Тема 37. Перевір себе: Що я знаю про природу взимку?Мета: підсумувати знання учнів про природу взимку; розвивати навички самостійної* роботи; виховувати дбайливе ставлення до природи. |
Тема 36. Які турботи приносить зима людям?Мета: розповісти учням, як змінюється життя людей узимку в селі та в місті; розвивати мовлення учнів; виховувати допитливість. |
Тема 35. Як люди піклуються про тварин узимку?Мета: обговорити з учнями, як можна допомогти тваринам; розвивати мовлення учнів; виховувати любов до тварин, що мешкають у лісах. |
Тема 34. Як звірі пристосувалися до життя взимку?Мета: сформувати в учнів уявлення про те, як зимують звірі; розвивати мовлення, мислення; виховувати допитливість, любов до тварин, що мешкають у лісах. |
Тема 33. Як змінюється взимку життя комах і птахів?Мета: допомогти учням сформувати уявлення про те, як змінюється взимку життя комах і птахів; вчити розпізнавати зимуючих птахів своєї місцевості; виховувати любов і дбайливе ставлення до тварин. |
Тема 32. Як рослини пристосувалися до зими?Мета: ознайомити з особливостями життя дерев, кущів і трав у зимовий період; вчити характеризувати стан дерев, кущів, трав'янистих рослин узимку; розвивати мовлення, увагу, пам’ять, уяву; виховувати емоційне сприйняття природи. |
Тема 31. Як змінюється взимку нежива природа?Мета: розширити знання учнів про зміни в неживій природі взимку; дослідити особливості зміни стану води при замерзанні; розвивати творчі здібності учнів, спостережливість, мовлення, уяву; виховувати любов до рідної природи, почуття прекрасного. |
Тема 30. Екскурсія. Як спостерігати за природою взимку? Практична робота. Спостереження за формою сніжинок за допомогою лупиМета: спостерігати за станом дерев і кущів, трав'янистих рослин, життям тварин, сніговим покривом; розвивати спостережливість, допитливість; виховувати пізнавальний інтерес. |
Тема 29. Які прикмети у зими?Мета: сформувати в учнів уявлення про характерні ознаки зими в неживій природі; розвивати спостережливість, вміння бачити прекрасне в усьому, що нас оточує; прищеплювати любов до природи. |
Тема 28. Перевір себе: Що я знаю про неживу та живу природу восени?Мета: виховувати повагу і любов до природи, культуру поведінки; повторити, що від неживої природи залежить стан живої природи, а також діяльність людей восени; розвивати пізнавальну активність дітей; вчити розуміти, у чому полягає краса і багатство осені, правильно поводитися в природі восени. |