігати, порівнювати, робити висновки; розкрити значення загартування для зміцнення організму; проведення спостереження за розпусканням бруньок на гілочці вишні. |
УРОК 12 Тема. Як тварини готуються до зимиМета: з'ясувати причини змін у житті тварин восени; встановити причиново-наслідкові зв'язки між змінами в неживій природі, житті рослин, тварин та трудовій діяльності людини; формувати уявлення про перелітних і зимуючих птахів; виховувати любов, дбайливе ставлення до живої природи; формувати уміння слухати музику природи, помічати гармонію у навколишньому світі. |
УРОК-ЕКСКУРСІЯ 11 Тема. Осінь. Рослини восени. Охорона здоров'я восениМета: виявити зміни, що сталися восени в неживій природі, в житті рослин; встановити причини, що зумовлюють ці зміни; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати; ознайомити з принципами охорони здоров'я восени; виховувати дбайливе ставлення до рослин, до свого здоров'я. |
УРОК 10 Тема. Людина — частина живої природиМета: формувати уявлення неповторність і особливість кожної людини; встановити подібне і відмінне між людиною і твариною; вчити любити і поважати своїх батьків, піклуватись про них; розвивати спостережливість, виховувати любов до природи, співчуття, гуманне ставлення до всього живого. |
УРОК 9 Тема. У царстві тваринМета: ознайомити із різноманітним світом тварин; формувати поняття «комахи», «птахи», «звірі», уміння їх розпізнавати за істотними зовнішніми ознаками; розвивати логічне мислення через завдання на порівняння, встановлення взаємозв'язків; удосконалювати уміння спостерігати об'єкти природи; виховувати дбайливе ставлення до живої природи, прагнення вивчати природу. |
УРОК 8 Тема. Два уроки поспіль. У царстві рослинМета: ознайомити дітей з розмаїттям рослин; формувати поняття «дерева», «кущі», «трав'янистірослини», «органирослин»; ознайомити з функціональним призначенням органів рослин; розвивати спостережливість, вміння перевіряти народні прикмети; виховувати бережне ставлення до природи. |
УРОК 7 Тема. Сонце — джерело світла і теплаМета: розширювати уявлення про Сонце; з'ясувати роль Сонця для природи; ознайомити зі значенням сонячного світла і тепла для всього живого; пробуджувати інтерес до навколишнього світу; виховувати почуття любові до живого, доброту і людяність; ознайомити, як український народ вшановує Сонце; розвивати вміння спостерігати за об'єктами природи. |