💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Перевір себе: Що я знаю про неживу та живу природу восени?

Тема 28. Перевір себе: Що я знаю про неживу та живу природу восени?

Мета: виховувати повагу і любов до природи, культуру поведінки; повторити, що від неживої природи залежить стан живої природи, а також діяльність людей восени; розвивати пізнавальну активність дітей; вчити розуміти, у чому полягає краса і багатство осені, правильно поводитися в природі восени.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

Перевірка домашнього завдання

— Які осінні турботи у людей у містах і селах восени?

— Розкажіть про те, як у вашій родині заготовляють на зиму осінній урожай овочів та фруктів.

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні ви доведете, що від неживої природи залежить стан живої природи, а також діяльність людей восени. Переконаєтеся у тому, що розумієте, у чому полягає краса і багатство осені, і знаєте, як потрібно правильно поводитися у природі восени.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручникам [є. 66-67]

— Оберіть правильні відповіді на запитання наших героїв.

 1) Рівнодення — це, коли:

а) день триває рівно 10 годин, а ніч 14 годин;

б) день і ніч тривають по 12 годин.

 2) Які природні явища відбуваються у житті рослин восени?

а) Розпускання листя на деревах і кущах;

б) листопад;

в) пожовтіння листя;

г) достигання плодів і насіння.

 3) Як розмножують рослини? Встанови відповідність.

1) Овочі на городаха) живцями.

2) Кімнатні рослиниб) насінням.

 4) Які з грибів, що ти бачиш на фотографіях, їстівні, а які — отруйні?

а) Білий гриб;

б) опеньок осінній;

в) лисички;

г) бліда поганка.

 5. Який птах не належить до перелітних?

а) Соловейко;

б) лелека;

в) синиця;

г) чапля.

 6. Що трапиться, якщо восени зникнуть усі жолуді, горіхи та інші плоди?

2. Фізкультхвилинка

Клас

V. Узагальнення й систематизація знань

 Робота над загадками про комах

■ Серед лісу горбик-дім,

 Тисячі живуть у нім.

 Працелюбні ці комахи:

 Добрі, щирі, розумахи,., (мурахи).

■ Тонкі ніжки, два крила,

 1 за розміром мала.

 У кімнаті, надворі,

 Рідна нам, як комарі. (Муха)

■ Фрукти, цукор полюбляє,

 Де солодке відчуває.

 В смужку в неї одежина,

 Із комах уся родина. (Оса)

• їх дружина кров з нас п’є,

 В неї хист до цього є.

 Як над вухом запищить —

 Так і хочеться набитьі (Комар)

• По травичці, по землі Коні бігають малі.

 Іподромом для них луг,

 Не поставиш їх у плуг! (Коник стрибунець)

• У червоного малятки

 На спині краплинки-цятки:

 Чорні вуса, голова,

 Любить лагідні слова. (Сонечко)

■ У живого гвинтокрила На спині прозорі крила.

 Кольорові шати,

 Любить мандрувати. (Еабка)

■ Заповзята трудівниця,

 Вана праці не боїться.

 Дуже сильна ця комаха Називається... (мураха).

• В мене довгий хоботок,

 З квіт збираю я пилок.

 Ще яскраві крильця маю,

 Безтурботно я літаю. (Метелик)

• В нього крила, в нього вуса,

 Трохи я його боюся.

 Як летить — так чути звук.

 Бронзовий великий... (жук).

 VI.Підбиття підсумків. Рефлексія

 Хвилинка милування природою

 — Помилуйся осінніми пейзажами (с. 67) та пригадай нашу осінню мандрівку.

 — Що тобі запам’яталося, сподобалося найбільше?

 — Про що захотілося розповісти своїм друзям?

 — Що тебе вразило?

 — Які знання ти зможеш використати у щоденному житті?

 — Тепер ти можеш вирушати у гості до зими.

Категорія: Природознавство / Я і Україна | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 2011 | Рейтинг: 0.0/0
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 18
Розкроювання тканини. Виготовлення серветки з бахромою
М. Трублаїні «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку»
Практична робота: оволодіння самомасажем вух, носа; гімнастика для очей
Cтворення з кольорового паперу орнаментів геометричних та рослинних форм на з...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]