Мета: розширити знання учнів про життєвий та творчий шлях Т.Г.Шевченка, залучити дітей до скарбниці рідної мови, прищеплю¬вати любов і повагу до Шевченкового слова, формувати відчуття прекрасного; виховувати любов до рідного краю, української народ¬ної пісні, культуру слухання музи¬ки; розвивати усне мовлення, ува¬гу, уяву, мислення, пам'ять. |
Тема. Жартівливі і жартівливо-танцювальні пісні, коломийки Мета: усвідомити багатство і різноманітність народного мистецтва; усвідомити інтонаційну особливість музики українського народу; визначити особливості жартівливих і жартівливо-танцювальних пісень і коломийки; визначити призначення і роль жартівливих пісень в українській музичній спадщині; формувати у школярів уміння виражати власну точку зору; виховувати вміння виразно виконувати пісні, дотримуючись основних правил співу. |
Урок № 35. Композитор. Слухач. Виконавець (підсумковий урок за рік) Вступ |
Урок № 34. Подорож країнами світу разом із музикою (підсумковий урок) Вступ |
Урок № 33. Музика не знає кордонів Вступ |
Урок № 32. Музика не має кордонів Вступ. Японія – сучасна, високорозвинута держава |
Урок № 31. Музика польського народу Вступ. Польща – країна високої культури |
Урок № 30. Подорож країнами світу разом із музикою Вступ. Культурні пам’ятки Франції |
Урок № 29. Подорож країнами світу разом із музикою Вступ. Чехія – серце європейського континенту |
Урок № 28. Музична мова композиторів різних країн Вступ |