💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Поєднання об’ємних просторових форм (призми, куба, паралелепіпеда) у будівлях східної архітектури. Виготовлення макету фортеці

УРОК 31

Тема. Поєднання об’ємних просторових форм (призми, куба, паралелепіпеда) у будівлях східної архітектури. Виготовлення макету фортеці

Мета: вчити дітей поєднувати об’ємні просторові форми різних геометричних фігур у будівлях східної архітектури; розвивати інтерес, фантазію; виховувати почуття колективізму, задоволення від праці.

Обладнання: кольоровий папір, картон, клей, ножиці, пластмасові пляшки з-під напоїв.

ХІД УРОКУ

I. Організація учнів класу

Перевірка готовності учнів до уроку.

II. Актуалізація опорних знань

Бесіда.

— Про що ми розмовляли на попередньому уроці? (Про архітектуру Заходу і Сходу)

— Чим відрізняються західні споруди від східних?

— Що ми виготовляли на попередньому уроці? (Макет дзвіниці костьола)

III. Оголошення теми і мети уроку

— Сьогодні, користуючись пустими пластмасовими пляшками, ми виготовимо макет фортеці, тому що саме фортеці є зразком східної архітектури. Вони складалися з декількох башт циліндричної форми з міцних мурів, які захищали фортецю від ворогів.

IV. Робота над темою уроку

1. Поділ класу на групи

І група — виготовляє башти;

IIгрупа — виготовляє і оздоблює стіни;

IIIгрупа — виготовляє споруду, де проживали мешканці фортеці.

 2. Повторення правил користування клеєм і ножицями (див. урок 1).

Фізкультхвилинка

 3. Практична робота.

І група обклеює обрізані пластмасові пляшки картоном, із картону виготовляє конусоподібний дах, обрамлений зубцями з кольорового паперу, вирізає вікна-бійниці і наклеює їх.

IIгрупа виготовляє стіни з картону за поданим зразком.

 а) Виконати креслення.

 б) Вирізати.

III група виготовляє макет головної будівлі. Обклеювання кольоровим папером шестигранника. Наклеювання вікон, дверей, даху.

— Спробуємо скласти з виготовлених деталей фортецю й оцінити роботу кожного з вас. Знову нам допоможе «шкала оцінювання». Приготуйте картки зі своїми іменами.

VI. Підсумок уроку

— На мою думку, ви всі сьогодні старанно й активно працювали. А як ви вважаєте? Можливо, хтось вважає, що міг би працювати краще?

— Чи сподобався вам загальний вигляд нашої споруди?

— На наступний урок приготуйте клей, ножиці, картон.

V. Оцінювання та демонстрація дитячих робіт



Джерело: noindex
Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (10.12.2014)
Переглядів: 1977 | Рейтинг: 0.0/0
Різноманітність тварин. Що дають тварини людям
А. М'ястківський «Казка про яблуню». В. Коломієць «Не лови метелика».
Різання паперу ножицями по прямій лінії. Способи нанесення зображення на папі...
Симетричне вирізування. Витинанки. Серветки (з паперу)
Рослинний і геометричний орнамент. Практична робота «Гарний будинок»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]