💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 116
Показано матеріалів: 61-70
Сторінки: «« 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 11 12 »»


Тема 17. Як змінюється нежива природа восени?

Мета: ознайомити учнів з прикметами та ознаками осені; вчити помічати їх у природі, спостерігати за природою свого краю восени; розвивати спостережливість, пам'ять; виховувати любов до природи.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 4474 | Додав: SYLER

Тема 16. Екскурсія. Які зміни відбуваються в природі восени?

Мета: дослідити, які зміни відбулися в осінній природі, у житті тварин і рослин; занотувати свої спостереження, узагальнити і зробити висновки; розвивати спостережливість; виховувати пізнавальний інтерес.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 5531 | Додав: SYLER

Тема 15. Які в осені прикмети?

Мета: ознайомити учнів з осінніми місяцями; розкрити історію походження назв місяців осені; вчити описувати красу природи восени та позитивні емоції, які вона викликає; розвивати уяву, фантазію, мовлення, спостережливість, пам'ять; виховувати любов до природи.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3359 | Додав: SYLER

Тема 14. Перевір себе: Що я знаю про вплив сонця на природу і погоду. Які рослини і тварини допомагають людям передбачати погоду?

Мета: узагальнити знання учнів за темою; ознайомити з рослинами і тваринами, які допомагають людям передбачати погоду; вчити знаходити необхідну інформацію в різноманітних джерелах знань; розвивати пам'ять, логічне мислення; виховувати розуміння необхідності вивчення теми для загального рівня розвитку.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 6935 | Додав: SYLER

Тема 13. Як народні прикмети допомагають передбачати погоду?

Мета: навчати учнів спостерігати за погодою свого краю, перевіряти народні прикмети передбачення погоди; розвивати спостережливість; виховувати розуміння важливості для людей знань про погоду та її зміни.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 5860 | Додав: SYLER

Тема 12. Як виникає вітер?

Мета: пояснити учням, що холодне повітря стискається, тепле — розширюється, унаслідок чого утворюється рух повітря — вітер; дослідити властивості повітря; навчити оцінювати роль науки в пізнанні світу.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 4430 | Додав: SYLER

Тема 11. Якими бувають погода і хмарність?

Мета: дати учням поняття про погоду і хмарність; вчити спостерігати за погодою свого краю восени; розвивати кмітливість; виховувати розуміння важливості для людей знань про погоду та ЇЇ зміни.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2941 | Додав: SYLER

Тема 10. Що таке колообіг води в природі?

Мета: сформувати в учнів уявлення про колообіг води в природі; ознайомити з тепловими процесами — випаровуванням і конденсацією; закріпити знання учнів про різні стани води і її властивості; розвивати спостережливість і допитливість; вчити робити висновки з дослідів та практичних робіт; виховувати бережливе ставлення до природи.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3383 | Додав: SYLER

Тема 9. Як змінюється стан води при нагріванні й охолодженні?

Мета: ознайомити учнів із властивостями рідин, що здатні розширюватися при нагріванні та стискуватися при охолодженні; виховувати інтерес до вивчення природи.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3212 | Додав: SYLER

Тема 8. Де в природі міститься вода?

Мета: розповісти учням, де в природі міститься вода; дати уявлення про стан водойми восени; розвивати спостережливість, мовлення, мислення; виховувати любов до природи, бережливе ставлення до її багатств.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3724 | Додав: SYLER