УРОК 25 Tема: Корисні копалини рідного краю Мета: ознайомити учнів із корисними копалинами області, в якій вони проживають; визначити їх властивості; розкрити їх значення в народному господарстві; виховувати почуття гордості за рідний край та дбайливе ставлення до природних багатств. |
УРОК 21 Tема: Населення України. Охорона природи в Україні Мета: дати загальне уявлення про населення України, його національний склад, про територіально-адміністративний поділ держави; ознайомити дітей із природними багатствами України; формувати поняття заповідник; навчити охороняти природу рідного краю; розвивати уяву дітей щодо навколишнього світу; розвивати пам’ять, мовлення, мислення; виховувати дбайливе ставлення до природи та почуття патріотизму. |
УРОК 20 Tема: Кримські гори. Рослини і тварини кримських гір Мета: ознайомити учнів із географічним положенням, кліматом, рослинним і тваринним світом, корисними копалинами Кримських гір; розвивати спостережливість, увагу, пам’ять, мислення; виховувати дбайливе ставлення до природи. |
УРОК 19 Tема: Гори України. Карпати. Рослини і тварини Карпат Мета: дати учням поняття, яку частину земної поверхні називають горами; вчити знаходити гори на карті і глобусі; розвивати вміння користуватися картою, читати її; виховувати любов до природи, інтерес до вивчення природи України. |
УРОК 18 Tема: Південний берег Криму. Рослини і тварини Південного берега Криму Мета: формувати в учнів уявлення про своєрідність природи Південного берега Криму, про причини цієї своєрідності; розвивати в учнів мислення, уяву; виховувати любов до природи, бажання глибше пізнати, відвідати заповідні місця. |
УРОК 17 Tема: Степ і лісостеп. Рослини і тварини степів Мета: продовжувати формувати поняття про природні зони України; сформувати поняття степи, уявлення про лісостеп; продовжувати формувати навички роботи з географічними картами, підручником, зошитом; розвивати спостережливість, пізнавальний інтерес, уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи, патріотичні та естетичні почуття. |
УРОК 16 Tема: Природні зони України. Мішані ліси. Рослини і тварини мішаних лісів Мета: розкрити причину різноманітності природи України; сформувати поняття про природні зони; пояснити причину зміни тайги мішаними лісами; ознайомити з рослинним і тваринним світом, багатством надр; розвивати спостережливість, мислення; виховувати дбайливе ставлення до природи України, її багатств. |
УРОК 15 Tема: Водойми України Мета: ознайомити учнів із поняттями водойми, джерела, річки, озера, болота, моря та їх значенням в житті людини; вчити спостерігати, робити висновки, узагальнювати; виховувати дбайливе ставлення до водойм. |
УРОК 14 Tема: Форми земної поверхні України Мета: сформувати поняття рівнина, горб, яр, балка, гори, гірська поверхня; формувати вміння порівнювати, знаходити спільні та відмінні ознаки; виховувати любов до природи рідного краю. |
УРОК 13 Tема: Розташування України на планеті Земля (Варіант 2) Мета: дати дітям загальне уявлення про розташування України на планеті Земля; продовжувати формувати навички визначення сторін горизонту, масштаб, уміння читати карту України; розвивати спостережливість, пам’ять, увагу, пізнавальний інтерес; виховувати любов до своєї Батьківщини, дбайливе ставлення до природи. |