Тема 67. Проект. «Книга скарб» природиМета: навчати учнів оцінювати власний вклад у збереження природи; розвивати пізнавальну активність; виховувати у дітей бережливе ставлення до природи. |
Тема 66. Проект. Квіти в моєму життіМета: навчати дітей спостерігати за квітами найближчого оточення; пояснити значення квітів у житті людини; виховувати любов до квітів. |
Тема 65. Які спостереження за природою допомогли людині створити календар?Мета: навчати учнів знаходити в додаткових джерелах знань відповіді на запитання до природи, готувати розповіді та обговорювати їх; розширювати світогляд учнів; розвивати мовлення, мислення; виховувати пізнавальний інтерес. |
Тема 64. Перевір себе: що я знаю про сезонні зміни в п ри роді?Мета: підсумувати знання учнів про природу; розвивати навички самостійної роботи; виховувати дбайливе ставлення до природи. |
Тема 63. Як досліджувати природу влітку?Мета: обговорити з учнями, як потрібно досліджувати природу влітку; розвивати спостережливість; вчити берегти і примножувати природні багатства, охороняти навколишнє середовище від забруднення і винищення. |
Тема 62. Як змінюється впродовж року розташування сонця?Мета: узагальнити знання учнів про зміну висоти Сонця над горизонтом упродовж дня і в різні пори року; розширити й уточнити уявлення дітей про добу, пори року, про причини зміни доби, пір року, про залежність світла і тепла на Землі від висоти Сонця; пояснити принцип дії сонячного годинника; сприяти розвитку мовлення, пам'яті, уваги; продовжити формування інтересу до уроків природознавства. |
Тема 61. Екскурсія. Які зміни відбуваються в природі влітку?Мета: навчати учнів спостерігати за змінами у природі протягом літа, узагальнювати спостереження за природою; розвивати спостережливість; виховувати інтерес, захоплення, любов до рідної природи. |
Тема 60. Що ти знаєш про рослини — символи україни?Мета: розповісти учням про рослини, які є символами України; розвивати мовлення; розширювати кругозір; виховувати дбайливе ставлення до рослин. |
Тема 59. Які тварини занесені до червоної книги україни?Мета: ознайомити учнів з тваринами свого краю, що охороняються і занесені до Червоної книги України; розвивати спостережливість; виховувати любов до природи, бережливе ставлення до тварин. |
Тема 58. Які рослини занесені до Червоної книги України?Мета: ознайомити учнів з рослинами свого краю, що охороняються і занесені до Червоної книги України; розвивати спостережливість; виховувати любов до природи, бережливе ставлення до рослин. |