Тема 64. Перевір себе: що я знаю про сезонні зміни в п ри роді?Мета: підсумувати знання учнів про природу; розвивати навички самостійної роботи; виховувати дбайливе ставлення до природи. Хід уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань Перевірка домашнього завдання — Прочитайте пам’ятку на тему: «Як я допомагаю природі!». Учні презентують малюнки-плакати, присвячені захисту природи. III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ви перевірите себе: що ви знаєте про сезонні зміни в природі. Якщо ви правильно відповісте на всі запитання, то вас можна буде зарахувати до справжніх друзів і захисників рідної природи, бо ви знаєте і розумієте її закони, правила, секрети та таємниці. IV. Вивчення нового матеріалу 1. Робота за підручникам [с. 156-157) 1)Що довкола вашого будинку належить до неживої природи, а що — до живої природи? 2) Назвіть складові погоди. 3) Яке значення для людей, тварин і рослин має температура повітря? 4) Що означають ці умовні знаки? (Не зривати квіти для букетів, не витоп тувати рослини, не чіпати гнізда, не ловити тварин, не вирубувати лісів, не забруднювати повітря.) 5) Для чого створили Червону книгу України? 6) Що трапиться, якщо із лісів, садів і парків зникнуть птахи? 2. Фізкультхвилинка V. Узагальнення й систематизація знань 1.Гра «Чи правильно, що...?» Учні використовують сигнальні картки: якщо висловлювання правильне — зелену, якщо неправильне — червону. • У добі 24 години. • Висота Сонця над землею завжди однакова. • Висота Сонця міняється тільки впродовж дня. • Висота Сонця міняється не лише впродовж дня, але і впродовж усього року. • На землі світло і тепло залежать від Сонця. • День і ніч не завжди бувають однакової тривалості. • Влітку дні коротші, а ночі довші. • Влітку дні стають довгими, а ночі — короткими. • Від висоти Сонця залежать світло і тепло на землі. • Сонце — джерело життя на землі • Без сонячного світла і тепла можуть жити люди, рослини, тварини. • Сонце нагріває земну поверхню. • Без сонячного тепла на землі усе замерзнуло б. Клас 2.Хвилинка милування природою — Розгляньте пейзажі літньої природи (с. 157). — Зупиніться на хвилинку, помилуйтеся пейзажами та пригадайте нашу мандрівку в гості до літа. — Що вам запам’яталося, сподобалося найбільше? — Про що захотілося розповісти своїм друзям? — Що вас вразило? — Які знання ти зможеш використати незабаром — на літніх канікулах? — Успіхів у подальшому пізнанні природи і веселого літнього відпочинку вам бажають друзі — казкові герої: Сонечко Семикрапочка, Карасик Золо-тенко, Сойка Синьокрила, їжачок Хитрячок та авторка підручника Ірина Василівна Грущинська. VI. Підбиття підсумків. Рефлексія — Що нового ви дізналися на уроці? VII. Домашнє завдання С. 156-157. | |
| |
Переглядів: 2678 | |
Приголосні мають різний характер |
Народний календар |
Екскурсія в природу |
Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу.... |
Два уроки поспіль. У царстві рослин |
Всього коментарів: 0 | |