Тема 7. Як вимірювати температуру повітря?Мета: навчити учнів користуватися різними видами термометрів, вимірювати та записувати температуру повітря; розвивати спостережливість; виховувати інтерес до вивчення природи. |
Тема 6. Екскурсія. Як спостерігати за полудневим розташуванням сонця? Що таке гномон? Як навчитися у сонячну погоду визначати сторони горизонту?Мета: розширити уявлення учнів про висоту Сонця на небосхилі, про значення світла і тепла в природі; навчити встановлювати залежність між висотою Сонця на небосхилі і довжиною тіні від гномона, між висотою Сонця і кількістю тепла, яке воно посилає на землю; вчити у сонячну погоду визначати сторони горизонту; формувати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки в природі; виховувати бажання бачити красу природи. |
Тема 5. Чому відбувається зміна пір року?Мета: ознайомити учнів з обертанням Землі навколо Сонця як причини зміни пір року на Землі; розвивати увагу, мовлення; виховувати дбайливе ставлення до природи. |
Тема 4. Чому буває день і ніч?Мета: ознайомити учнів а обертанням Землі навколо своєї вісі як причиною зміни дня і ночі; допомогти з'ясувати послідовність подій протягом доби;актуалізувати знання про явища природи; роавивати вміння аналізувати і знаходити шляхи розв'язання проблеми, що розглядається; прищеплювати інтерес до пізнання світу. |
Тема 3. Яку форму має горизонт?Мета: ознайомити учнів з основними сторонами горизонту; навчити знаходити основні сторони горизонту за Сонцем; розвивати мислення, допитливість; виховувати пізнавальний інтерес. |
Тема 2. Яку форму має земля?Мета: допомогти дітям усвідомити, що Земля має форму кулі; пояснити, як утворюється тінь, від чого залежить довжина тіні; навчити оцінювати роль науки у пізнанні світу. |
Тема 1. Що таке явища природи?Мета: ознайомити учнів з поняттям «явища природи», «сезонні явища»; розвивати спостережливість, допитливість, увагу; прищеплювати бажання працювати в групі. |
УРОК 35 Тема. Урок людяності «Краса і добро врятує світ»Мета: створити уявлення про морально-етичний зміст стосунків із навколишнім світом; формувати почуття чуйності і доброзичливості; розвивати уяву, мислення, пам'ять; вчити виразно читати вірші; формувати уміння створювати красу своїми руками за допомогою фарб та інших засобів; виховувати любов до поезії, рідного краю, естетичний смак; узагальнювати знання про правила поведінки в громадських місцях. |
УРОК 34 (90-ХВИЛИННИЙ УРОК З ІО-ХВИЛИННОЮ ПЕРЕРВОЮ) Тема: Ми і природа. Поняття про навколишнє природне середовище. Взаємодія людини і природиМета: ознайомити із значенням природи для життя людей; обговорити правила поведінки в природі; аналіз прикладів позитивного і негативного впливу людини на природу; виховувати любов до природи, бажання захищати її, уміти бачити красу, милуватися нею. |
УРОК 33 Тема. Незабаром літо. Спостереження за природою вліткуМета: формувати поняття «літо»; розвивати спостережливість; ознайомити з народними іграми; виховувати почуття любові до рідного краю. |