ЗАНЯТТЯ 36 Тема: Аналіз контрольної роботи Мета: проаналізувати помилки, допущені в контрольній роботі, виявити причини помилок. |
Заняття 35 Тема: Контрольна робота Мета: перевірити вміння складати прості та складні судження, визначати їх істинність і хибність, визначати вид простого судження; розв’язувати задачі з кінця (один вид), на планування найгіршого варіанта (два види); самостійно складати судження-висновок шляхом перетворення і шляхом обернення. |
ЗАНЯТТЯ 34 Тема: Повторення вивченого за рік Мета: удосконалювати вміння учнів складати прості та складні судження, визначати їх істинність і хибність, визначати вид простого судження; розв’язувати задачі методом припущення і методом вилучення, задачі, які розв’язуються з кінця (два види), на планування найгіршого варіанта (два види); самостійно складати судження-висновок шляхом перетворення і шляхом обернення. |
Заняття 33 Тема: Повторення вивченого за рік Мета: удосконалювати вміння учнів складати прості та складні судження, визначати їх істинність і хибність, визначати вид простого судження; розв’язувати задачі методом припущення й методом вилучення задачі, які розв’язуються з кінця (два види), на планування найгіршого варіанта (два види); самостійно складати судження-висновок шляхом перетворення і шляхом обернення. |
Заняття 32 Тема: Повторення вивченого за рік Мета: удосконалювати вміння учнів складати прості та складні судження, визначати їх істинність і хибність, визначати вид простого судження; розв’язувати задачі методом припущення й методом вилучення, задачі, які розв’язуються з кінця (два види), на планування найгіршого варіанта (два види); самостійно складати судження-висновок шляхом перетворення і шляхом обернення. |
ЗАНЯТТЯ 31 Тема: Аналіз контрольної роботи Мета: проаналізувати помилки, допущені в контрольній роботі, вивчити причини помилок; вдосконалювати вміння розв’язувати логічні задачі будувати умовиводи. |
Заняття 30 Тема: Контрольна робота Мета: перевірити вміння учнів знаходити помилки в побудові судження-висновку шляхом перетворення й шляхом обернення; самостійно складати судження-висновок шляхом перетворення й шляхом обернення; перетворювати хибне судження на правильне. |
Заняття 29 Тема: Завдання на повторення Мета: удосконалити вміння учнів будувати умовиводи перетворення й обернення; розв’язування задачі з кінця (два види) та задачі на планування найгіршого варіанта (два види). |
Заняття 28 Тема: Завдання на повторення Мета: удосконалити вміння учнів будувати умовиводи; перетворення й обернення; розв’язувати задачі з кінця (2 види) та задачі на планування найгіршого варіанта (два види). |
ЗАНЯТТЯ 27 Тема: Завдання на повторення Мета: удосконалити вміння учнів будувати умовиводи; перетворення й обернення; розв’язувати задачі з кінця (два види) та задачі на планування найгіршого варіанта (два види). |