УРОК 25 Тема. Де ти живеш. Що дає місто — селу, село — містуМета: ознайомити з тим, що виробляють, виготовляють на підприємствах рідного міста, як використовується ця продукція; формувати уміння вести діалог: формулювати питання, слухати відповідь; зацікавлювати здобувати знання про рідне місто, Україну; виховувати любов до рідного краю, шанобливе ставлення до людей праці, людей, що прославили і прославляють нашу країну. Форма уроку: прес-конференція. Обладнання: зразки продукції одного з підприємств міста; книжка «Історія міста»; карта України; записи пісень: «Чом, чом, чом, земле моя?» у виконанні Д. Гнатюка, «Молитва за Україну». На урок запрошені батьки, які працюють на визначних підприємствах міста, села; запрошується бібліотекар, який може розповісти про історію міста, села. Хід уроку I. Організаційний момент — Сьогодні у нас незвичайний урок, на якому присутні шановні гості — ваші батьки, які працюють на підприємствах міста. Присутня і бібліотекар (ім'я та по батькові). Урок проведемо у формі прес-конференції. Працюєте групами, ви будете кореспондентами, ставитимете питання нашим гостям. II. Ознайомлення з темою і метою уроку Троє дітей в українських костюмах читають вірші. Не забудь! Учень. Ще малий, але ж сміливець! — Сам біжить у гай... Ти, мій хлопче, українець — те запам'ятай. Учениця. Ще мала, а по барвінок вже ходила в гай... Ти, дівчатко, українка — теж не забувай. Вдвох. Вирина стежина рідна з теплої трави... Мати наша — Україна, не забудьте ви! (В. Терен) Українка я маленька Учениця. Українка я маленька, українці батько й ненька, на Вкраїні родилася, в свою маму удалася. Все, що рідне, я кохаю, Всім хто рідний, помагаю, Своє ціню, свого вчуся і до рідного горнуся. У чужого я навчаюсь, але свого не цураюсь. Знайте, що найкраще діло — Свого боронити сміло. — Розмова у нас буде про нашу Батьківщину, про велику і малу Вітчизну. Поети у своїх віршах закликають нас, українців, любити і берегти все наше рідне, шанобливо ставитись до людей праці. Україна — це отча земля, наш рідний край. Яка вона? Вона найкраща, бо вона рідна. Погляньте на карту. Знайдіть, де знаходиться наша мала Батьківщина — Харківщина, де ви народилися, де живуть і працюють ваші батьки. На що багата наша мала Вітчизна? Яка її історія? Багато ви знаєте самі, шановні гості розкажуть нам ще багато цікавого. І діти співають пісню «Рідна Вітчизна», сл. В. Лагоди, м. М. Чембержі. (Початкова школа № 1, 2001 р.)) Про неї, про рідну, луна наша пісня, Що з серця дитячого ллється сама, Прославимо в пісні любиму Вітчизну — Ріднішого краю за неї нема! Привільна й привітна, у дружбі єдина — Ми змалечку любим її недарма: Милішого краю за нашу країну На білому світі немає, нема! Пройшла крізь негоди суворі і грізні, І прапор свободи над світом трима. Про неї, Вітчизну, лунай, наша пісня,— Дорожчої в світі немає, нема! III. Прес-конференція на тему «Чим славиться наше місто» Розповіді батьків про визначні підприємства міста. Діти ставлять питання. Розповідь бібліотекаря про історію міста, славетних земляків. (Звучить пісня «Чом, чом, чом, земле моя?») V. Закріплення нового матеріалу Самостійна робота. «Що дає місто — селу, село — місту». 1) Що отримує наше місто від підприємств міста Харкова? 2) Що дає наше місто мешканцям Харкова? 3) Що ми отримуємо від жителів навколишніх сіл? 4) Що дає наше місто жителям навколишніх сіл? VI. Домашнє завдання Підготувати розповідь про відомого земляка. VII. Підсумок уроку | |
| |
Переглядів: 2304 | |
Купання у водоймах. Правила поведінки на воді |
Дитина вдома. Поведінка в небезпечних ситуаціях |
Піклування про здоров'я в сім'ї. Доброзичливі й добрі стосунки між чл... |
Практична робота: моделювання ситуацій спілкування про небезпеку за телефонам... |
Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задач... |
Всього коментарів: 0 | |