УРОК 18 Тема. Про працелюбних і лінивихМета: формувати уявлення про працю як першооснову життя; з'ясувати сутність понять працьовита людина, лінива людина; виховувати повагу до людей праці, бережливе ставлення до природи, творче мислення, уміння бачити прекрасне. Обладнання: пам'ятка спостерігача, знаряддя для прибирання. Хід уроку I. Організаційний момент Більша частина нашого уроку — це практична робота, ми будемо прибирати класну кімнату, впорядковувати полички, підвіконня, купати квіти — наводити чистоту. II. Актуалізація опорних знань Підсумки спостереження за погодою, природою. Діти розповідають свої спостереження за природою, цікавинки. У робочі зошити записують: Пам'ятка юного спостерігача 1) Тільки спостережливому й терплячому природа відкриває свої таємниці. 2) Умійте слухати тишу. 3) Будьте мудрими дослідниками: вчіться вдивлятися, прислухатися, думати. 4) Вмійте дивуватися. 5) Будьте великодушними, добрими до природи. III. Підготовка до практичної роботи План роботи: I група: витирають всі предмети сухою ганчіркою, підмітають підлогу; II група: купають квіти, миють підвіконня, красиво розставляють їх; III група: миють парти, витирають їх насухо; IVгрупа: миють полички, стенди, дошки; V група: приносять і виносять воду. Роботу оцінює техпрацівник. IV. Робота з текстом Сказав мудрець: — Живи, добро звершай! Та нагород за це не вимагай! Лише в добро і вищу правду віра Людину відрізни від мавпи і від звіра. Хай оживає істина стара: Людина починається з добра! (Л. Забашта ) Бесіда. Встановлення причиново-наслідкових зв'язків між учинками дітей та настроєм батьків. Згадайте сьогоднішній ранок. Вас до школи проводжала мама (тато, бабуся). Який настрій був у них? Як ви думаєте, чому? Так, найчастіше настрій батьків залежить від учинків дітей. Відкрийте щоденники, подумайте, який настрій буде у ваших рідних від спілкування з вашим щоденником? Що треба зробити, щоб підвищити настрій? (вибачитися за погані вчинки, пообіцяти покращити своє ставлення до роботи, допомогти матусі, подякувати, обійняти, поцілувати, сказати: «Матусю, я так тебе люблю». Зробити самостійно і старанно всі домашні завдання.) Чим хата багата Хата мною багата. Людям брат я і друг. І коли вже я в хаті — Буде й щастя навкруг! V. Підсумок уроку Вдома сьогодні допоможіть мамі навести лад на кухні і приберіть свою кімнату. Оцінить вашу роботу матуся. | |
| |
Переглядів: 1652 | |
В. Осєєва «Сини». В. Сухомлинський «Сьома дочка» |
Українська народна казка «Колосок» |
Що можна робити з інформацією |
Українська народна казка «Лисиця та їжак» |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 9 |
Всього коментарів: 0 | |