Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Мета. Ознайомити дітей з природними багатствами України; формувати поняття «заповідник», «заказник», «національний парк». Поглибити і розширити знання дітей про роль природи, її вплив на людину, про необхідність збереження і охорони природного середовища; підвести дітей до усвідомлення необхідності зберігати і примножувати природні багатства, раціонально їх використовувати. Виховувати бережне ставлення до природи та почуття патріотизму. |
Позначення на контурній карті назв географічних обʼєктів Євразії. Мета: навчальна - сформувати знання про географічне положення материка Євразія; виявити і проаналі зувати особливості географічного положення Євразії; проаналізувати особливості берегової лінії материка; розвивальна - поглибити навички роботи учнів із фізичною картою; удосконалити практичні вміння визначати географічні координати точок земної поверхні; виховна - виховувати бережливе ставлення до природи Землі. |
Мета проекту. -Навчально-освітня – сформувати поняття «небесне тіло», «зоря», формувати знання про особливості зірок (форму, величину, їхню віддаленість від Землі, стан, температуру), кількість зірок, про інші види тіл космічного простору; ознайомити учнів з найвідомішими зорями, сузір’ями. |
аналітико-синтиетичних завдань та використання засвоєних знань в практичних ситуаціях. |
Тема: Квіти в моєму житті Мета: навчати учнів спостерігати за квітами найближчого оточення; пояснити значення квітів у житті людини; виховувати любов до квітів. |
Мета: ознайомити учнів з правилами гостинності, вчити виконувати їх ці правила, формувати вміння визначати проблеми та вирішувати їх, робити самооцінку власної діяльності, аналізувати чужу і власну поведінку, чітко висловлювати свою думку та вміти вислуховувати співрозмовника. Розвивати уяву, фантазію, мовленнєвий етикет. Виховувати культуру поведінки, гостинність, свідоме шанобливе ставлення до загальнолюдських цінностей. |
Мета: сформувати уявлення про господарську діяльність людини в зоні степів; пояснити особливості сільського та промислового господарства в умовах степу; розвивати спостережливість, увагу, уяву; виховувати дбайливе ставлення до природи; вчити розуміти і відчувати її красу. |
Мета: сформувати поняття «заповідні території» та уявлення про охорону природи лісостепу; ознайомити з природоохоронними зонами лісостепу; розвивати спостережливість, увагу, уяву; виховувати дбайливе ставлення до природи; вчити розуміти і відчувати її красу. |
Мета: навчальна: ознайомити учнів із поняттям «океани», їх розміщенням на карті півкуль, продовжити навчати учнів читати карту і працювати з нею; ознайомити з особливостями природи Тихого океану; висвітлити значення Тихого океану та використання його багатства людиною; розвивальна: розвивати мовленнєво-комунікативні вміння учнів; розвивати вміння самостійно розв’язувати нові пізнавальні завдання; удосконалювати мисленнєві дії аналізувати, порівнювати, систематизувати й узагальнювати, доводити й обгрунтовувати; розвивати спостережливість, уважність, кмітливість як важливі елементи розумової діяльності людини; розвивати літературно-естетичні почуття; виховна: виховувати любов до рідної природи, її краси, бережливе ставлення до неї; виховувати бережне ставлення до природних багатств; виховувати в учнів самостійність, доброзичливість, старанність, наполегливість, бажання творчо працювати. |
(інтерактивний урок для учнів 4 класу) Мета і завдання: формувати в учнів поняття «доброта», мотивувати дітей на гарні вчинки, заохочувати учнів формулювати власні погляди, виховувати бажання робити добрі діла на благо людям, бути добрими, чуйними, відповідальними. Обладнання: плакат з намальованим мобільним телефоном, кольорові стік ери та фломастери, багато старих журналів з великою кількістю картинок, клейкі стрічки (скоч) або клей, ножиці, великі аркуші паперу, чарівна скринька Словник: Доброта – це чутливе, дружнє ставлення до людей. |