💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 83
Показано матеріалів: 41-50
Сторінки: «« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »»


Тема: Особливості природи океанів і материків. Рослинний світ океанів і материків

Мета: ознайомити з особливостями природи океанів і материків, їх рослинним світом; учити спостерігати, уважно слухати; розвивати пам'ять, діалогічне та монологічне мовлення; вдосконалювати навички роботи в групах, парах, навички самостійної, практичної роботи; виховувати допитливість, інтерес до вивчення географії.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2572 | Додав: SYLER

Тема: Океани й материки на Землі

Мета: ознайомити з океанами та материками, їх розташуванням на Земній кулі; учити практичної роботи з контурними картами; вдосконалювати навички роботи в парах, групах, самостійної та практичної роботи; розвивати спостережливість, кмітливість, увагу, пам’ять, мислення; виховувати інтерес до вивчення географії.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3270 | Додав: SYLER

Тема: Карта. Види карт. Умовні знаки на картах

Практична робота: Визначення відстаней за планом і картою з використанням масштабу. Читання плану і карти за умовними знаками

Мета: дати поняття про географічну карту, паралелі, меридіани, умовні позначки географічних карт, елементарні уміння читати географічну карту; формувати уміння працювати в групах, парах; розвивати спостережливість, кмітливість, увагу, монологічне мовлення; виховувати інтерес до географії, акуратність і охайність при виконанні самостійних робіт.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3417 | Додав: SYLER

Тема: План і масштаб. Умовні знаки на плані. Практична робота: креслення плану окремих предметів з використанням масштабу; зображення плану місцевості

Мета: формувати в учнів уявлення про план і масштаб, учити креслити план місцевості, користуючись умовними знаками; розвивати спостережливість, діалогічне і монологічне мовлення, пізнавальну активність; удосконалювати уміння роботи в парах, групах; виховувати інтерес до уроків природознавства.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 4585 | Додав: SYLER

Тема: Горизонт. Сторони горизонту. Практична робота: визначення сторін горизонту на місцевості і карті

Мета: удосконалювати навички групової роботи при вивченні нової теми: «Компас. Орієнтування за компасом» самостійно, при підготовці міркувань, розв'язування ребусів, кросворду; розвивати діалогічне мовлення в ході роботи в групах, монологічне мовлення при складанні міркувань; пізнавальну активність під час підготовки повідомлень; спостережливість; учити міркувати, аналізуючи об'єкти природи; знання роботи з компасом застосовувати на практиці.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3381 | Додав: SYLER

Тема: Обертання Землі навколо своєї осі. Зміна дня і ночі. Рух Землі навколо Сонця. Зміна пір року

Мета: ознайомити зі зміною дня і ночі та пір року, обертанням Землі навколо своєї осі і рухом Землі навколо Сонця; формувати навички роботи в групах під час проведення спостережень за природою, міркувань за новою темою; розвивати монологічне мовлення, пізнавальну активність при підготовці повідомлень, міркувань; формувати в учнів уміння робити висновки, аналізувати під час вивчення нового матеріалу.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3443 | Додав: SYLER

Тема: Глобус — модель Землі. Південний і Північний полюси Землі. Екватор. Практична робота: визначення полюсів Землі, екватора, океанів і материків на глобусі і карті

Мета: формувати поняття «глобус», «екватор», «Північний та Південний полюси», розвивати навички групової, самостійної, парної роботи; діалогічного та монологічного мовлення; виховувати пізнавальну активність на основі завдань по підготовці повідомлень; удосконалювати уміння слухати і розуміти повідомлення під час проведення вправ з аудіювання; розвивати увагу, спостережливість під час заповнення календаря природи.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1958 | Додав: SYLER

Тема: Земля у Сонячній системі. Сонце — найближча до Землі зірка. Планета сонячної системи

Мета: дати уявлення учням про будову всесвіту. Формувати поняття «зірка», «планета», «Сонячна система», «астрономія»; ознайомити з планетами Сонячної системи, їх особливостями; розширити знання про Сонце; формувати уміння міркувати, аналізувати, робити висновки; працювати в малих групах і парах при виконанні пошукових завдань. Розвивати увагу, спостережливість, кмітливість. Виховувати допитливість, бажання більше знати про Космос.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2663 | Додав: SYLER

УРОК 34

Tема: Охорона природи рідного краю. Контроль навчальних досягнень

Мета: продовжити знайомити дітей із природоохоронною діяльністю в Україні та рідному краї; ознайомити з поняттям екологія; розвивати спостережливість, логічне мислення, вміння робити висновки, самостійно розв’язувати проблемні ситуації, підсумовувати вивчене; виховувати любов до природи.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 4692 | Додав: SYLER

УРОК 33

Tема: Промисловість рідного краю

Мета: дати учням поняття про промисловість; ознайомити їх із галузями промисловості, що розвинуті в Україні; виховувати дбайливе ставлення до природних багатств рідного краю.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2260 | Додав: SYLER