Урок 63 (письмо) Тема: Письмо слів і складів із вивченими буквамиМета: повторити й закріпити навички написання вивчених букв, слів і речень з ними; вдосконалювати навички звукового аналізу, вміння графічно зображувати речення, списувати з друкованого шрифту; розвивати усне зв'язне мовлення, збагачувати словниковий запас; розвивати дрібну моторику руки; виховувати у дітей охайність, старанність, інтерес до навчання. Обладнання: каса букв; картки з друкованими і рукописними буквами; фішки для звукових моделей; фішки для графічних моделей речення; робочий зошит; плакат "Правильно сиди під час письма"; аркуш паперу; олівець. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Хвилинка фантазії На парті перед кожним учнем - аркуш паперу, олівець. - Намалюйте, що утворює дощ на землі. - Дайте назву малюнку. (Калюжі) - Виділіть у цьому слові перший звук. - Якою буквою він позначається на письмі? - Напишіть її на дошці. - Пригадайте, коли ми пишемо велику літеру. 2 Гра "Допиши буквр На дошці написані елементи вивчених рукописних літер. Учні дописують букву, називають її, а також називають звуки, які вона позначає на письмі. III. Повідомлення теми і завдань уроку - Сьогодні на уроці ми повторимо вивчені букви та звуки, які вони позначають, згадаємо правила вживання великої літери, будемо будувати графічні моделі речень. Будемо розвивати мовлення, збагачуючи його новими словами. А також ви зрозумієте, як важливо бути уважним, старанним, щоб правильно виконувати всі завдання. IV. Робота в зошиті Гра "Допиши пару" До поданих великих літер учні дописують маленькі. Фізкультхвилинка V. Продовження роботи в зошиті 1 Читання і написання анаграм слів масло - смола 2 Письмо слова сосна - Скільки складів у цьому слові? - Переставте склади місцями. Яке слово утворилося? 3 Письмо слова насос - Яка з поданих моделей підходить до цього слова? 4 Письмо речення Сумно сому самому1. - Прочитайте речення. - Який розділовий знак стоїть у кінці? - Прочитайте речення з відповідною інтонацією. - Пригадайте скоромовку про сома, вивчену на уроці читання. Фізкультхвилинка (гімнастика для очей) VI. Узагальнення вивченого матеріалу Робота над текстом, поданим друкованим шрифтом. 1 Читання тексту та аналіз прочитаного - Скільки речень у тексті? - Про що ви дізналися з першого речення? - У кого сом? - Що зробив син із сомом? - Знайдіть і прочитайте речення, в якому про це говориться. 2 Підготовча робота до списування тексту - Назвіть слова, написані з великої букви і поясніть її вживання. - Зверніть увагу на розділові знаки в кінці речень. 3 Самостійне списування тексту 4 Побудова графічних моделей речень [1-шагрупа-першого, 2-го-другого, 3-тя-третього) VII. Підсумок уроку - Прочитайте речення. У ниЛі нокві. - У кожному слові назвіть букви. - Які з них позначають голосні звуки, приголосні тверді, приголосні м'які? - Поясніть уживання великої літери. - Яка з поданих схем є графічною моделлю поданого речення? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2330 | |
Кімнатні рослини. Практична робота. Догляд за кімнатними рослинами |
І. Жиленко «Доброго ранку!..», Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». В.... |
Дослідницький практикум. Як живуть мурахи? |
Доброта - це частина нас |
Охайність й особиста гігієна першокласників: як правильно вмиватися, купатис... |
Всього коментарів: 0 | |