Заняття 29 Тема: Завдання на повторення Мета:
удосконалити вміння учнів будувати умовиводи перетворення й обернення;
розв’язування задачі з кінця (два види) та задачі на планування найгіршого
варіанта (два види). Обладнання: підручник, зошит. Хід Заняття I. Організація учнів до Заняття II. розвиток логічного мислення «Поміркуймо разом» Показати за допомогою кругів Ейлера співвідношення між обсягами понять: А — дієслова; В — дієслова, які змінюються за родами С — дієслова теперішнього часу; Б — дієслова минулого часу; Е — присудки в реченні; Р — дієслова, які змінюються за числами. III. закріплення вивченого за рік Завдання «Перевір себе» подаються в посібнику як матеріал для підготовки до контрольної роботи з розділу «Планування дій». «Вільний вибір» Розв’язання завдань 1. а) Перетворення. Деякі тварини не є не свійськими. Обернення. Всі свійські тварини є тваринами; б) обернення, виконано правильно; в) обернення, є помилка: треба замінити слово всі на слово деякі, г) перетворення, виконано правильно; д) перетворення, є помилка: треба вжити ще одне слово не, поставивши його перед словом є; е) обернення, є помилка: треба слово деякі замінити словом всі. 2. а) Перетворення. Деякі тварини не є не свійськими. Обернення. Всі свійські тварини є тваринами. б) Перетворення. Жодна шафа не є не меблями. Обернення. Деякі меблі є шафами. в) Перетворення. Деякі підмети не є не іменниками. Обернення. Деякі іменники — підмети. 3. Жодний зайчик не є рибою. Перетворення. Всі зайчики є не рибами. Обернення. Деякі не риби — зайчики. 4. а) Жодна ромашка не є твариною. Обернення. Деякі не тварини — ромашки. б) Деякі чотирикутники — квадрати. Обернення. Всі квадрати — чотирикутники. в) Всі парні числа є числами. Обернені. Деякі числа парні. 5. а) Всі присудки є головними членами речення. Перетворення. Жодний присудок не є не головним членом речення. Обернення. Деякі головні члени речення — присудки. б) Деякі головні члени речення — присудки. Перетворення. Деякі головні члени речення не є не присудками. Обернення. Всі присудки — головні члени речення. IV. Підсумок Заняття | |
| |
Переглядів: 1529 | |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Силуетно-площинне зображення дерев і птахів. Практична робота «Як живеться ва... |
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас... |
«Журавель», «Перстенець» (дитячі народні ігри). Лічилка |
Екскурсія до шкільної майстерні |
Всього коментарів: 0 | |