УРОК 31 Тема. Поєднання об’ємних просторових форм (призми, куба, паралелепіпеда) у будівлях східної архітектури. Виготовлення макету фортеці Мета: вчити дітей поєднувати об’ємні просторові форми різних геометричних фігур у будівлях східної архітектури; розвивати інтерес, фантазію; виховувати почуття колективізму, задоволення від праці. Обладнання: кольоровий папір, картон, клей, ножиці, пластмасові пляшки з-під напоїв. ХІД УРОКУ I. Організація учнів класу Перевірка готовності учнів до уроку. II. Актуалізація опорних знань Бесіда. — Про що ми розмовляли на попередньому уроці? (Про архітектуру Заходу і Сходу) — Чим відрізняються західні споруди від східних? — Що ми виготовляли на попередньому уроці? (Макет дзвіниці костьола) III. Оголошення теми і мети уроку — Сьогодні, користуючись пустими пластмасовими пляшками, ми виготовимо макет фортеці, тому що саме фортеці є зразком східної архітектури. Вони складалися з декількох башт циліндричної форми з міцних мурів, які захищали фортецю від ворогів. IV. Робота над темою уроку 1. Поділ класу на групи І група — виготовляє башти; IIгрупа — виготовляє і оздоблює стіни; IIIгрупа — виготовляє споруду, де проживали мешканці фортеці. 2. Повторення правил користування клеєм і ножицями (див. урок 1). Фізкультхвилинка 3. Практична робота. І група обклеює обрізані пластмасові пляшки картоном, із картону виготовляє конусоподібний дах, обрамлений зубцями з кольорового паперу, вирізає вікна-бійниці і наклеює їх. IIгрупа виготовляє стіни з картону за поданим зразком. а) Виконати креслення. б) Вирізати. III група виготовляє макет головної будівлі. Обклеювання кольоровим папером шестигранника. Наклеювання вікон, дверей, даху. — Спробуємо скласти з виготовлених деталей фортецю й оцінити роботу кожного з вас. Знову нам допоможе «шкала оцінювання». Приготуйте картки зі своїми іменами. VI. Підсумок уроку — На мою думку, ви всі сьогодні старанно й активно працювали. А як ви вважаєте? Можливо, хтось вважає, що міг би працювати краще? — Чи сподобався вам загальний вигляд нашої споруди? — На наступний урок приготуйте клей, ножиці, картон. V. Оцінювання та демонстрація дитячих робіт Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1977 | |
Різноманітність тварин. Що дають тварини людям |
А. М'ястківський «Казка про яблуню». В. Коломієць «Не лови метелика». |
Різання паперу ножицями по прямій лінії. Способи нанесення зображення на папі... |
Симетричне вирізування. Витинанки. Серветки (з паперу) |
Рослинний і геометричний орнамент. Практична робота «Гарний будинок» |
Всього коментарів: 0 | |