Тема 59. Які тварини занесені до червоної книги україни?Мета: ознайомити учнів з тваринами свого краю, що охороняються і занесені до Червоної книги України; розвивати спостережливість; виховувати любов до природи, бережливе ставлення до тварин. Хід уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань Перевірка домашнього завдання Учні презентують плакати-звернення «Збережемо рослини!». — Чому виникла потреба охорони рослинного світу? — Яку природоохоронну роботу ви проводите у своєму місті (селі)? — Як ви вважаєте, що сказали б нам рослини, якби могли говорити? — Наведіть приклади рослин, які, на вашу думку, не можна зривати. III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про тварин, занесених до Червоної книги України. IV. Вивчення нового матеріалу 1. Робота за підручникам (с. 146-147] — Пригадайте! Які тварини у вашому краї стають рідкісними? Робота в парі — Складіть список тварин, яким, на вашу думку, загрожує небезпека зникнення. — Роздивіться фотографії тварин, занесених до Червоної книги України (с. 146), запам’ятайте їх. — «Червона книга України. Тваринний світ» — це державний документ, у якому представлено перелік багатьох рідкісних та зникаючих тварин. — Які з тварин, занесених до Червоної книги України, живуть у лісах та на луках; прісних водоймах; морях? — Поміркуйте! Як діяльність людей впливає на чисельність диких тварин? — Що трапиться, якщо люди вирубають усі ліси? — Роздивіться і запам’ятайте умовні позначки, які розповідають про причини зменшення кількості диких тварин у природі (с. 147). 2. ФІзкультхвилинка V. Узагальнення й систематизація знань 1. Тестування — Виберіть правильну відповідь. 1) Червона книга України — це: а) перелік рослин і тварин; б) Закон України; в) перелік рослин і тварин, що зникають. 2) Назви рослин і тварин, яких залишилося мало, заносять до: а) Червоної книги; б) енциклопедії. 3) Доповни визначення: «Червона книга — книга, яка містить відомості про...». а) Рідкісні рослини; б) зниклі рослини і тварини; в) рідкісні і зниклі рослини і тварини. 4) Чому для цієї книги вибраний червоний колір? а) Це красивий колір; б) це яскравий сигнал; в) це сигнал небезпеки. 2.Робота в групі — Складіть розповідь про причини зникнення тварин у лісах та водоймах. Що можна зробити для їх охорони? Чому тварин, яких не занесено до Червоної книги України, теж треба охороняти? VI. Підбиття підсумків. Рефлексія — Що сталося б, коли б природу не охороняли? — Яку участь ви берете в охороні природи своєї місцевості? VII. Домашнє завдання С.138-140. — Які правила повинні застосовувати у своєму житті дорослі й діти, щоб зберегти природу? Запишіть їх у спеціальну пам’ятку. ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ Гра «Скарги рослин і тварин» На що скаржаться ці рослини {тварини)! Зазначте стрілками. Як людина може їм зарадити? | |
| |
Переглядів: 15988 | |
«Зима-білосніжка». Урок позакласного читання |
Свято, коли весело |
Наш вернісаж |
Пошиття фартушка для ляльки, оздоблення його швом «уперед голку» та аплікаціє... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 7 |
Всього коментарів: 0 | |