УРОК 22, 23 (90 ХВИЛИН — ПАРНІ УРОКИ) Тема. Про доброту і милосердя. Ніхто не має права ображати людинуМета: з'ясувати зміст понять добрий, милосердний, співчутливий; формувати правильне ціннісне ставлення до життя як свого, так і чужого, чуйність до всього живого в природі; розвивати активне мислення, зв'язне мовлення, спостережливість, прагнення до знань; поглиблювати знання про природу; виховувати шанобливе ставлення до всього живого. |
УРОК 21 / ІІ Тема. Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях. Правила безпеки під час переходу вулиціМета: розвивати пізнавальні інтереси; вчити дотримуватись правил поведінки у громадських місцях; виховувати навички свідомої дисциплінованої поведінки на вулиці, у громадських місцях. |
УРОК 21 / І Тема. Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцяхМета: з'ясувати сутність поняття культурна спадщина; ознайомити з правилами поводження у бібліотеці, храмі, на вулиці; формувати уміння дотримуватись правил поводження у громадських місцях; удосконалювати уміння творчо мислити, спостерігати, бачити прекрасне; розвивати уміння зв'язно і логічно висловлювати свої думки; виховувати бережливе ставлення до всього прекрасного, що створили пращури. |
УРОК 20 Тема. Школа ввічливості. ГостиниМета: з'ясувати сутність понять ввічливий, уважний, байдужий, чемний, нечемний; ознайомити з правилами етичної поведінки в гостях; формувати уміння накривати на стіл, дарувати подарунки; виховувати пошану до дорослих, повагу до ввічливих, гостинних господарів; формувати уміння користуватися правилами етикету. |
УРОК 19 Тема. Уроки чемностіМета: ознайомити зі змістом столового етикету, його доцільністю, з правилами культури поведінки за столом; ознайомити із вимогами до усного мовлення (чистота, виразність, чіткість); виховувати шанобливе ставлення до старших членів родини, людей; збагачувати словниковий запас привітними словами; виховувати любов до рідної мови. |
УРОК 18 Тема. Про працелюбних і лінивихМета: формувати уявлення про працю як першооснову життя; з'ясувати сутність понять працьовита людина, лінива людина; виховувати повагу до людей праці, бережливе ставлення до природи, творче мислення, уміння бачити прекрасне. |
УРОК 17 Тема. Твоя квартира. Будь обережнимМета: з'ясувати призначення кожної кімнати у квартирі (власному будинку) і важливості дотримання порядку в них; з'ясувати сутність поняття акуратний; виховувати навички особистої гігієни, працьовитості; сприяти засвоєнню правил поводження з електропобутовими приладами, водопроводом, газовою плиткою. |
УРОК 16 Тема. Родина, рідня, рід. Сімейний календарМета: формувати поняття родина, рідня, рід; вчити складати родовідне дерево своєї сім'ї; встановлювати залежності одного члена родини від інших; з'ясувати сутність вислову жити по совісті; виховувати активність мислення, творчу думку; бажання піклуватися про членів родини, гордість за свій рід, бережне ставлення до речей сім'ї. |
ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК (90 ХВИЛИН) Тема. Зима щедра святами. Старий рік минає, новий наступаєМета: розширення та уточнення змісту свят: День Святого Миколая, Новий рік, Різдво Христове; ознайомити з витинанками, зі словами та мелодією колядок; розвивати фантазію, художні здібності; викликати бажання знати і виконувати українські обрядові пісні; удосконалювати навички роботи з ножицями, кольоровим папером; виховувати повагу до народних традицій, почуття гідності, повагу до своєї родини. |
УРОК КРАСИ (ІНТЕГРОВАНИЙ) Тема. «Золотаосінь»Мета: формувати уміння спостерігати природні явища, відчувати красу навколишнього світу; вчити висловлювати почуття захоплення цією красою за допомогою слова, фарб і гармонійних звуків. |