Мета: навчити виготовляти квітів з паперу; розвивати фантазію, творчу уяву,естетичний смак; виховувати колективізм, працелюбність і охайність в роботі. |
Тема уроку: Сервірування столу до сніданку. Цілі уроку: • Освітні: познайомити учнів з правилами сервірування столу, навчити сервірувати стіл до сніданку. • Розвиваючі: розвивати логічне мислення, вміння виділяти загальні закономірності, розвивати пізнавальний інтерес • Виховні: розвивати естетичний смак; збереження і відродження сімейних традицій. Методи: • Словесні: бесіда, дискусія • Наочні: демонстрація • Практичні: вправи, практикум Технології: особистісно-орієнтоване навчання; ІКТ Матеріали та обладнання: інтерактивна дошка, комп'ютер, проектор; мультимедійна презентація «Сервірування столу до сніданку», посуд для сервірування столу. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу |
УРОК 34 Тема. Узагальнююча практична робота. Елементи паркового мистецтва Мета: перевірити рівень знань учнів з теми «Людина і художнє довкілля»; оформити квітник за допомогою розсади; розвивати вміння працювати з садово-городнім інвентарем; виховувати почуття колективізму, повагу до товаришів. |
УРОК 33 Тема. Конструювання побутових виробів у техніці лозоплетіння. Виготовлення кошика Мета: навчити учнів виготовляти вироби з лози способом плетіння; сприяти утворенню в учнів спеціальних навичок та вмінь, цілісності сприйняття; вдосконалювати координацію рухів; розвивати мислення, увагу; виховувати характер, вміння контролювати свою діяльність. |
УРОК 32 Тема. Художнє конструювання предметів побуту. Плетення з кольорових смужок картону. Килимок Мета: ознайомити учнів ще з одним художнім прийомом обробки паперу — плетінням; розвивати координацію рухів пальців, точність у кресленні; виховувати творчі здібності, увагу, естетичний смак. |
УРОК 31 Тема. Поєднання об’ємних просторових форм (призми, куба, паралелепіпеда) у будівлях східної архітектури. Виготовлення макету фортеці Мета: вчити дітей поєднувати об’ємні просторові форми різних геометричних фігур у будівлях східної архітектури; розвивати інтерес, фантазію; виховувати почуття колективізму, задоволення від праці. |
УРОК 30 Тема. Східний і західний стилі в архітектурі. Особливості архітектурних форм Заходу і Сходу Мета: ознайомити учнів з особливостями архітектури Сходу і Заходу; розвивати інтерес, творчу уяву; виховувати охайність, повагу до історії. |
УРОК 29 Тема. Художня обробка деревини Мета: ознайомити учнів з петриківським розписом, одним із видів художнього оздоблення деревини; розвивати уяву, творче мислення, фантазію; виховувати акуратність, уважність, повагу до історії. |
УРОК 28 Тема. Художні техніки декоративно-ужиткового мистецтва. Художня вишивка Мета: ознайомити учнів з майстрами декоративно-прикладного мистецтва рідного села; вчити підбирати орнамент для оздоблення виробів за видами; розвивати вміння застосовувати набуті знання і навички; виховувати любов до прекрасного. |
УРОК 27 Тема. Світ професії «людина — художні образи» Мета: ознайомити дітей з професіями, які можна віднести до виду «людина — художні образи», з інтер'єром, у якому працюють ці люди; розвивати творчу уяву, фантазію, спостережливість; виховувати охайність, любов до прекрасного. |