Про працелюбних і лінивих

УРОК 18

Тема. Про працелюбних і лінивих

Мета: формувати уявлення про працю як першооснову життя; з'ясувати сутність понять працьовита людина, лінива людина; виховувати повагу до людей праці, бережливе ставлення до природи, творче мислення, уміння бачити прекрасне.

Обладнання: пам'ятка спостерігача, знаряддя для прибирання.

Хід уроку

I. Організаційний момент

Більша частина нашого уроку — це практична робота, ми будемо прибирати класну кімнату, впорядковувати полички, підвіконня, купати квіти — наводити чистоту.

II. Актуалізація опорних знань

Підсумки спостереження за погодою, природою.

Діти розповідають свої спостереження за природою, цікавинки.

У робочі зошити записують:

Пам'ятка юного спостерігача

1) Тільки спостережливому й терплячому природа відкриває свої таємниці.

2) Умійте слухати тишу.

3) Будьте мудрими дослідниками: вчіться вдивлятися, прислухатися, думати.

4) Вмійте дивуватися.

5) Будьте великодушними, добрими до природи.

III. Підготовка до практичної роботи

План роботи:

I група: витирають всі предмети сухою ганчіркою, підмітають підлогу;

II група: купають квіти, миють підвіконня, красиво розставляють їх;

III група: миють парти, витирають їх насухо;

IVгрупа: миють полички, стенди, дошки;

V група: приносять і виносять воду.

Роботу оцінює техпрацівник.

IV. Робота з текстом

Сказав мудрець:

— Живи, добро звершай!

Та нагород за це не вимагай!

Лише в добро і вищу правду віра

Людину відрізни від мавпи і від звіра.

Хай оживає істина стара:

Людина починається з добра!

(Л. Забашта )

Бесіда.

Встановлення причиново-наслідкових зв'язків між учинками дітей та настроєм батьків.

Згадайте сьогоднішній ранок. Вас до школи проводжала мама (тато, бабуся). Який настрій був у них?

Як ви думаєте, чому? Так, найчастіше настрій батьків залежить від учинків дітей.

Відкрийте щоденники, подумайте, який настрій буде у ваших рідних від спілкування з вашим щоденником? Що треба зробити, щоб підвищити настрій? (вибачитися за погані вчинки, пообіцяти покращити своє ставлення до роботи, допомогти матусі, подякувати, обійняти, поцілувати, сказати: «Матусю, я так тебе люблю». Зробити самостійно і старанно всі домашні завдання.)

Чим хата багата

Хата мною багата.

Людям брат я і друг.

І коли вже я в хаті —

Буде й щастя навкруг!

V. Підсумок уроку

Вдома сьогодні допоможіть мамі навести лад на кухні і приберіть свою кімнату.

Оцінить вашу роботу матуся.

Категорія: Природознавство / Я і Україна | Додав: SYLER (24.10.2013)
Переглядів: 1614 | Рейтинг: 0.0/0
Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик
З чого складається комп’ютер
Спостереження та досліди
Народні промисли України
Де ти живеш. Що дає місто — селу, село — місту
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]