УРОК 32 (ДВА УРОКИ: ПРИРОДОЗНАВСТВА, МУЗИКИ) Тема: Весняні свята. Мамин деньМета: розкрити зміст свята; розвивати усне зв'язне мовлення, уміння творчо мислити; формувати уявлення, що сім'я, родина — це найдорожче, оберіг кожного; вчити шанувати і підтримувати сімейні традиції; виховувати почуття відповідальності за свої вчинки перед сім'єю, любові до матері, Вітчизни. |
ПІДГОТОВКА ДО УРОКУ-СВЯТА № 32. |
УРОК 31 Тема. Весняні свята. ВеликденьМета: продовжити формувати уявлення про святковий народний календр весни; ознайомити зі змістом Великодніх ігор, особливостями українського писанкарства; з'ясувати символ свяченої писанки, свята Великодня, Пасхи; виховувати повагу до традицій рідного народу, любов до всього прекрасного; розвивати уміння робити все найкраще. |
УРОК 30 Тема. Тварини весною. Зустрічаємо птахівМета: з'ясувати зміни у житті комах, птахів, звірів; формувати уміння спостерігати, бачити зміни, установлювати взаємозв'язки між предметами живої і неживої природи; уміння творчо мислити; сприяти розвитку усного мовлення; виховувати почуття любові і милосердя до всього живого, бачення прекрасного і уміння йому дивуватись. |
УРОК 29 Тема. Весна. Рослини навесні. Охорона здоров'я навесніМета: виявити зміни, що сталися в природі; з'ясувати причини, що зумовлюють ці зміни; формувати прагнення уважно спостерігати за змінами, цікавитись взаємозв'язками у природі; звернути увагу, як важливо охороняти здоров'я навесні; розкрити значення перебування на свіжому повітрі для зміцнення здоров'я; ознайомити з ранньоквітучими рослинами, які потребують охорони; виховувати почуття любові до всього живого і бережливе ставлення; вчити бачити красу природи і милуватись нею. |
УРОК 28 Тема. Київ — столиця УкраїниМета: ознайомити з минулим Києва; формувати уявлення про столицю як головне місто країни; розвивати вміння фантазувати, уявляти, мріяти; формувати інтерес до навколишнього світу і пізнавальної діяльності; виховувати почуття любові та поваги до України; прищеплювати бережливе ставлення до природи, до пам'яток минулого; виховувати почуття прекрасного. |
УРОК 25 Тема. Народні промисли УкраїниМета: збагатити новими знаннями про народні промисли України; розвивати уміння спостерігати, порівнювати, узагальнювати; виготовляти поробки з пластиліну, соломки; вишивати «хрестиком»; виховувати уміння бачити, розуміти прекрасне, милуватися красою; виховувати бажання берегти, примножувати традиції українського народу. |
УРОК 25 Тема. Твоя країна — Україна. Символи державиМета: формувати уявлення про країну; ознайомити з найвідомішими містами, найбільшими річками України, з національними символами; формувати національну свідомість; виховувати патріотизм, повагу до символів України; розширювати пізнавальні інтереси. |
УРОК 25 Тема. Де ти живеш. Що дає місто — селу, село — містуМета: ознайомити з тим, що виробляють, виготовляють на підприємствах рідного міста, як використовується ця продукція; формувати уміння вести діалог: формулювати питання, слухати відповідь; зацікавлювати здобувати знання про рідне місто, Україну; виховувати любов до рідного краю, шанобливе ставлення до людей праці, людей, що прославили і прославляють нашу країну. |
УРОК 24 Тема. Декларація прав дитини. Основний Закон держави. Обов'язки батьків та дітей. Березень — небесний місяцьМета: формувати уявлення про Декларацію прав дитини, Основний Закон нашої держави; ознайомити з обов'язками батьків і дітей; виховувати шанобливе ставлення до батьків; ознайомити із народними весняними святами; розвивати вміння спостерігати явища природи, співставляти, порівнювати, узагальнювати, робити висновки. |