Тема 66. Проект. Квіти в моєму життіМета: навчати дітей спостерігати за квітами найближчого оточення; пояснити значення квітів у житті людини; виховувати любов до квітів. Хід уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань 1. Перевірка домашнього завдання Учні в парах розповідають про рослини, що є символами України. 2. Слухання вірша Г. Черінь ««Українські квіти» УКРАЇНСЬКІ КВІТИ Вийшли зрання на гуляння Вміє, задаватись так Українські діти, їх стрічали і віталиТільки ще будяк! Українські квіти. Там росте холодна м’ята Ось волошки, сонні трошки,(Добре пахне, як пом’ята), Синім шовком шиті,Там шовковая трава Ясноокі, чисто вмиті, Щось шепоче, як жива. Розбрелись по житі.А з травички — ніжні личка: Ось рожева конюшина,То вже «Братик і Сестричка» А на ній і комашина,У тих самих кольорах, Що, не дивлячись на ранок,Що на наших прапорах, їсть солодке на сніданок.Розбрелись по полю діти — На горбочку мак,Більші, менші і малі — В шапці, як козак.Молоді яскраві квіти Він яскравий, як вогонь! Української землі. А бундючний — Бог баронь!Г.Черінь — Про які квіти говорить автор у вірші7 — Що цікавого про квіти ви дізналися? III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми поговоримо про значення квітів у нашому житті. IV. Вивчення нового матеріалу 1.Розповідь учителя — Без квітів не можна уявити нашого життя. Ми милуємося їхньої красою, вони прикрашають житло. З давніх часів деякі квіти вважають оберегами. Обереги — це те, що береже людину. Чорнобривці разом з іншими травами клали до першої купелі немовляти, щоб дитина була людям мила, як та квітка. Рослиною оберегом вважали мак. Його вплітали у віночки дівчата, вишивали на сорочках та рушниках. Насінням маку, освяченим на свято Маковея, обсипали садибу, людей і худобу. Чи не найбільш поширеною й улюбленою в Україні здавна вважали рожу рожеву, або мальву. Безліч відтінків — від білого, рожевого до червоного й багряного — створює дивовижну веселку навколо оселі. Дізнайтеся про квіти, які ростуть у вашому будинку або квартирі, в класі. Чим вони особливі? Запишіть відомості самостійно або разом з дорослими. Доповніть їх фотографіями. Обговоріть у класі зібрані матеріали. Можна їх зібрати в одну спільну книгу «Квіти в нашому житті». Проведіть презентацію роботи. Оцініть результати. Клас 2.ФІзкультхвилинка V. Узагальнення й систематизація знань Міні-проект. Квіти в моєму житті Зразки робіт учнів ЯКА КВІТКА НАЙКРАЩА (Казка) У лісі на галявині росли квіти: дзвіночок, ромашка, фіалка, мальва. Вони були дуже красиві і пахучі. Одного разу квіти засперечалися, яка з них найкраща. Ромашка мовила: — Я найгарніпіа. В мене красиві білі пелюсточки. А дзвіночок продзеленчав: — Ні, я найкрасивіший. У мене, крім вроди, є сріблястий голосок. Тут мальва відповіла: — Ні, найвродливіша — я. В мене гарні квіти. Я висока і гнучка. А маленька фіалка посміхнулася і сказала: — Не сваріться. Ми всі красиві, особливі, вродливі і неповторні. І квіточки помирилися. Наталія Дубинка МОЯ УЛЮБЛЕНА КВІТКА Тюльпан — моя улюблена квітка. Якого б кольору він не був, здається, що тримаєш на долонях маленький глечик. Тюльпан викликає добрі та щирі почуття. Він нагадує мені чарівну казку про алу квіточку, яка принесла дівчинці щастя. На жіноче свято я завжди намагаюся подарувати мамі цю чарівну квітку — як символ свого серця. Станіслав Проценко ТРОЯНДА Моя улюблена квітка — троянда. Трояндовий кущ приваблює моє око. Троянда — тендітна, пахуча і красива квітка. На стеблі в неї є маленькі, але гострі колючки. Квіти бувають різного кольору, мені ж до вподоби червоні троянди. Бо вони — квіти любові. Владислав Бондар VI. Підбиття підсумків. Рефлексія — Що нового ви дізналися на уроці? VII. Домашнє завдання — Підготуйте розповіді про квіти, які вам найбільше подобаються, або улюблені квіти ваших родин. | |
| |
Переглядів: 40874 | |
Робота з папером. Іграшки зі складеного аркуша |
В. Сухомлинський «Соловей». Підсумок із теми |
Охорона природного довкілля |
В гостях у Ганнусі |
Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси |
Всього коментарів: 0 | |