Тема 28. Перевір себе: Що я знаю про неживу та живу природу восени?Мета: виховувати повагу і любов до природи, культуру поведінки; повторити, що від неживої природи залежить стан живої природи, а також діяльність людей восени; розвивати пізнавальну активність дітей; вчити розуміти, у чому полягає краса і багатство осені, правильно поводитися в природі восени. Хід уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань Перевірка домашнього завдання — Які осінні турботи у людей у містах і селах восени? — Розкажіть про те, як у вашій родині заготовляють на зиму осінній урожай овочів та фруктів. III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні ви доведете, що від неживої природи залежить стан живої природи, а також діяльність людей восени. Переконаєтеся у тому, що розумієте, у чому полягає краса і багатство осені, і знаєте, як потрібно правильно поводитися у природі восени. IV. Вивчення нового матеріалу 1. Робота за підручникам [є. 66-67] — Оберіть правильні відповіді на запитання наших героїв. 1) Рівнодення — це, коли: а) день триває рівно 10 годин, а ніч 14 годин; б) день і ніч тривають по 12 годин. 2) Які природні явища відбуваються у житті рослин восени? а) Розпускання листя на деревах і кущах; б) листопад; в) пожовтіння листя; г) достигання плодів і насіння. 3) Як розмножують рослини? Встанови відповідність. 1) Овочі на городаха) живцями. 2) Кімнатні рослиниб) насінням. 4) Які з грибів, що ти бачиш на фотографіях, їстівні, а які — отруйні? а) Білий гриб; б) опеньок осінній; в) лисички; г) бліда поганка. 5. Який птах не належить до перелітних? а) Соловейко; б) лелека; в) синиця; г) чапля. 6. Що трапиться, якщо восени зникнуть усі жолуді, горіхи та інші плоди? 2. Фізкультхвилинка Клас V. Узагальнення й систематизація знань Робота над загадками про комах ■ Серед лісу горбик-дім, Тисячі живуть у нім. Працелюбні ці комахи: Добрі, щирі, розумахи,., (мурахи). ■ Тонкі ніжки, два крила, 1 за розміром мала. У кімнаті, надворі, Рідна нам, як комарі. (Муха) ■ Фрукти, цукор полюбляє, Де солодке відчуває. В смужку в неї одежина, Із комах уся родина. (Оса) • їх дружина кров з нас п’є, В неї хист до цього є. Як над вухом запищить — Так і хочеться набитьі (Комар) • По травичці, по землі Коні бігають малі. Іподромом для них луг, Не поставиш їх у плуг! (Коник стрибунець) • У червоного малятки На спині краплинки-цятки: Чорні вуса, голова, Любить лагідні слова. (Сонечко) ■ У живого гвинтокрила На спині прозорі крила. Кольорові шати, Любить мандрувати. (Еабка) ■ Заповзята трудівниця, Вана праці не боїться. Дуже сильна ця комаха Називається... (мураха). • В мене довгий хоботок, З квіт збираю я пилок. Ще яскраві крильця маю, Безтурботно я літаю. (Метелик) • В нього крила, в нього вуса, Трохи я його боюся. Як летить — так чути звук. Бронзовий великий... (жук). VI.Підбиття підсумків. Рефлексія Хвилинка милування природою — Помилуйся осінніми пейзажами (с. 67) та пригадай нашу осінню мандрівку. — Що тобі запам’яталося, сподобалося найбільше? — Про що захотілося розповісти своїм друзям? — Що тебе вразило? — Які знання ти зможеш використати у щоденному житті? — Тепер ти можеш вирушати у гості до зими. | |
| |
Переглядів: 2011 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 18 |
Розкроювання тканини. Виготовлення серветки з бахромою |
М. Трублаїні «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку» |
Практична робота: оволодіння самомасажем вух, носа; гімнастика для очей |
Cтворення з кольорового паперу орнаментів геометричних та рослинних форм на з... |
Всього коментарів: 0 | |