УРОК 13 Tема: Розташування України на планеті Земля (Варіант 1) Мета: продовжувати формувати уявлення про глобус і карти, про їх масштаби, розташування на них материків; дати відомості про розташування України на планеті Земля; продовжувати формувати навички визначення сторін горизонту, масштаб, уміння читати карту України; розвивати пізнавальний інтерес. |
УРОК 12 Tема: Вступний урок Мета: дати дітям загальне уявлення про розташування України на карті; ознайомити з різноманітністю форм земної поверхні України, водоймами, природними зонами, населенням; розвивати вміння та навички пошукової роботи; виховувати дбайливе ставлення до природи. |
УРОК 11 Tема: Контроль навчальних досягнень. Тематичне оцінювання Тести |
УРОК 10 Tема: Населення землі. Збережемо природу землі разом Мета: ознайомити учнів із поняттям раси; дати загальне уявлення про особливості кожної з них; поглибити і розширити знання дітей про вплив людини на природу; підвести дітей до усвідомлення необхідності зберігати і примножувати природні багатства, раціонально їх використовувати; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати дбайливе, господарське ставлення до природи як до рідного дому, бажання зберегти нашу планету для нащадків. |
УРОК 9 Tема: Океани Землі Мета: ознайомити учнів із поняттям океани, їх розміщенням на карті півкуль і глобусі; розкрити значення океанів для людини; розвивати пам’ять, спостережливість учнів; виховувати дбайливе ставлення до природи. |
УРОК 8 Tема: Материки землі Мета: продовжувати формувати уявлення про види географічних карт; ознайомити з поняттям материк; удосконалювати уміння користуватися картою півкуль; виховувати допитливість. |
УРОК 7 Tема: Як зображують поверхню землі на глобусі і карті Мета: вчити дітей розуміти зображення на глобусі і на карті; пояснити, як зображується поверхня Землі на глобусі і карті; розвивати вміння користуватися масштабом; виховувати інтерес до поповнення знань про Всесвіт із додаткової літератури. |
УРОК 6 Tема: Як зображають місцевість на плані. Умовні знаки на плані місцевості Мета: сформувати уявлення про план, масштаб, план місцевості, умовні позначки; навчити дітей креслити плани найпростіших предметів; формувати вміння користуватися умовними позначками, масштабом; навчити читати план місцевості; продовжувати формувати вміння орієнтуватися за Сонцем і компасом; формувати пізнавальний інтерес, спостережливість, уміння порівнювати та робити висновки. |
УРОК 5 Tема: Як орієнтуватися на місцевості Мета: дати учням поняття горизонт, лінія горизонту, відкрита та закрита місцевість, основні та проміжні сторони горизонту; ознайомити з компасом; навчити визначати сторони горизонту за Сонцем та місцевими ознаками; розвивати спостережливість; виховувати дбайливе ставлення до природи. |
УРОК 4 Tема: Нагрівання поверхні Землі сонячними променями Мета: ознайомити учнів із тепловими поясами Землі та причиною їх виникнення; розвивати науковий світогляд; виховувати інтерес до наукових знань. |