💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 116
Показано матеріалів: 41-50
Сторінки: «« 1 2 3 4 5 6 7 ... 11 12 »»


Тема 37. Перевір себе: Що я знаю про природу взимку?

Мета: підсумувати знання учнів про природу взимку; розвивати навички самостійної* роботи; виховувати дбайливе ставлення до природи.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 4991 | Додав: SYLER

Тема 36. Які турботи приносить зима людям?

Мета: розповісти учням, як змінюється життя людей узимку в селі та в місті; розвивати мовлення учнів; виховувати допитливість.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 13106 | Додав: SYLER

Тема 35. Як люди піклуються про тварин узимку?

Мета: обговорити з учнями, як можна допомогти тваринам; розвивати мовлення учнів; виховувати любов до тварин, що мешкають у лісах.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 15144 | Додав: SYLER

Тема 34. Як звірі пристосувалися до життя взимку?

Мета: сформувати в учнів уявлення про те, як зимують звірі; розвивати мовлення, мислення; виховувати допитливість, любов до тварин, що мешкають у лісах.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 7463 | Додав: SYLER

Тема 33. Як змінюється взимку життя комах і птахів?

Мета: допомогти учням сформувати уявлення про те, як змінюється взимку життя комах і птахів; вчити розпізнавати зимуючих птахів своєї місцевості; виховувати любов і дбайливе ставлення до тварин.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 5357 | Додав: SYLER

Тема 32. Як рослини пристосувалися до зими?

Мета: ознайомити з особливостями життя дерев, кущів і трав у зимовий період; вчити характеризувати стан дерев, кущів, трав'янистих рослин узимку; розвивати мовлення, увагу, пам’ять, уяву; виховувати емоційне сприйняття природи.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 11807 | Додав: SYLER

Тема 31. Як змінюється взимку нежива природа?

Мета: розширити знання учнів про зміни в неживій природі взимку; дослідити особливості зміни стану води при замерзанні; розвивати творчі здібності учнів, спостережливість, мовлення, уяву; виховувати любов до рідної природи, почуття прекрасного.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2841 | Додав: SYLER

Тема 30. Екскурсія. Як спостерігати за природою взимку? Практична робота. Спостереження за формою сніжинок за допомогою лупи

Мета: спостерігати за станом дерев і кущів, трав'янистих рослин, життям тварин, сніговим покривом; розвивати спостережливість, допитливість; виховувати пізнавальний інтерес.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 4053 | Додав: SYLER

Тема 29. Які прикмети у зими?

Мета: сформувати в учнів уявлення про характерні ознаки зими в неживій природі; розвивати спостережливість, вміння бачити прекрасне в усьому, що нас оточує; прищеплювати любов до природи.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3903 | Додав: SYLER

Тема 28. Перевір себе: Що я знаю про неживу та живу природу восени?

Мета: виховувати повагу і любов до природи, культуру поведінки; повторити, що від неживої природи залежить стан живої природи, а також діяльність людей восени; розвивати пізнавальну активність дітей; вчити розуміти, у чому полягає краса і багатство осені, правильно поводитися в природі восени.

2 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2008 | Додав: SYLER